?!?!?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:12 schreef Re het volgende:"lukiede"
Dat zie ik ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:25 schreef zomaareennaam het volgende:
tja - de crisis heeft ook op internet toegeslagen he?
ook het plebs heeft tegenwoordig internet...
ludiek ja, en het staat niet voor niets tussen aanhalingstekens, ik zie vaak genoeg gebeuren dat soms iets met een wat grappige intake wordt opgezet maar dan wordt het al snel tot het extreme doorgetrokken.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:19 schreef Buschetta het volgende:
[..]
?!?!?
Bedoel je ludieke ? Zo ja dan slaat het nog nergens op.
O.T
gewoon omdat het kan. Maar wel zielig zoals dat Mikey Mo topicDenk dat deze mensen ook echt niets waard zijn
MHOEHAHAHA, jij bent Ajax-fanquote:
zeg!! ik ben toevallig wel een hogeropgeleidde hbo-er met een iq van 138 he?quote:
Bewijs maar.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:29 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
zeg!! ik ben toevallig wel een hogeropgeleidde hbo-er met een iq van 138 he?
Je moet internet niet serieus nemen. Juist die extreme 'discussies' zijn het leukst, omdat het nep is. Het is spelen met taal. Schelden etc. is voor de minder bedeelden. Maar zo met woorden spelen dat je 'tegenstander' opeens beseft dat hij echt kwaad is, is een kunst.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:26 schreef Re het volgende:
[..]
ludiek ja, en het staat niet voor niets tussen aanhalingstekens, ik zie vaak genoeg gebeuren dat soms iets met een wat grappige intake wordt opgezet maar dan wordt het al snel tot het extreme doorgetrokken.
hoe moet ik dat in godsnaam bewijzen? ga echt dat diploma niet scannen of zo he?quote:
Dat is het probleem dat je niet weet of die andere het nu serieus meent of niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moet internet niet serieus nemen. Juist die extreme 'discussies' zijn het leukst, omdat het nep is. Het is spelen met taal. Schelden etc. is voor de minder bedeelden. Maar zo met woorden spelen dat je 'tegenstander' opeens beseft dat hij echt kwaad is, is een kunst.
Auwquote:Op zondag 7 juni 2009 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
MHOEHAHAHA, jij bent Ajax-fan
Dat zijn de ergste ! Miskende hoogopgeleiden, die hun ego moeten opkrikken ten koste van een ander.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:29 schreef zomaareennaam het volgende:
zeg!! ik ben toevallig wel een hogeropgeleidde hbo-er met een iq van 138 he?
Nee JIJ kan dat niet inschatten. Of dat komt door je autisme of het gewoonweg niet inzien, durf ik niet te zeggenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is het probleem dat je niet weet of die andere het nu serieus meent of niet.
Inderdaad! Gelukkig ben ik erkendquote:Op zondag 7 juni 2009 11:33 schreef Bargain het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste ! Miskende hoogopgeleiden, die hun ego moeten opkrikken ten koste van een ander.
Dat diploma kan ook nep zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:32 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
hoe moet ik dat in godsnaam bewijzen? ga echt dat diploma niet scannen of zo he?
goh - je kunt altijd je problemen posten op fok hoor - ook je diepverborgen angsten - altijd wel mensen die je goede raad geven!!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee JIJ kan dat niet inschatten. Of dat komt door je autisme of het gewoonweg niet inzien, durf ik niet te zeggen.
Klopt. Snap niet waarom je nu een post van mij pakt?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:35 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
goh - je kunt altijd je problemen posten op fok hoor - ook je diepverborgen angsten - altijd wel mensen die je goede raad geven!!
Zo is dat ja. Als je ziet wat sommige mensen voor verknipt zelfbeeld hebben, dan is er altijd wel iemand om ze even terug op aarde te zetten. Je moet de oorzaak in 90% van de gevallen niet zoeken bij degene die lacht, maar bij degene die iets online flikkert en vervolgens boos wordt als er om gelachen wordt. Het leven is geen goed nieuws show.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:24 schreef Rosbief het volgende:
Sommige mensen doen het zichzelf aan (ik noem een Marcel Roubos)
Ik bedoelde het meer in algemene zin. Heel veel mensen weten niet of de ander nu serieus of niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee JIJ kan dat niet inschatten. Of dat komt door je autisme of het gewoonweg niet inzien, durf ik niet te zeggen.
quote:
Ook op Fok! worden dat soort topics vrijwel altijd verkeerd begrepen door een groot deel van de users. Wat voor de een een spelletje is is voor de andere complete ernst.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moet internet niet serieus nemen. Juist die extreme 'discussies' zijn het leukst, omdat het nep is. Het is spelen met taal. Schelden etc. is voor de minder bedeelden. Maar zo met woorden spelen dat je 'tegenstander' opeens beseft dat hij echt kwaad is, is een kunst.
Het zal voor het gevoel ook weinig uitmaken. Sommige mensen weigeren gewoon in de spiegel te kijken en verdragen helemaal niets.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klopt. Snap niet waarom je nu een post van mij pakt?
Het was een serieuze opmerking richting tijn. Hij kan dat werkelijk niet goed inschatten, meteen een reden waarom ik hem nooit zou aanpakken. Goede gozer!
Als ik naar mezelf kijk doe ik het niet om anderen pijn te doen. Sterker nog, als ik dat idee krijg dan stuur ik een PM dat het voor mij een spelletje is. Als degene aangeeft het niet te trekken, kap ik ermee. Ik zie het ook echt niet als pesten, maar als spelen. Sterker nog, ik maak topics om zelf afgezeken te worden om vervolgens degene die mij afzeikt proberen te triggeren.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ook op Fok! worden dat soort topics vrijwel altijd verkeerd begrepen door een groot deel van de users. Wat voor de een een spelletje is is voor de andere complete ernst.
Om de vraag te beantwoorden: Ik verklaar het gedrag van tokkies op dezelfde manier. Mensen van een lager intellectueel niveau ontstijgen nooit de wetten van het schoolplein. Oppervlakkige status is belangerijk en wordt voornamelijk verkregen door anderen te kleineren. Meestal is het onschuldig of bij mensen die er bijna om smeken (zeg maar guido's e.d.), maar mensen die onzeker en/of jaloers zijn hebben de neiging om dit te proberen bij mensen die zij (of misschien beter, anderen) hoger aanslaan.
Dat gebeurd op het schoolplein met kinderen die slim zijn maar zich slecht kunnen verdedigen en dat gebeurd op internet met vrijwel iedere BN'er die een foutje maakt en zich bijna per definitie niet kan verdedigen.
Verder maken we ons allemaal wel eens schuldig aan sensatiezucht denk ik.
Je moet ook niet verwachten dat ze in de spiegel kijken. Wat maakt het uit. Mensen die echt iets willen veranderen die doen dat ook...quote:Op zondag 7 juni 2009 11:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het zal voor het gevoel ook weinig uitmaken. Sommige mensen weigeren gewoon in de spiegel te kijken en verdragen helemaal niets.
OOOH - dus ik ga zo meteen de bazooka die ik net uit het vet haalde maar weer opbergen - ga je dan dus ook maar niet opzoeken - sorryquote:Op zondag 7 juni 2009 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk doe ik het niet om anderen pijn te doen. Sterker nog, als ik dat idee krijg dan stuur ik een PM dat het voor mij een spelletje is. Als degene aangeeft het niet te trekken, kap ik ermee. Ik zie het ook echt niet als pesten, maar als spelen. Sterker nog, ik maak topics om zelf afgezeken te worden om vervolgens degene die mij afzeikt proberen te triggeren.
Het is een spel.
Zo post ik op een haast masochistische manier nog wel eens in POLquote:Op zondag 7 juni 2009 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk doe ik het niet om anderen pijn te doen. Sterker nog, als ik dat idee krijg dan stuur ik een PM dat het voor mij een spelletje is. Als degene aangeeft het niet te trekken, kap ik ermee. Ik zie het ook echt niet als pesten, maar als spelen. Sterker nog, ik maak topics om zelf afgezeken te worden om vervolgens degene die mij afzeikt proberen te triggeren.
Het is een spel.
Ik mag niet meer in de spiegel kijken van mn moeder - iedere keer dat ik kijk knapt ie van mijn ongeschrijvelijke knapte...quote:Op zondag 7 juni 2009 11:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het zal voor het gevoel ook weinig uitmaken. Sommige mensen weigeren gewoon in de spiegel te kijken en verdragen helemaal niets.
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:45 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Ik mag niet meer in de spiegel kijken van mn moeder - iedere keer dat ik kijk knapt ie van mijn onbeschrijvelijke knapte...
Jezelf quotenquote:
Drank speelt inderdaad vaak rol.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:49 schreef VonHinten het volgende:
Ach ja, soms komt het rebelletje in een ieder van ons naar boven heh.. Ik merk vooral dat ik hele slechte trollposts ga maken als ik gedronken hebDan ben ik net een klein kind en is Fok! mijn zandbak.
Ja, dat heeft iedereen wel eens. Maar het massale lynchen op een site ala GeenStijl gaat wel wat verder dan lekker rebels zijn imo.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:49 schreef VonHinten het volgende:
Ach ja, soms komt het rebelletje in een ieder van ons naar boven heh.. Ik merk vooral dat ik hele slechte trollposts ga maken als ik gedronken hebDan ben ik net een klein kind en is Fok! mijn zandbak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |