quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:26 schreef Acinonyx het volgende:
Die turk natuurlijk pis-nijdig![]()
TS zit in de stront omdat hij zijn toilet kwijt is![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:23 schreef KingOfPop het volgende:
De friet(!)bakker vertelde mij in vloeiend Turksdat ik de zaak onmiddelijk diende te verlaten en mij nooit meer moest laten zien in die toko..
![]()
Idd, eenmalig jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:34 schreef matige_muis het volgende:
Ja, dat krijg je nu eenmaal daar he!
Regel 13 klopt nietquote:
Nee, die was al weggerend (?)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:44 schreef Yi-Long het volgende:
Heb je wel netjes 50ct betaalt aan de zwerver met het schoteltje!?
Daar heb je een behoorlijk punt. TS?quote:
Eensquote:
Thanks, voor de tipquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
Schijten bij de Mac.Ga dan naar de V&D of zo, zijn de toiletten ook nog eens schoner.
De situatieschets is niet bij je aangekomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:09 schreef DroogDok het volgende:
TS is turks?
De hoeveelheid smileys en puntjes die je zomaar gebruikt is echt hilarischquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:23 schreef KingOfPop het volgende:
Het was weer eens redelijk weer, en bovenal droog, en ik liep met wat andere klasgenoten door de stad heen. Je kent dat wel, op een gegeven moment wordt de interne druk zo hoog, dat je wel gedwongen wordt een plek te zoeken waar ik o.a. mijn blaas kon legenEn waar doe je dat dan.... juist in de McDonalds. Is die toko toch nog ergens goed voor..
![]()
Wij daar aangekomen en ik liep meteen door naar de toiletten. Terwijl ik daar heen liep voelde ik de ontlasting al op zetten..Ik moest nog even wachten want er zat nog iemand anders op de toilet. Toen ik uiteindelijk klaar was, was de opluchting groot..
Het was maar een schamel drolletje, maar door de urine, was ik zo'n beetje een kilo lichter..
![]()
Ik trok door en trok mijn broek weer op. Terwijl ik mijn gulp dicht wilde ritsen, kwam het water als een veredelde tsunami over de rand van de wc..Mijn schoenen werden onmiddelijk nat en ik vluchtte met mijn broek half op mijn knieën de wc uit..
Tot mijn schrik zag ik dat het stromen niet ophield en inmiddels stond bijna het hele wc-blok onder water
![]()
![]()
Toen er vervolgens ook water de zaak instroomde, kwam de bedrijfsleider () binnen... De patat(!)bakker vertelde mij in vloeiend Turks
dat ik de zaak onmiddelijk diende te verlaten en mij nooit meer moest laten zien in die toko..
![]()
Klacht: In het vervolg thuis moeten pissen door weigering bij McDonalds![]()
Moest wel, kwam alleen minder uit dan ik voeldequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:24 schreef zoalshetis het volgende:
als je eigenlijk niet hoefde te poepen, wat deed je dan in de hurkstand op het toilet?
je bent toch niet zo'n laffe zitplassert he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moest wel, kwam alleen minder uit dan ik voelde
Gast, lees eens beter dan, ik heb toch gescheten of niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent toch niet zo'n laffe zitplassert he?
als je dat pathetic drolletje gescheten noemt...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gast, lees eens beter dan, ik heb toch gescheten of niet?
Dat doe jij staand? Als je het van tevoren wist?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je dat pathetic drolletje gescheten noemt...
nee dat houd ik op omdat ik niet graag op of dichtbij brillen van openbare toiletten kom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat doe jij staand? Als je het van tevoren wist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |