Van die pauperwijven die je tanktop ook lekker vonden?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat was vrijdagmiddag, maar heb er gisteren heel veel complimentjes over gehad
gaat goed met haarquote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je meisje met biervilten ring eigenlijk?
Druk maken om niks is mens eigen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je hebt je dus weer druk gemaakt over niks
nymfo hoort weer ietsquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Van die pauperwijven die je tanktop ook lekker vonden?
Dat is toch mijn probleem?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw kritische blik blijf er nog maar weinig interessants over om te bestuderen...
Jammerquote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gaat goed met haarmaar met ons... nee, dat gaat hem niet worden
SStttttttttquote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Van die pauperwijven die je tanktop ook lekker vonden?
Helaas...quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
gaat goed met haarmaar met ons... nee, dat gaat hem niet worden
Als ik tot het afgekeurde mannenvlees behoor is het ook mijn probleem. Mijn ego, wat doe je?quote:
Dude?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt vervelend, al die gasten die mijn Versace af gingen zetten om te kijken of ik grote pupillen had om te zien of ik gebruikt had![]()
Volgende keer lekker goedkoop kut brilletje mee dus
Hehe, begrijpelijk..quote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas...
Ik hoop dat je wel begrip hebt voor het gegeven dat ik jou als trendsetter niet ga volgen in deze trend.
Pauper, geen shirt aan versace brilquote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
SSttttttttt!
Ik had mee: een shirt met korte mouwen, een shirt met lange mouwen, een jasje en een tanktop
Die tas ging echt met moeite het kluisje in
Maar heb voornamelijk geen shirt aangehad
Echt vervelend, al die gasten die mijn Versace af gingen zetten om te kijken of ik grote pupillen had om te zien of ik gebruikt had![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
SSttttttttt!
Ik had mee: een shirt met korte mouwen, een shirt met lange mouwen, een jasje en een tanktop
Die tas ging echt met moeite het kluisje in
Maar heb voornamelijk geen shirt aangehad
Tot zoquote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker koffie drinken bij me dinnetjes
fijne dag nog verder singles
Waar haal je vandaan dat jij tot het afgekeurde mannenvlees behoort? Waar is je zelfvertrouwenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik tot het afgekeurde mannenvlees behoor is het ook mijn probleem. Mijn ego, wat doe je?
Veel plezierquote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker koffie drinken bij me dinnetjes
fijne dag nog verder singles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |