Dwaas, je hebt nog steeds niet door dat mensen alleen maar zeggen dat het gephotoshopt is omdat er allemaal witte paintstrepen doorheen staan.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beargumenteer het dan..Doe maar niet, scheelt je weer een domme post.
De zin klopt ook niet, sukkel.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, wie moest nou z'n prive gegevens op Fok!..
Heb'm ook meteen aangepast sukkel. Of zit je om de 2 seconden te f5énquote:
Dwaas, dan moeten die mensen een keer de OP gaan doorlezen waarin duidelijk staat dat ik'm bewerkt heb met paint.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:21 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Dwaas, je hebt nog steeds niet door dat mensen alleen maar zeggen dat het gephotoshopt is omdat er allemaal witte paintstrepen doorheen staan.
Dat doe jij, je post om elke post.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb'm ook meteen aangepast sukkel. Of zit je om de 2 seconden te f5én
Nu kun jij je eigen domheid wel gaan verbergen. Maar het feit is dat ik de zin in 3 seconden weer had verbeterd. Kan er verder ook niets aan doen dat je met je rechterhand rukkend achter je pc zit en met je linker hand constant zit te F5 en.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat doe jij, je post om elke post.
Mensen die zijn post aanpassen omdat ze niet fatsoenlijk kunnen typen.
praat nou niet over jezelf he?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu kun jij je eigen domheid wel gaan verbergen. Maar het feit is dat ik de zin in 3 seconden weer had verbeterd. Kan er verder ook niets aan doen dat je met je rechterhand rukkend achter je pc zit en met je linker hand constant zit te F5 en.
Domheid, domheid, domheid, je bent zelf een en al domheid, en je moet geen dingen zeggen wat je zelf doet en dan zeggen dat andere users dat aan het doen zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu kun jij je eigen domheid wel gaan verbergen. Maar het feit is dat ik de zin in 3 seconden weer had verbeterd. Kan er verder ook niets aan doen dat je met je rechterhand rukkend achter je pc zit en met je linker hand constant zit te F5 en.
nee, jij welquote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee lutser, of voel je je aangetrokken tot die post?
*Moest ff wijzigen voordat ik een ban krijg.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:25 schreef Siniti het volgende:
zit je nou nog steeds je slecht geshopte "rijbewijs" te verdedigen?
quote:Voor de dommerikken hier!!
phpmystyle is enigszins wel schattig. Zit altijd zo enthousiast zijn mening te verdedigen tegen elke willekeurige trolquote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik had meer gehoopt dat die kankerhard neer ging en net niet doodging.
Daar lig ik niet wakker van, maar hij wel, schijnbaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
phpmystyle is enigszins wel schattig. Zit altijd zo enthousiast zijn mening te verdedigen tegen elke willekeurige trol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |