quote:Op zondag 7 juni 2009 14:56 schreef Edwinuss het volgende:
Och wat is dat einzzweidrei toch grappig in de TT. Kom niet meer bij.
Ja kom op!quote:
Idd Duits is een mond ziekte.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef 3lmo het volgende:
Het was gister dan ook D-Day, en als jij als Duitser gaat rondfietsen - roept dat gewoon wat associaties op bij die Marokkaanse jongeren. De oorlog schuilt nog in hen.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef 3lmo het volgende:
Het was gister dan ook D-Day, en als jij als Duitser gaat rondfietsen - roept dat gewoon wat associaties op bij die Marokkaanse jongeren. De oorlog schuilt nog in hen.
xDquote:Op zondag 7 juni 2009 15:09 schreef opastokvis het volgende:
1. ik moest eigenlijk wel lachen (vooral die kat xD)
2. jij eerst niet mensen goed genoeg vinden voor feest en later wel. daardoor straft allah jou middels hen.
3. ze drinken altijd blikjes of breezâh. wtf wie geeft die gasten flesjes bier? of moet ik geeft ook vet maken?
4. dat wordt dus de was met de hand doen![]()
het waren marokkaanse zondaars zeg ik je! Het kunnen ook Turken zijn. Maar in ieder geval uit die regio, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Moslims mogen helemaal geen bier. Weet je zeker dat het Marokkanen waren?
Of de meeste van die Marokkanen fanatiek moslim zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Moslims mogen helemaal geen bier. Weet je zeker dat het Marokkanen waren?
Turkije ligt niet in Afrika!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
het waren marokkaanse zondaars zeg ik je! Het kunnen ook Turken zijn. Maar in ieder geval uit die regio, als je begrijpt wat ik bedoel.
Of was het een flesje halalbier?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
het waren marokkaanse zondaars zeg ik je! Het kunnen ook Turken zijn. Maar in ieder geval uit die regio, als je begrijpt wat ik bedoel.
ook zo teleurgesteld in die stoute marokjes?quote:
Nee! IS DAT NOU ZO MOEILIJK? DAT DIT SOORT MENSEN NOG MAG LEVEN IN NEDERLAND!quote:
ik kon het etiket net niet zienquote:
quote:Waarop ik zei: Openbaart u zich, gespuis, tuig van de richel! Hoongelach viel mij ten deel en zij traden naar voren.
effe denken Partij voor de Marokkanen Die Zomaar Met Lege Alcoholflesjes Zoet Gaan Fortido Keilenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:27 schreef Blaat-Schaap het volgende:
ik denk dat we een partij moeten oprichten de: PVMDZMLAZGFK
maak maar af.. ben benieuwd wie het goed heeft:
Partij Voor M.. D.. Z.. M.. L.. A.. Z.. G.. F.. K..
het goede antwoord (mits nog niet gegeven) post ik om 16.00
o dus jij denk ook stiekum dat ditquote:Op zondag 7 juni 2009 15:37 schreef koemleit het volgende:
Het mooiste is nog die complete uitleg waarom meneer alleen door de stad aan het fietsen was.
bang als ie is om daar om gebasht te worden.
vooropgezet plan was?quote:
helemaal mee eens.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:30 schreef Blaat-Schaap het volgende:
[..]
die van jou staat al jaren (kurk) droog![]()
Es tut mir Leid dass ich die Worte Polizei nicht richtig gespellt habe.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Es tut mir Leid dass ich die Worte Polizei nicht richtig gespellt habe.
Ik ben wel op mn eindbestemming geraaktquote:Op zondag 7 juni 2009 20:21 schreef opastokvis het volgende:
hij zei toch einszweidrei?
nou dit is dus bladzij 3, heb je hem door?![]()
ja jongetje goed dat je er nog bent. waarom ben je niet op je eindbestemming geraakt?
Daar ben ik wel benieuwd naar
met je nazi ariër taalskills babelfish
dan heb je je bestemming bereikt maar niet je doel iigquote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef Fortitudo het volgende:
Asjemenou
bladiebla
Samenvatting: marokkaanse reljeugd
Klacht: geen chick geregeld, kater, politie is er niet als je ze nodig hebt.
eins zwei dreiquote:Op zondag 7 juni 2009 17:30 schreef Blaat-Schaap het volgende:
[..]
die van jou staat al jaren (kurk) droog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
eins zwei drei
ik moest lacheneerst zien, dan geloven... linkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
een bierfles naar je hoofd is wat anders dan vloeibaar kerstennat hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef drijfhout het volgende:
TS plast in zijn broek van langsvliegend bier.![]()
[..] geschikt
[x] ongeschikt
Verwunde mein hertz mit eintonigen mattigkeit!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja kom op!
Iedereen doet het en ik begin er een beetje van te huilen, het is nooit grappig geweest en het zal ook nooit grappig worden.
Trieste bedoeling.
Verder wel een geinig verhaal zo midden in de nacht.quote:Dus ik vroeg zij naar de reden ...
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja kom op!
Iedereen doet het en ik begin er een beetje van te huilen, het is nooit grappig geweest en het zal ook nooit grappig worden.
Trieste bedoeling.
Drei vier, brigadier!quote:Op maandag 8 juni 2009 09:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND, ONGELOFELIJK ZEG !!!!!Einzzwei polizei, drei, fier, noch ein bier !
neun, zehn, schlafen gehen!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Drei vier, brigadier!
Funf sechs, alte kecks!
Sieben acht, gute nacht!
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef Fortitudo het volgende:
6 man kan ik nog wel aan, maar 8 man wordt net te veel, dus toen fietste ik maar door, terwijl ik ze nog een aantal complimentjes gaf over hun gedrag.
Alle turken terug naar marokko!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:39 schreef McFearless het volgende:
Leugens, mijn vrienden uit Marokko zouden zoiets nooit doen. Het waren Turken.
En zo is het. Er is tenminste iemand die moeite heeft gedaan om een leuk topic neer te zetten. Dat er een heleboel van die apelullen vervolgens niet de moeite nemen om het te lezen, zegt volgens mij meer over hen dan over TS.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:23 schreef opastokvis het volgende:
lolz dat deze nog loopt
der zitten trouwens best grappige stukjes in en zeker voor dat tijdstip was het wel leuk om te lezen.
dat een ander het beter kan, ja dus?
Of het waar is? Boeie.. Waarheid op internet
Ja, op het eerste beste vliegtuig!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alle turken terug naar marokko!![]()
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |