Jij hebt heatwave toch al.quote:
waarvan?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:33 schreef getl0st het volgende:
Er is geen winnaar.. ik heb nog geen bewijzen
klinkt als tijd voor een "mini-meet"quote:Op zondag 7 juni 2009 14:33 schreef getl0st het volgende:
Er is geen winnaar.. ik heb nog geen bewijzen
idd.. al die wulpse vrouwen die naar me toe komenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:32 schreef Q. het volgende:
Daar hoef ik niet voor te strijden hoor, dat komt vanzelf wel.
Sorryquote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef heksehiel het volgende:
Venco!!! Je zou naamtopic doen voor Getl0st
Oke vandaarquote:
Het kale-mannen-effect!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
idd.. al die wulpse vrouwen die naar me toe komen
Stuur er ook eentje naar mij toe wil je.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
idd.. al die wulpse vrouwen die naar me toe komen
Aah in die zin.. tja balenquote:
Moet jij niet iets doen,een stage verslag ofzoquote:
Adres is genoeg!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt ook nog geen adres en routeplanner doorgegeven.
Geen stageverslag nee.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Moet jij niet iets doen,een stage verslag ofzo
Jaquote:
quote:
Wel iets anders voor de studie?quote:
Een tondeuse doet wonderen.quote:
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op zondag 7 juni 2009 14:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het was een vraag in de trant van.. Uh-oh!
je was laatst naar de kapper geweest en daar was het toch al te kort?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik had gisteren mijn haar korter laten knippen, en ook meteen nog meer aandacht
Ja, dat was vrijdagmiddag, maar heb er gisteren heel veel complimentjes over gehadquote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je was laatst naar de kapper geweest en daar was het toch al te kort?
KF gaat iedere week naar de kapper toe.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je was laatst naar de kapper geweest en daar was het toch al te kort?
je hebt je dus weer druk gemaakt over niksquote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat was vrijdagmiddag, maar heb er gisteren heel veel complimentjes over gehad
Hoe gaat het met je meisje met biervilten ring eigenlijk?quote:
Ja, nog 1 opdracht bedenken zelfs.quote:
Zou voor het eerst zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je hebt je dus weer druk gemaakt over niks
Met jouw kritische blik blijf er nog maar weinig interessants over om te bestuderen...quote:
quote:
Van die pauperwijven die je tanktop ook lekker vonden?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat was vrijdagmiddag, maar heb er gisteren heel veel complimentjes over gehad
gaat goed met haarquote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je meisje met biervilten ring eigenlijk?
Druk maken om niks is mens eigen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je hebt je dus weer druk gemaakt over niks
nymfo hoort weer ietsquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Van die pauperwijven die je tanktop ook lekker vonden?
Dat is toch mijn probleem?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw kritische blik blijf er nog maar weinig interessants over om te bestuderen...
Jammerquote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gaat goed met haarmaar met ons... nee, dat gaat hem niet worden
SStttttttttquote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Van die pauperwijven die je tanktop ook lekker vonden?
Helaas...quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
gaat goed met haarmaar met ons... nee, dat gaat hem niet worden
Als ik tot het afgekeurde mannenvlees behoor is het ook mijn probleem. Mijn ego, wat doe je?quote:
Dude?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt vervelend, al die gasten die mijn Versace af gingen zetten om te kijken of ik grote pupillen had om te zien of ik gebruikt had![]()
Volgende keer lekker goedkoop kut brilletje mee dus
Hehe, begrijpelijk..quote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas...
Ik hoop dat je wel begrip hebt voor het gegeven dat ik jou als trendsetter niet ga volgen in deze trend.
Pauper, geen shirt aan versace brilquote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
SSttttttttt!
Ik had mee: een shirt met korte mouwen, een shirt met lange mouwen, een jasje en een tanktop
Die tas ging echt met moeite het kluisje in
Maar heb voornamelijk geen shirt aangehad
Echt vervelend, al die gasten die mijn Versace af gingen zetten om te kijken of ik grote pupillen had om te zien of ik gebruikt had![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
SSttttttttt!
Ik had mee: een shirt met korte mouwen, een shirt met lange mouwen, een jasje en een tanktop
Die tas ging echt met moeite het kluisje in
Maar heb voornamelijk geen shirt aangehad
Tot zoquote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker koffie drinken bij me dinnetjes
fijne dag nog verder singles
Waar haal je vandaan dat jij tot het afgekeurde mannenvlees behoort? Waar is je zelfvertrouwenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik tot het afgekeurde mannenvlees behoor is het ook mijn probleem. Mijn ego, wat doe je?
Veel plezierquote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker koffie drinken bij me dinnetjes
fijne dag nog verder singles
Wen je vanzelf aanquote:
Ja het is heel verwijfd jaquote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had je ook je handtasje mee
..............................quote:Op zondag 7 juni 2009 14:48 schreef KudFokker het volgende:
En die meeste meiden daar zijn echt tokkies ja!
Sta ik daar gewoon te dansen met een paar vrienden, komen er 2 meiden naast me staan...
Eentje begint me serieus gewoon te berijden !!
Dus ik loop weg, zij weer achter me aan, dus ik vraag haar wat ze doet ?
Zegt ze "Dan niet hoor, arrogante klootzak"
3 euro... Dat kan ik ook betalenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:50 schreef Pien85 het volgende:
Komt er zomaar opeens een klant hier binnenBijna een uur bezig geweest en 3 euro verdiend
Zeg er eens wat vanquote:
Vind ik ook niet echt aardig van jequote:Op zondag 7 juni 2009 14:48 schreef KudFokker het volgende:
Sta ik daar gewoon te dansen met een paar vrienden, komen er 2 meiden naast me staan...
Dus ik loop weg, zij weer achter me aan, dus ik vraag haar wat ze doet ?
Zegt ze "Dan niet hoor, arrogante klootzak"
Dat moet je toch niet doen!quote:
Mag ik mee??quote:Op zondag 7 juni 2009 14:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ben nog even wakeboarden.. ciao allemaal
haha toen ik nog als verkoper heb gewerkt heb ik ook vaak genoeg gehad dat er klanten waren die een complete ICE (In Car Entertainment) set van 8.000 euro wilde laten inbouwen in hun auto.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:50 schreef Pien85 het volgende:
Komt er zomaar opeens een klant hier binnenBijna een uur bezig geweest en 3 euro verdiend
quote:
Serieus?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat moet je toch niet doen!![]()
Heb wel eens verhalen gehoord dat als je er op gaat staan hij dan zelfs kan brekenof iets in die trand dan
Ik had een verhaal neergezet, maar toch niet geplaatst. Op 1 of andere manier kan ik dat niet bij KF.quote:
Als ik weg loopt snapt ze toch wel dat ik het liever niet heb ?quote:
Dat kenniequote:Op zondag 7 juni 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat moet je toch niet doen!![]()
Heb wel eens verhalen gehoord dat als je er op gaat staan hij dan zelfs kan brekenof iets in die trand dan
Zo zie je maar, soort zoekt soort!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:48 schreef KudFokker het volgende:
Jij kan zingen en ik ben gek op karaoke... Samen Andre Hazes?quote:
PM 'm naar mij, dan post ik 'm wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had een verhaal neergezet, maar toch niet geplaatst. Op 1 of andere manier kan ik dat niet bij KF.
Waarom niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had een verhaal neergezet, maar toch niet geplaatst. Op 1 of andere manier kan ik dat niet bij KF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |