dat dus. onvoorstelbaar dat je dat nog doet nadat je iemand hebt doodgereden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef SCH het volgende:
Wat een klootzak is het toch ook. Heeft hij dan niks geleerd?
Neequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
het hele rosanna we are one happy family , is een groot toneelstuk !
Ja natuurlijk! Dat is de enige manier om gewéldige sex te hebben tochquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is toch de ultieme ware liefde tussen die twee?
Pat ziet ook weer kleuren, begrijp ik.quote:Dankzij haar is de 33-jarige surinamer veranderd in zijn gedrag.
Staat erbij, hij 33 zij 36quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel schelen ze nou eigenlijk in leeftijd? Ik heb altijd zo'n moeder-zoon gevoel bij zealsof ze meer dan 10 jaar schelen
Blijf het een apart stel vinden
![]()
Er zit te veel ruimte tussen haar ogen en haar mond. Of zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind haar zo'n raar, niet-kloppend hoofd hebben. En dan die geforceerde glimlach.
En ze heeft in verhouding een kort kinnetje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Er zit te veel ruimte tussen haar ogen en haar mond. Of zo.
Ik zit er ook steeds op te studeren wat het nou is.
Ja en ze is scheef.
Ah ja, snel gelezenquote:
Beetje zuipen, beetje rijden, af en toe een meisje aanranden, je kent het wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:52 schreef Ole het volgende:
wat zielig toch dat ze alles alleen moet doen!
Waar heeft Pat het zo druk mee dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |