Het was weer eens redelijk weer, en bovenal droog, en ik liep met wat andere klasgenoten door de stad heen. Je kent dat wel, op een gegeven moment wordt de interne druk zo hoog, dat je wel gedwongen wordt een plek te zoeken waar ik o.a. mijn blaas kon legen

En waar doe je dat dan.... juist in de McDonalds. Is die toko toch nog ergens goed voor..
Wij daar aangekomen en ik liep meteen door naar de toiletten. Terwijl ik daar heen liep voelde ik de ontlasting al op zetten..

Ik moest nog even wachten want er zat nog iemand anders op de toilet. Toen ik uiteindelijk klaar was, was de opluchting groot..

Het was maar een schamel drolletje, maar door de urine, was ik zo'n beetje een kilo lichter..
Ik trok door en trok mijn broek weer op. Terwijl ik mijn gulp dicht wilde ritsen, kwam het water als een veredelde tsunami over de rand van de wc..

Mijn schoenen werden onmiddelijk nat en ik vluchtte met mijn broek half op mijn knieën de wc uit..

Tot mijn schrik zag ik dat het stromen niet ophield en inmiddels stond bijna het hele wc-blok onder water
Toen er vervolgens ook water de zaak instroomde, kwam de bedrijfsleider (

) binnen... De patat(!)bakker vertelde mij in vloeiend Turks

dat ik de zaak onmiddelijk diende te verlaten en mij nooit meer moest laten zien in die toko..
Klacht: In het vervolg thuis moeten pissen door weigering bij McDonalds