quote:Op zondag 7 juni 2009 00:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Poepen in de stad.
Een echte baas doet dat in de bosjes naast op de toonbank van de Mac.
Kijk terug !quote:Op zondag 7 juni 2009 00:41 schreef Leonidas82 het volgende:
Bij de Mac in Leeuwarden kun je bijvoorbeeld niet eens fatsoenlijk een pittige bolus draaien. De deuren zijn zowel aan de onder- als bovenkant open. Dat betekent dat iedereen kan zien wat jij aan het doen bent.
Volgens mij, is de TS een dwerg die onder dat kleine gleufje onderaan de net niet sluitende deur door kijkt. En is bang dat alle normale mensen door dat gleufje bovenaan de net niet sluitende deur kunnen kijken.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:52 schreef pepu het volgende:
Wie wil er nou bij de MacDo iets eten,
laat staan poepen?![]()
Wat een armoe zeg!
Duidelijk al geen verstand van Mannen.quote:
zelfde probleem had ik bij 9 van de 10 mcdonalds in Parijs... Klote toiletten..! alsof ze niet wouden dat je even lekker gaat zitten schijten daaroquote:Op zondag 7 juni 2009 00:41 schreef Leonidas82 het volgende:
Sommige Mac's herbergen waardeloze toiletten. Bij de Mac in Leeuwarden kun je bijvoorbeeld niet eens fatsoenlijk een pittige bolus draaien. De deuren zijn zowel aan de onder- als bovenkant open. Dat betekent dat iedereen kan zien wat jij aan het doen bent. Behalve als je staat te pissen.
Klacht: je kunt niet poepen bij de Mac in Leeuwarden![]()
Bijna geen privacy!
... jij bent nieuw hier?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:05 schreef ChanelOne het volgende:
[..]
Duidelijk al geen verstand van Mannen.
Enn nu ook niet van vrouwen?
Je gaat toch niet zeggen dat vrouwen hun stront inhouden?
In Amerika kon je in hotels en op vliegvelden vaak ook DOOR de deuren heen kijken omdat ze bestonden uit allemaal kleine plankjes met telkens een paar millimeter ertussen.quote:
Was ie bruin? Dan zat ik naast je. Ik probeerde hem nog tegen te houden...quote:Op zondag 7 juni 2009 11:50 schreef Rest het volgende:
Van die deuren die beneden en boven 'open' zijn zijn echt matig.
Zat een keer te schijten, klom er ineens zo'n koter onderdoor.
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:05 schreef ChanelOne het volgende:
[..]
Duidelijk al geen verstand van Mannen.
Enn nu ook niet van vrouwen?
Je gaat toch niet zeggen dat vrouwen hun stront inhouden?
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:54 schreef sinadO het volgende:
[..]
Was ie bruin? Dan zat ik naast je. Ik probeerde hem nog tegen te houden...
vrouwen die schijtenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef MissJ het volgende:
ik moet altijd acuut schijten van vreten bij de Mac, dus als er geen goeie plee is dan ga ik echt niet naar die Mac. En ophouden tot thuis? Dat lukt echt niet, die hamburger gaat er bij mij altijd linea recta uit
Nou, van de Mac krijg ik meestal flinke maagkrampquote:Op zondag 7 juni 2009 00:43 schreef Mendeljev het volgende:
Kun je dat niet ophouden tot je thuis bent?
stad? dat boerengehuchtquote:Op zondag 7 juni 2009 00:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Poepen in de stad.
Een echt baas doet dat in de bosjes naast de Mac.
Hoezo, je was toch wel gewoon trots op de engelenzang die je produceerde?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was eens aan de racekak in Maastricht, en aangezien ik te hard moest om het op te houden ben ik een McDonalds in het centrum binnen gestapt (voor de brug die). Hadden ze helemaal volgehangen met blauwe lampen zodat er geen drugs gespoten kon worden
Ik me op die bril zitten: Een lawaai.!
.!
Ik ben klaar. Stapt er tegelijkertijd zo'n onverzorgde naast me van het toilet
Had die alles gehoord
Xd GESSELIGquote:Op zondag 7 juni 2009 11:50 schreef Rest het volgende:
Van die deuren die beneden en boven 'open' zijn zijn echt matig.
Zat een keer te schijten, klom er ineens zo'n koter onderdoor.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was eens aan de racekak in Maastricht, en aangezien ik te hard moest om het op te houden ben ik een McDonalds in het centrum binnen gestapt (voor de brug die). Hadden ze helemaal volgehangen met blauwe lampen zodat er geen drugs gespoten kon worden
Ik me op die bril zitten: Een lawaai.!
.!
Ik ben klaar. Stapt er tegelijkertijd zo'n onverzorgde naast me van het toilet
Had die alles gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |