quote:
Ren ermee naar het Feyenoord topic.quote:]Rotterdam is onveiligste stad
Door JEROEN DE VREEDE
[MISDAADMETER] Rotterdam is de onveiligste gemeente van het land. De stad kampt met veel overvallen, straatroven en mishandelingen. Het aantal autokraken is vorig jaar gestegen. Dat blijkt uit de AD Misdaadmeter.
Dat zie ik dus ook net. Ben benieuwd naar de line-up. Maar ik ben er wel te vinden denk ik.quote:
Snuifquote:Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef Robinhoo het volgende:
Zaterdag jarig, wat zou ik gaan vragen voor me verjaardag?
Wat Prozak zegt, 100% Hounietquote:Op maandag 8 juni 2009 17:32 schreef Breach het volgende:
Houniet, is er ergens in UVT een overzicht van leuke housefeesten?
Daar kon ik het niet vinden Houniet. Maar ik heb nu wel ideetjes gekregen door jullie toedoenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat Prozak zegt, 100% Houniet! Dikke feesten! Moet ze helaas allemaal skippen. Ik ben druk in de boekingen.
Tevens bestaande topics op FOK! @ UVT Party Agenda 2009 .
Ging over de supporters van Ajax, dit heeft niks met Feyenoord te maken.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
[..]
Ren ermee naar het Feyenoord topic.
Dat bericht ging ook niet over de supporters van Ajax, jokerquote:Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef Rots het volgende:
[..]
Ging over de supporters van Ajax, dit heeft niks met Feyenoord te maken.
Is dat de mieszz die ik denk dat het isquote:
Klik dan Patrick.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Is dat de mieszz die ik denk dat het is
Shit, ik dacht dat jij nooit in de SC kwam.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat bericht ging ook niet over de supporters van Ajax, joker.
Ja dusquote:
Ehm wat?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja dus
Die dilemma's van jou.. Gaat dat nog steeds over die 2 chicks?
Can I count that as a 'yes'..quote:
Whehe nee, dit is anders.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |