Ja Angela vond ik beter bij Pat passen dat die tut hola van een Rossquote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef Elounda het volgende:
Ik mis Ansj zóóóóóó erg![]()
![]()
![]()
Tenenkrommend, die Rossssss.
Ho, Ross kan dus wel heel goed styleren, hè? Ze is een styling icon, niet minderquote:Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef E.T. het volgende:
Ik vond het echt tenenkrommend, vrijdag![]()
![]()
'de vrouw van' die zich voordoet alsof zij al die goals heeft gescoord en daardoor in de riante villa woont
Het is een vak. Jammer dat ze zichzelf niet wat beter stylt.. Geef me Ansj maar met haar mooie blauwe ogen en mooie kleren. Ze ziet er altijd mooi uit. zat laatst naast haar op een terasje en zelfs dan is Ansj Kompliet gestyld..quote:Op maandag 8 juni 2009 17:15 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ho, Ross kan dus wel heel goed styleren, hè? Ze is een styling icon, niet minder
Nee die heeft zijn zakken wel vol inmiddels, hahahaha.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:18 schreef DarkElf het volgende:
en laat wel ff duidelijk zijn wie de centen verdient nu.
wil je raden?
Nou tis niet die onbetrouwbare hond op die bakfiets hoor
Ja daar ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 8 juni 2009 17:19 schreef DrDentz het volgende:
Niet meer als 'ie dit wijf straks moet afkopen.
Heb je haar geinformeerd over haar achterban hier op fok! ?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Het is een vak. Jammer dat ze zichzelf niet wat beter stylt.. Geef me Ansj maar met haar mooie blauwe ogen en mooie kleren. Ze ziet er altijd mooi uit. zat laatst naast haar op een terasje en zelfs dan is Ansj Kompliet gestyld..
Dan sturen we Ros voor een retehip meditatieweekendje (gecustomizede) rieten manden vlechten naar de Biesbosch, en is de kust veilig om het vijandelijk gebied te infiltrerenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:01 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk meegaand in het bubbelbad, en daarna in het waterbed![]()
Verder is een eigen willetje à la Ansj juist precies wat Pat nodig heeft:
Die bakfiets gaat eruit (imagokiller)
De rieten siermanden gaan in de haard (waar ze horen)
De lamswollen Ralph Lauren-trui wordt vervangen door een leren jekkie (net als vroeger)
De kisten met muntbladeren worden aan de ezels gevoerd
En dan is de kop eraf. Daarna zien we wel weer verder
Ik durfde da niequote:Op maandag 8 juni 2009 18:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Heb je haar geinformeerd over haar achterban hier op fok! ?![]()
Ik ben het met je eens hoor, ik vind haar veel stijlvoller dan Ros
Dat. Ik zap nooit weg als ze een media momentje naar zich toe probeert te trekken.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:01 schreef everlast08 het volgende:
Grote voordeel van Rossana is dat het gewoon heerlijk is om je zo te ergeren aan dat mens. Ze maakt het wel heel makkelijk om een hekel aan haar te hebben.Dat pleit wel voor haar imo.
Wat moet je anders doen op zo'n doorsnee maandagmiddag als je geen zin hebt om te werken: ergeren aan Ross is dan de perfecte tijdsinvulling
Ja dat vroeg ik me dus ook al af...quote:Op zondag 7 juni 2009 14:25 schreef Ole het volgende:
En dat die foto van Patrick met zijn 3 zoontjes (formaat billboard) in de tuin werd geshowd, tja dat is maar een detail. Toch vraag ik me dan af of die foto in de schuur bewaard word? Ergens in een donker hoekje. Als een soort "Voor Ross tijdperk" ding.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Dan sturen we Ros voor een retehip meditatieweekendje (gecustomizede) rieten manden vlechten naar de Biesbosch, en is de kust veilig om het vijandelijk gebied te infiltreren.
Die ontgoocheling deel ik met jequote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef DrDentz het volgende:
Dat wijf probeert een Frans Bauer van mijn jeugdheld te maken.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan sturen we Ros voor een retehip meditatieweekendje (gecustomizede) rieten manden vlechten naar de Biesbosch
Volgens mij is het een acteur! Hij heeft althans al meegedaan aan Baby Big Brother.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef Desmonkey het volgende:
Ik denk het wel. Waar komt anders kindje Shééén vandaan?
Bronquote:Rossana Lima heeft het glamourmoederschap helemaal omarmd en gaf onlangs in een kasteel een babyshower ter ere van haar pasgeboren zoontje.
Trots vertelt ze dat er vijfhonderd gasten waren. Haar baby lag in een afgeschermd kamertje met een camera. De gasten konden via een beeldscherm naar het tafereel kijken.
die met die rode kroonluchter bedoel je? Dat was van Ansj en Pat samenquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar is dat ene huis wel van Ansj? ik dacht dat ze in dat gebouw Byzantium aan de Stadhouderskade woonde en niet in de Jordaan.
Dit gebouw is dus Byzantium:
http://www.funda.nl/koop/(...)e-16-a/omschrijving/
Schitterend noemen ze dat, sommige Bijlmerflats zien er beter uit? Het enige schitterende aan dat huis is het uitzicht - aan de voorkant danquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar is dat ene huis wel van Ansj? ik dacht dat ze in dat gebouw Byzantium aan de Stadhouderskade woonde en niet in de Jordaan.
Dit gebouw is dus Byzantium:
http://www.funda.nl/koop/(...)e-16-a/omschrijving/
o dat is zeker waar, zelfs de huiskamer is best stijlvol, alleen van de badkamer krijg ik jeukquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen dat de huis van buiten mooi is.
Dat ben ik met je eens..ik vind die badkamer ook niksquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o dat is zeker waar, zelfs de huiskamer is best stijlvol, alleen van de badkamer krijg ik jeuk
mag ik toch wel zeggen?
Da's afgestyled, cuntry!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
Van die woonkamer krijg ik ook jeuk als ik bedenk dat daar een dertiger in woonde en niet iemand die in 1930 is geboren.
Met de nadruk op cunt.quote:
Ja, en daarom kun ze dan wel weer naar de groentenjuwelierquote:Op maandag 22 juni 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik vond die luier er ook al wat Lidl-achtig uitzien!
Klopt!!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef Ole het volgende:
En als klap op de vuurpijl weet Ross te vertellen dat ze bij Zeeman gewéldige hoeslakens hebben!
Dat lijkt me wel, er zijn grenzen natuurlijk héquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:30 schreef Ole het volgende:
Maar op de foto bij het artikel loopt ze niet met een Zeeman tasje hoor,
Of zou ze het zeemantasje in de designer tas hebben gestopt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |