Ik heb geen kater, ik heb dorst. Veel dorst.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Nam_Soldier het volgende:
Kater-klacht.![]()
Leer van je fouten en drink water voordat je gaat slapen na het uitgaan.
Wat is dit toch een slecht forum...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
Alcohol
Mensen die het stoer vinden om alcohol drinken
"IK HEB GISTER GEZOPEN GAST IK WAS ZO DRONKEN"![]()
![]()
Dan moet je echt hard pissen 's ochtendsquote:Op zondag 7 juni 2009 17:51 schreef HeatWave het volgende:
Liter melk voor het slapen, nergens last van.
Inderdaad, thirst-quenching is fokking epic. Beetje in de categorie fappen of slapen.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lekker toch juist, zo'n pak juice naar binnen werken.
En jij bent niet de enige die dorst heeft, jankerds allemaal in Nederland zeg pff.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik heb geen kater, ik heb dorst. Veel dorst.
het is het een of het ander, 1 keer pissen of de hele dag brak....quote:Op zondag 7 juni 2009 17:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan moet je echt hard pissen 's ochtends
Dat heeft te maken met de suikers die er in zitten/ Osmotische waarde van dat suikerwaterquote:Op zondag 7 juni 2009 17:55 schreef 2dope het volgende:
Ga trouwens vooral geen Dubbel-fris of klonen hiervan drinken. Werkt zwaar averechts
GAST IK WAS GISTEREN KANKERLAM GEK!!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
Alcohol
Mensen die het stoer vinden om alcohol drinken
"IK HEB GISTER GEZOPEN GAST IK WAS ZO DRONKEN"![]()
![]()
Gewoon even goed en vet ontbijten, en je voelt nergens wat van.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is het een of het ander, 1 keer pissen of de hele dag brak....
quote:
hoiquote:
Snelcursus, alcoholist worden binnen 3 dagenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Gewoon nog een keer net zoveel zuipen als gister, dan ben je daar ook weer vanaf
En als je morgen dan wéér dorst hebt, dan helpt het morgen wéér
Na het uitgaan een frietje, en een blikje cola doet wonderenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Nam_Soldier het volgende:
Kater-klacht.![]()
Leer van je fouten en drink water voordat je gaat slapen na het uitgaan.
en chinezen dan die eten da ook als avondeten somsquote:Echte mannen eten katers voor ontbijt
Ja maar dan moet je tijden het pilsken knetterveel pissen gek, blijkbaar ben jij geen bierdrinker.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:34 schreef bloep123 het volgende:
verhouding bier / water zou ik tussendoor 2:1 doen.. als je het nog gezond wil houden.
*schouderklopje geeft* Goed voor jou!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit.
Ik drink helemaal geen alcoholische dranken.
Check deze bink dan matties!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit.
Ik drink helemaal geen alcoholische dranken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |