Jij hebt heatwave toch al.quote:
waarvan?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:33 schreef getl0st het volgende:
Er is geen winnaar.. ik heb nog geen bewijzen
klinkt als tijd voor een "mini-meet"quote:Op zondag 7 juni 2009 14:33 schreef getl0st het volgende:
Er is geen winnaar.. ik heb nog geen bewijzen
idd.. al die wulpse vrouwen die naar me toe komenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:32 schreef Q. het volgende:
Daar hoef ik niet voor te strijden hoor, dat komt vanzelf wel.
Sorryquote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef heksehiel het volgende:
Venco!!! Je zou naamtopic doen voor Getl0st
Oke vandaarquote:
Het kale-mannen-effect!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
idd.. al die wulpse vrouwen die naar me toe komen
Stuur er ook eentje naar mij toe wil je.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
idd.. al die wulpse vrouwen die naar me toe komen
Aah in die zin.. tja balenquote:
Moet jij niet iets doen,een stage verslag ofzoquote:
Adres is genoeg!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt ook nog geen adres en routeplanner doorgegeven.
Geen stageverslag nee.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Moet jij niet iets doen,een stage verslag ofzo
Jaquote:
quote:
Wel iets anders voor de studie?quote:
Een tondeuse doet wonderen.quote:
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op zondag 7 juni 2009 14:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het was een vraag in de trant van.. Uh-oh!
je was laatst naar de kapper geweest en daar was het toch al te kort?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik had gisteren mijn haar korter laten knippen, en ook meteen nog meer aandacht
Ja, dat was vrijdagmiddag, maar heb er gisteren heel veel complimentjes over gehadquote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je was laatst naar de kapper geweest en daar was het toch al te kort?
KF gaat iedere week naar de kapper toe.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je was laatst naar de kapper geweest en daar was het toch al te kort?
je hebt je dus weer druk gemaakt over niksquote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat was vrijdagmiddag, maar heb er gisteren heel veel complimentjes over gehad
Hoe gaat het met je meisje met biervilten ring eigenlijk?quote:
Ja, nog 1 opdracht bedenken zelfs.quote:
Zou voor het eerst zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je hebt je dus weer druk gemaakt over niks
Met jouw kritische blik blijf er nog maar weinig interessants over om te bestuderen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |