Asjemenou
![]()
Wat ik nu toch weer mee heb gemaakt. Dames en heren, werkelijk waar, ongelofelijk! Ik kreeg een bierfles naar mijn hoofd gesmeten en hij miste me op 60cm afstand. 60 cm, dat dit kan in Nederland!
Enfin. Terug naar het verhaal.
Ik was naar een vriend van me om bier te drinken. Ikzelf woon uiteraard in een villa, die vriend van me woonde ook in een redelijk bovenmodaal huis, maar dat terzijde.
Rond half twee was het bierfest grotendeels voorbij. Battieboys gingen allemaal naar huis en niet richting stad.
Ik natuurlijk wel, chicks playen jwt. Dus ik rufde een andere vriendengroep an om te vragen of ik ze kon joinen. Dat kon natuurlijk.
Dus ik ging in mijn eentje naar het centrum. Omdaar te komne moet je door een pauperwijk. Ik daar rustig fietsen niks aan de hand, hoor ik opeens wat angs mijn hoofd suizen. Dus ik keek zo
![]()
Hrt was een bierfles die een paar meter naast me kapotviel auf die StraBe. Dus ik keek naar welk onderkruipsel dit deed. Drie maal raden:
Hangjongeren natuurlijk. Ik kon nog net een paar zwevende gebitten onderscheiden in the shadows of
mount doom the alley. Waarop ik zei: Openbaart u zich, gespuis, tuig van de richel! Hoongelach viel mij ten deel en zij traden naar voren.
![]()
Het waren...MAROKKANEN (verrassend)
Dus ik vroeg zij naar de reden van hun scheve worp, aangezien ze mis gooiden. Ik zo: zelfs dat kunnen jullie niet. Jullie moeder zal niet trots zijn op jullie.
![]()
Dit was natuurlijk als olie op het vuur en zij vroegen mij naar hun toe te komen. Ik voelde de bui al hangen
6 man kan ik nog wel aan, maar 8 man wordt net te veel, dus toen fietste ik maar door, terwijl ik ze nog een aantal complimentjes gaf over hun gedrag.
Toen dacht ik opeens. Wtf Ik bel gewoon de politie. Hard optreden tegen dit soort belhamels. Dus ik met veel pijn en moeite het nummer van de politie bedacht
0900 met 8'en en 4'en jwt.
Moet ik 2 en een halve minuut wachten en heb ik nog niemand aan de lijn. Waar is de politie als je ze nodig hebt. Werkelijk te belachelijk voor woorden.
En om hierbij Alberto Steegeman aan te halen:
ONGELOFELIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND
POLITIE, MAROKKANEN, BIERFLESJES, DEZE ZAAK DOET HEE;L NEDERLAND OP ZIJN GRONDVESTEN SCHUDDEN
![]()
Samenvatting: marokkaanse reljeugd
Klacht: geen chick geregeld, kater, politie is er niet als je ze nodig hebt.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.