die met die rode kroonluchter bedoel je? Dat was van Ansj en Pat samenquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar is dat ene huis wel van Ansj? ik dacht dat ze in dat gebouw Byzantium aan de Stadhouderskade woonde en niet in de Jordaan.
Dit gebouw is dus Byzantium:
http://www.funda.nl/koop/(...)e-16-a/omschrijving/
Schitterend noemen ze dat, sommige Bijlmerflats zien er beter uit? Het enige schitterende aan dat huis is het uitzicht - aan de voorkant danquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar is dat ene huis wel van Ansj? ik dacht dat ze in dat gebouw Byzantium aan de Stadhouderskade woonde en niet in de Jordaan.
Dit gebouw is dus Byzantium:
http://www.funda.nl/koop/(...)e-16-a/omschrijving/
o dat is zeker waar, zelfs de huiskamer is best stijlvol, alleen van de badkamer krijg ik jeukquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen dat de huis van buiten mooi is.
Dat ben ik met je eens..ik vind die badkamer ook niksquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o dat is zeker waar, zelfs de huiskamer is best stijlvol, alleen van de badkamer krijg ik jeuk
mag ik toch wel zeggen?
Da's afgestyled, cuntry!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
Van die woonkamer krijg ik ook jeuk als ik bedenk dat daar een dertiger in woonde en niet iemand die in 1930 is geboren.
Met de nadruk op cunt.quote:
Ja, en daarom kun ze dan wel weer naar de groentenjuwelierquote:Op maandag 22 juni 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik vond die luier er ook al wat Lidl-achtig uitzien!
Klopt!!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef Ole het volgende:
En als klap op de vuurpijl weet Ross te vertellen dat ze bij Zeeman gewéldige hoeslakens hebben!
Dat lijkt me wel, er zijn grenzen natuurlijk héquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:30 schreef Ole het volgende:
Maar op de foto bij het artikel loopt ze niet met een Zeeman tasje hoor,
Of zou ze het zeemantasje in de designer tas hebben gestopt
dat dus. onvoorstelbaar dat je dat nog doet nadat je iemand hebt doodgereden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef SCH het volgende:
Wat een klootzak is het toch ook. Heeft hij dan niks geleerd?
Neequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
het hele rosanna we are one happy family , is een groot toneelstuk !
Ja natuurlijk! Dat is de enige manier om gewéldige sex te hebben tochquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is toch de ultieme ware liefde tussen die twee?
Pat ziet ook weer kleuren, begrijp ik.quote:Dankzij haar is de 33-jarige surinamer veranderd in zijn gedrag.
Staat erbij, hij 33 zij 36quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel schelen ze nou eigenlijk in leeftijd? Ik heb altijd zo'n moeder-zoon gevoel bij zealsof ze meer dan 10 jaar schelen
Blijf het een apart stel vinden
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |