abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69783710
Na een ruzie met de kabelprovider te hebben gehad over een dubbele factuur en diverse storingen heb ik maar besloten over over te switchen op satelliet van canaal digitaal. Wat heb ik nu gedaan is een schotelsetje gekocht plus abonnement bij een lokale elektronicazaak. Schoteltje geplaatst, kaartje in m'n ontvanger gezet en voila, beeld! Allemaal leuk en aardig allemaal totdat ik gistermorgen wordt opgebeld dat er geen satellietschotels aan de balustrade bevestigd mogen worden omdat dit slecht zou zijn voor het straatbeeld en de wijk. Ook zouden satellietschotels in verband worden gebracht met criminaliteit en allochtonen. Sorry hoor, ben 100% Nederlander die gewoon tv wil kijken per schotel en geen gezeik meer wil van die kabelprovider. Willen ze dat ik hem weghaal omdat dit allerlei associaties opwekt in de buurt, en omdat dit slecht zou zijn voor het straatbeeld.

Ik laat hem gewoon lekker hangen. Digitenne is bagger en met die kabelprovider wil ik niks meer mee te maken meer hebben. Plus lekker extra FTA zenders op de satelliet.
pi_69783746
ach, ja , welstandscommissie

en idd, als ik zo', wok aan de muur zie geef ik extra gas
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_69783748
Van wie kreeg je dat?
You dream it, I live it.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:46:44 #4
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_69783769
Je mag toch gewoon één neer tyfen toch?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_69783777
Woningcorporatie. Buurtbewoners hebben zover ik weet nog nooit geklaagd over mij schoteltje.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:47:34 #6
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_69783787

Zoiets?
pi_69783877
Gewoon laten hangen TS, schotel FTW.

Kan je hem anders niet op het dak plaatsen.
pi_69784608
is idd een plee gezicht al die schotels aan de buitenkant van de gebouwen.Gelukkig is het hier ook verboden.

Plaats die schotel gewoon lekker binnen, achter je raam,heb je ook ontvangst, en je buurt ziet er niet uit als een achterstands wijk.

Schotels zijn voor sjonnies en bontkraagjes, of je het nou leuk vind of niet.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_69784695
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:25 schreef Sakura het volgende:
is idd een plee gezicht al die schotels aan de buitenkant van de gebouwen.Gelukkig is het hier ook verboden.

Plaats die schotel gewoon lekker binnen, achter je raam,heb je ook ontvangst, en je buurt ziet er niet uit als een achterstands wijk.

Schotels zijn voor sjonnies en bontkraagjes, of je het nou leuk vind of niet.
En als je niet aangesloten bent op kabel tv en geen digitenne ontvangst hebt dan?
You dream it, I live it.
pi_69784766
ik vraag me dan altijd af, of ze dan niet beter één grote schotel op het dak kunnen zetten, en iedereen een eigen decoder...
pi_69784806
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:33 schreef immortalsean het volgende:
ik vraag me dan altijd af, of ze dan niet beter één grote schotel op het dak kunnen zetten, en iedereen een eigen decoder...
Dat is dan vast zeker alleen Astra en Hotbird en evt Turksat ofzoiets.
  zondag 7 juni 2009 @ 00:37:05 #12
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_69784841
quote:
precies
  zondag 7 juni 2009 @ 00:38:22 #13
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69784862
Zet dat ding dan ook gewoon op het dak man, of in de tuin. Alleen allochtonen zetten hem op het balkon of aan de zijkant van hun huis
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zondag 7 juni 2009 @ 00:40:16 #14
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69784902
quote:

Dat gaat niet, dan zou je ontzettend veel van die koppen nodig hebben. Je hebt 1 kop per signaal/receiver/decoder nodig
Je hebt dan wel dubbel-koppige schotels, maar niet meer.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69784951
Canaal digitaal is zoo kut. Dat hebben wij hier ook. Als je door een onbekend nummer wordt gebeld niet opnemen, dan hebben ze weer eens een mooie aanbieding voor je.

Wij hebben overigens twee schotels op het dak voor de hele flat.
  zondag 7 juni 2009 @ 01:39:21 #16
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_69785715
Iets met Europese Verdragen voor vrijheid van nieuwsgaring en er is ook een boek met veel jurisprudentie over het plaatsen van (schotel)antennes.

Nu even geen tijd om het op te zoeken.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  zondag 7 juni 2009 @ 02:03:10 #17
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69785947
Ziggo wil jou niet meer als klant en nu kom je er achter dat Ziggo toch verdomd handig was
:-)
pi_69786360
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:42 schreef Schuifpui het volgende:
Canaal digitaal is zoo kut. Dat hebben wij hier ook. Als je door een onbekend nummer wordt gebeld niet opnemen, dan hebben ze weer eens een mooie aanbieding voor je.

Wij hebben overigens twee schotels op het dak voor de hele flat.
Geen last van.
Canal Digitaal werkt gewoon perfect

En Sakura moet maar eens uitvissen hoe ene schotel werkt. Nee, achter het raam heb je geen ontvangst, tenzij dat raam exact in die richting naar het zuiden gaat. 3 graden off en je hebt geen ontvangst meer.

Hier in buitengebied heeft vrijwel iedereen hem aan het huis bevestigd. Slechts sommigen op de grond of die hebben geen tv ofzo .
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_69786649
Schotel binnenplaatsen gaat niet en is te omslachtig. Het beste is toch om de schotel buiten tegen de balustrade vast te monteren en gezien het feit dat mijn balkon op het zuiden zit kan ik hierdoor alle satellieten ontvangen die ik wil, alleen wel enkel als ik hem tegen de balustrade zet.

Het zou wel lullig zijn als ik die schotel nu weg moet halen, heb ik voor niks een hele set + jaarabonnement op Canaldigitaal genomen.
pi_69786698
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Iets met Europese Verdragen voor vrijheid van nieuwsgaring en er is ook een boek met veel jurisprudentie over het plaatsen van (schotel)antennes.

Nu even geen tijd om het op te zoeken.
pi_69786728
quote:
Precies, veel handiger. Veel zenders, goede beeldkwaliteit en geen gedonder meer met de kabelaars.
  zondag 7 juni 2009 @ 04:02:37 #22
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_69786736
Ik woon ook in zo een buurt op kamers.

De eerste opmerking van pa lief toen we uitstapten:

'nou je weet in ieder geval zeker dat je een hoop turkse buren krijgt.'

nu blijkt dit niet het geval te zijn, het zijn allemaal oude mensjes en maar een paar allochtoonse gezinnen.

Ziggo presteert zwaar onder de maat waardoor je wel gedwongen bent schotel te nemen.

Misschien kan je buurtvereniging zich daar eens op richten
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zondag 7 juni 2009 @ 04:03:57 #23
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_69786745
Even wat leesvoer voor TS:

http://www.antennebureau.nl/fileadmin/pdfs/Bblbbper1mei2008.pdf (zoeken op schotel)

En dit boek is een must have:

"Amateurradio antennes een juridische leidraad" door Mr. G.M.M. van den Berg, ISBN 90-70756-41-2. Pagina 57, 58 en 59 zijn van belang voor een verweerschrift m.b.t. de schotelantenne.
pi_69786893
Wel raar dat schotels altijd met allochtonen worden geassocieerd. Autochtonen kunnen toch ook via de schotel tv kijken.. Pff

Ik zal morgen eens dat PDFje doornemen, hopelijk mag ik met een beetje geluk de schotel toch laten staan... Op hoop van zege dan maar. Maandag maar weer eens contact met de gemeente opnemen hoe dat precies zit.

[ Bericht 62% gewijzigd door F04 op 07-06-2009 05:59:43 ]
  zondag 7 juni 2009 @ 04:50:10 #25
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69786980
Grappig, het hele idee achter de kabel was juist dat mensen al die antennes en schotels zat werden. En nu de kabel dus niet goed levert, schakelt men weer naar schotel.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 7 juni 2009 @ 05:03:21 #26
257229 opastokvis
pi_69787040
dat is niet raar.

schotels worden meestal gebruikt door anderstaligen om programma's uit hun vader(of moeder)land te kunnen ontvangen.

Dat sommige providers in Nederland nu te wensen overlaten en je weer naar zo'n surrogaatding moet grijpen is al te gek voor worden...
  zondag 7 juni 2009 @ 05:07:04 #27
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_69787046
quote:
Op zondag 7 juni 2009 05:03 schreef opastokvis het volgende:
dat is niet raar.

schotels worden meestal gebruikt door anderstaligen om programma's uit hun vader(of moeder)land te kunnen ontvangen.

Dat sommige providers in Nederland nu te wensen overlaten en je weer naar zo'n surrogaatding moet grijpen is al te gek voor worden...
moah, vind het eerder te gek voor woorden dat je zelf niet mag kiezen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zondag 7 juni 2009 @ 05:28:06 #28
257229 opastokvis
pi_69787102
dat sowieso.

plus:

flats zijn toch al lelijk dus daar mag best een schotel aan.
pi_69794178
Ik begrijp het argument, aan de andere kant is het natuurlijk achterlijk dan men meent te moeten bepalen wat jij aan jou balkon hangt.

Waar ik me liever op zou richten zijn al die mensen die van hun balkon een teringzooi maken door en bijvoorbeeld vuilniszakken op de pleuren. Dat gebeurt hier nog al eens.
Dat is pas iets om je dood aan te ergeren.
  zondag 7 juni 2009 @ 14:52:26 #30
257229 opastokvis
pi_69794532
of er met een vuurkorf gaan zitten zodat ik de brandweer moet bellen omdat ik denk dat het 4 onder me in de fik staat en met computertje en wat persoonlijke prul via het vukking trappenhuis naar beneden strompel waarbij de videokaart een opdonder gekregen heeft (ik viel een klein beetje)

en ook:

zeikende honden in de lift of zeikende vrouwen met honden in de lift of een combinatie daarvan.

en dan komt er een hele tijd niks en dan komt het probleem van de schotelantennes pas.

prioriteiten stellen is soms zoooo moeilijk....
  zondag 7 juni 2009 @ 14:53:34 #31
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_69794574
TS woont in ieder geval niet in Geuzenveld of Bos en Lommer, daar is het ophangen van een schotel aan het balkon geen enkel probleem .
  zondag 7 juni 2009 @ 15:06:59 #32
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_69795012
Ik weet dat het hier in de gemeente ook wordt ontmoedigd. Het ziet er inderdaad niet uit en wordt helaas inderdaad geassocieerd met allochtonen, tokkies en asocialen. Geen mens wil wonen in een buurt vol met schotels, dat is het eerste waar ze op letten.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 7 juni 2009 @ 15:15:48 #33
257229 opastokvis
pi_69795301
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:52 schreef opastokvis het volgende:
heel lulverhaal
krijgt ineens een visioen van wat er nu echt aan de hand was:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69796136
quote:
Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef karr-1 het volgende:
Ik weet dat het hier in de gemeente ook wordt ontmoedigd. Het ziet er inderdaad niet uit en wordt helaas inderdaad geassocieerd met allochtonen, tokkies en asocialen. Geen mens wil wonen in een buurt vol met schotels, dat is het eerste waar ze op letten.
Neh das niet helemaal waar.
Pas nadat ik deze keet had gekocht had ik zoiets van mmhz. Best wel veel schotels hier. Maar tot nu toe niets mis met buren.
  zondag 7 juni 2009 @ 16:02:26 #35
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_69796857
Ik zit er ook over te denken schotel te nemen, Ziggo dwingt je zo ongeveer met slechte beeldkwaliteit en steeds meer zenders verwijderen. Ik zou dat ding wel uit 't zicht aan de achterkant van m'n appartement plaatsen want anders ziet het er idd niet uit.
Hallon!
  zondag 7 juni 2009 @ 16:12:25 #36
257229 opastokvis
pi_69797206
Oké:

dit is een flat

Wat is hier mooi aan?

Niks. Lelijk grafgebouw.

Wat stoort hier behalve de troep en de kabelverbinding?

inderdaad.

de was.

geeeen gezicht...
pi_69797231
Schotel en TV is veel goedkoper dan de normale Ziggo abonnement, maar als het regent verdwijnt het beeld toch?
In Nederland zou het dan een slechte investering zijn aangezien hier het altijd kut weer is.
pi_69797509
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef KrsOne het volgende:
Schotel en TV is veel goedkoper dan de normale Ziggo abonnement, maar als het regent verdwijnt het beeld toch?
In Nederland zou het dan een slechte investering zijn aangezien hier het altijd kut weer is.
Nee, heb zelf een schotel en het beeld verdwijnt pas bij een hele zware storm. Kleine kans dus.
  zondag 7 juni 2009 @ 16:21:13 #39
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69797533
quote:
Ja, en als er bewolking is, vallen de satellietsignalen van CNN uit de US ook weg ...
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 7 juni 2009 @ 16:44:06 #40
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_69798408
Schotels zijn inderdaad geen gezicht. die horen thuis op een camping. Kun je geen interactieve tv via de tel.lijn nemen?
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_69798492
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef cvboer het volgende:
Schotels zijn inderdaad geen gezicht. die horen thuis op een camping. Kun je geen interactieve tv via de tel.lijn nemen?
Dat werkt vaak ook nog maar matigjes vind ik ik eigenlijk.
Ik heb hier dus ITV nu ongeveer een half jaar, maar het valt me nog maar al te vaak uit of stoort.
  zondag 7 juni 2009 @ 16:57:24 #42
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_69798831
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat werkt vaak ook nog maar matigjes vind ik ik eigenlijk.
Ik heb hier dus ITV nu ongeveer een half jaar, maar het valt me nog maar al te vaak uit of stoort.
Dat valt mij tegen dan. Ik dacht dat ze dat wel goed voor elkaar hadden. Ik blijf maar bij mijn ziggo hd tv
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_69798834
En dan nog!? Als jij een allochtoon was zou je toch ook wel wat zenders van je vaderland willen zien? En ze willen dat jij je gedrag aanpast aan het straatbeeld?

Fuck ze.. laat het staan TS. Zo nodig met een rechtszaak
pi_69798896
quote:
Op zondag 7 juni 2009 05:07 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

moah, vind het eerder te gek voor woorden dat je zelf niet mag kiezen
Bij ons woningblok hebben we het zelf(s) in de statuten gezet. Een buurt gaat gewoon ver naar beneden als er schotels aan de muren hangen, wat dus ook direct negatief effect heeft op de verkoop prijs van je huis.

Of het nu terecht is of niet, het valt echt gewoon niet te ontkennen dat schotels een slechte invloed/uitstraling hebben op een woonwijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sakura op 07-06-2009 17:11:14 ]
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 7 juni 2009 @ 17:02:21 #45
257229 opastokvis
pi_69798973
kan best zijn.

maar dan moeten ze het bij de bron aanpakken.

provider kom er maar in!
  zondag 7 juni 2009 @ 17:02:28 #46
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_69798979
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef Sakura het volgende:

[..]

Bij ons woningblok hebben we het zelf(s) in de statuten gezet. Een buurt gaat gewoon ver naar beneden als er schotels aan de muren hangen, wat dus ook direct negatief effect heeft op de verkoop prijs van je huis.

Of het nu terecht is of niet, het valt echt gewoon niet te ontkennen dat schotels een slechte invloed hebben op een woonwijk.
En terecht. Zo'n clausule had ik ook bij mijn eerste woning, ook een flat. Er zijn alternatieven genoeg.
pi_69799097
quote:

[..]

Of het nu terecht is of niet, het valt echt gewoon niet te ontkennen dat schotels een slechte invloed hebben op een woonwijk.
Wat triest!

Omdat er wat zeurpieten in de buurt wonen zou ik geen plezier mogen hebben aan een schotel? Ik zou t gewoon doen en rechtszaken gaan beginnen. Wat gunnen we elkaar weer veel zeg Nederland wordt steeds meer een klaagland.

Als er iemand is die een buurt beoordeelt op het aantal schotels mag ie van mij ook wegblijven
pi_69799242
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Dat gaat niet, dan zou je ontzettend veel van die koppen nodig hebben. Je hebt 1 kop per signaal/receiver/decoder nodig
Onzin

Je hebt koppen waar je zelfs 16 mensen op kan zetten die allemaal afzonderlijk een kanaal kunnen kijken. (Er zullen vast wel koppen zijn waarbij meer mensen kunnen maar heb er zelf niet verder naar gekeken)
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
pi_69799313
quote:

[..]

Marokkanen die er zomaar rondlopen ook zonder ook nog maar iets te doen.
Koffieshops in de buurt ook, net als andere ballententen. Wijken die negatief in het nieuws komen ook. Graffiti op de muren ook, Opels in de straat ook, BMW's van het type turk/marokkaan ook en natuurlijk de teringzooi op het balkon van de buren, maar daar kan dan opeens weer niet wat aan gedaan worden.
  zondag 7 juni 2009 @ 17:10:50 #50
257229 opastokvis
pi_69799327
Het aantal schotels staat gewoon niet (meer) synoniem met het aantal anderstaligen in je wijk.

En kijk die foto dan.

Fietsen, troep en was.

En die schotel, ja die hóórt daar toch gewoon...
pi_69799367
quote:
TV via de satelliet is gigantisch populair in Engeland. (SkyUK, Freeview)
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
pi_69799625
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:06 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Wat triest!

Omdat er wat zeurpieten in de buurt wonen zou ik geen plezier mogen hebben aan een schotel? Ik zou t gewoon doen en rechtszaken gaan beginnen. Wat gunnen we elkaar weer veel zeg Nederland wordt steeds meer een klaagland.

Als er iemand is die een buurt beoordeelt op het aantal schotels mag ie van mij ook wegblijven
Tsja, kan ik ook zeggen over de schotel josties, omdat die zeurpieten lopen te zeuren over de kwaliteit van goede tijden slechte tijden uitzendingen en daarom zo nodig een schotel moeten neerzetten, gaat mijn buurt naar beneden, en daarmee de waarde van de woningen.

Wat ik al schreef, een buurt gaat gewoon achteruit door schotels aan de gevels.
  zondag 7 juni 2009 @ 17:22:36 #53
197456 ytram
...dacht je!
pi_69799705
Kan je de schotel niet zo plaatsen dat hij achter het balkon hek valt vanaf de straat gezien? Je signalen komen namelijk onder een hoek van 30 graden uit de lucht (wellicht moet je even proberen wat de meest ideale opstelling is).

Ter illustratie:

(foto van een sat4all user) Daar staat overigens ook informatie over "Wetgevingen inzake digitale TV ontvangst". Misschien heb je daar nog wat aan.

Ik zou zelf overigens nooit kabel nemen voor televisie. Ik kijk al meer dan 10 jaar digitale tv en ik vind de kwaliteit van de analoge, digitale en iptv achtige oplossingen zwaar onder de maat.

Edit: Ik zou er overigens altijd voor zorgen dat andere mensen geen last hebben van mijn schotel. Veel schotels in een buurt zet wel een stempel op het type bewoners
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
  zondag 7 juni 2009 @ 17:25:18 #54
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_69799803
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:06 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Wat triest!

Ik zou juist een rechtszaak aanspannen als mijn buurman zo'n dom ding aan de muur parkeerde.
Toen ik nog in een flat woonde ( mijn eerste woning) had ik ook zo'n primitief figuur naast mij wonen.
Op een dag was hij dus bezig om zo'n ding aan het balkonhek te monteren, leek nergens naar.
Vervolgens heb ik de beste man gewezen op het huisreglement wat schotels verbied.
Er moest een rechtszaak aan te pas komen om dat ding weg te laten halen.
Gelukkig woon ik nu in een normale buurt waar iedereen tv kijkt via de kabel.
pi_69799934
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef cvboer het volgende:

[..]

Ik zou juist een rechtszaak aanspannen als mijn buurman zo'n dom ding aan de muur parkeerde.
Toen ik nog in een flat woonde ( mijn eerste woning) had ik ook zo'n primitief figuur naast mij wonen.
Op een dag was hij dus bezig om zo'n ding aan het balkonhek te monteren, leek nergens naar.
Vervolgens heb ik de beste man gewezen op het huisreglement wat schotels verbied.
Waarom is hij primitief? Waarom is het wel normaal om TV via de kabel te krijgen en niet via de schotel? Hij mag toch zelf weten wat voor keuzes hij maakt in de vrije markt.

Nog belangrijker: hoe kun jij nou last hebben van de manier waarop hij TV kijkt!?

Klagen, klagen, klagen...

pi_69799967
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:20 schreef Sakura het volgende:

[..]

Tsja, kan ik ook zeggen over de schotel josties, omdat die zeurpieten lopen te zeuren over de kwaliteit van goede tijden slechte tijden uitzendingen en daarom zo nodig een schotel moeten neerzetten, gaat mijn buurt naar beneden, en daarmee de waarde van de woningen.

Wat ik al schreef, een buurt gaat gewoon achteruit door schotels aan de gevels.
Nou en? Zo'n risico nemen we allemaal. Slaat nergens op dat ze mijn vrijheid willen inperken voor jouw geld.
  zondag 7 juni 2009 @ 17:40:55 #57
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_69800220
Dit topic wordt een maatschappelijke discussie waar de topicstarter niets aan heeft.

Misschien kan een moderator dit topic verplaatsen naar WGR?
pi_69800223
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:22 schreef ytram het volgende:
Kan je de schotel niet zo plaatsen dat hij achter het balkon hek valt vanaf de straat gezien? Je signalen komen namelijk onder een hoek van 30 graden uit de lucht (wellicht moet je even proberen wat de meest ideale opstelling is).

Ter illustratie:
[ afbeelding ]
(foto van een sat4all user) Daar staat overigens ook informatie over "Wetgevingen inzake digitale TV ontvangst". Misschien heb je daar nog wat aan.
of neem er zo één en zet m idd óp je balkon:

Moeten nog wel 4 tegeltjes in.

Voor meer schotel-geouwehoer:

www.sat4all.com
pi_69800297
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:30 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Nou en? Zo'n risico nemen we allemaal. Slaat nergens op dat ze mijn vrijheid willen inperken voor jouw geld.
Tsja, dan moet je in een of ander dictatoriaal bananen republiek gaan wonen. Hier in Nederland is een democratie, meerderheid beslist, en meerderheid wil niet in een pauperbuurt wonen met overal schotels aan de muren.

Slaat nergens op dat ze mijn woonwijk willen inperken voor jouw beetje sneeuw
pi_69800404
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:44 schreef Sakura het volgende:

[..]

Tsja, dan moet je in een of ander dictatoriaal bananen republiek gaan wonen. Hier in Nederland is een democratie, meerderheid beslist, en meerderheid wil niet in een pauperbuurt wonen met overal schotels aan de muren.

Slaat toch ook absoluut nergens op, dat als iemand zo'n zeur is dat hij al loopt te klagen over een beetje sneeuw op zijn josti uitzendingen en daarom een schotel op zijn balkon meent te moeten plaatsen waardoor een hele buurt benadeeld wordt en richting pauperwijk afzakt.
Dat gaat ook maar tot zo ver hoor.
Je kan bijvoorbeeld heel de wereld wel overtuigen dat ik een kut vloer heb, daar ga ik hem echt niet om vervangen.
Zo werkt dat dan dus weer net niet.

Een schotel maakt een buurt niet kut, dat doet nog altijd het volk.
Al voel ik wel wat voor een soort kabel die vanaf elke woning naar het dak gaat zodat die dingen het dak op kunnen in plaats van een een balkonrailling.
Dan heb je nog beter ontvangst en ziet het er ook wat minder lelijk uit.
Maar feit blijft dat er nog 1001 andere factoren zijn die een buurt pauper maken.
Überhaupt een flat in de buurt bijvoorbeeld. En natuurlijk de voorbeelden die ik eerder al aankaartte.
pi_69800997
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:48 schreef McKillem het volgende:

[..]

Maar feit blijft dat er nog 1001 andere factoren zijn die een buurt pauper maken.

Klopt en schotels aan de gevels zijn 1 van de belangrijkste en opvallendste.
pi_69801032
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef mudkipzz het volgende:

[..]

Onzin

Je hebt koppen waar je zelfs 16 mensen op kan zetten die allemaal afzonderlijk een kanaal kunnen kijken. (Er zullen vast wel koppen zijn waarbij meer mensen kunnen maar heb er zelf niet verder naar gekeken)
Wij delen één of twee schotels met een flat van 100 mensen, geen idee hoe het werkt, weet alleen dat het werkt. Iedereen uiteraard wel een eigen decoder.
pi_69801115
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:12 schreef Sakura het volgende:

[..]

Klopt en schotels aan de gevels zijn 1 van de belangrijkste en opvallendste.
Een stuk ijzer aan je gevel geeft dus aan of je pauper bent of niet?
  zondag 7 juni 2009 @ 18:31:51 #64
257229 opastokvis
pi_69801568
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef F04 het volgende:

[..]

Een stuk ijzer aan je gevel geeft dus aan of je pauper bent of niet?
nee dat geeft aan dat je ingrijpt als je ergens niet tevreden mee bent.

weet je waarvan een buurt een pauperbuurt wordt?

van dat volk weet je wel, dat denkt dat dat stukje beton voor hun voordeur een soort van voortuin is.

Het is dat er gewonden kunnen vallen, anders zou je bijna eens een nachtje tuintjeruimen (visualiseert troep flits van flat, boem hoofdpijn), kan je ook eens naar de buurman van een andere etage op visite zonder je poten te breken.

en tv is een van de dingen die bijna iedereen wil hebben.

en als je beeld dan continue ruist stoort of weet ik wat en dat gaat zo maar door, dan wil je wat anders.

mogelijkheden op een flat:

digitenne (waardeloze ontvangst)

schotel... (waardeloos gezicht, maar een lelijke flat blijft een lelijke flat)

tv het raam uit tyfen (ruzie met de buurt, paupergezicht)

Je moet soms wel wat inleveren ja.

Maar dus eigenlijk: 'met slechter uitzicht beter zicht' ofzo. (en dan nog een slechte grap met ziggo)
  zondag 7 juni 2009 @ 18:35:49 #65
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_69801687
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:29 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Waarom is hij primitief? Waarom is het wel normaal om TV via de kabel te krijgen en niet via de schotel? Hij mag toch zelf weten wat voor keuzes hij maakt in de vrije markt.

Nog belangrijker: hoe kun jij nou last hebben van de manier waarop hij TV kijkt!?

Klagen, klagen, klagen...

1. omdat hij tv kijkt via de schotel.
2. omdat wanneer je tv kijkt via de kabel je geen lelijke obstakels aan de buitenkant hebt hangen.
3. Hij mag zeker zelf keuzes maken, hou dan wel rekening met je omgeving.
Zoals in dit topic al vaker is gezegd: een flat met schotels haalt het aanzien van de buurt naar beneden.
Tevens zijn er genoeg alternatieven.
  zondag 7 juni 2009 @ 18:40:06 #66
257229 opastokvis
pi_69801824
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:35 schreef cvboer het volgende:

[..]

1. omdat hij tv kijkt via de schotel.
2. omdat wanneer je tv kijkt via de kabel je geen lelijke obstakels aan de buitenkant hebt hangen.
3. Hij mag zeker zelf keuzes maken, hou dan wel rekening met je omgeving.
Zoals in dit topic al vaker is gezegd: een flat met schotels haalt het aanzien van de buurt naar beneden.
Tevens zijn er genoeg alternatieven.
as said before:
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:48 schreef McKillem het volgende:

[..]
Überhaupt een flat in de buurt bijvoorbeeld.
  zondag 7 juni 2009 @ 18:43:31 #67
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_69801904
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:40 schreef opastokvis het volgende:

[..]

as said before:
[..]
En daar horen schotels ook bij.
  zondag 7 juni 2009 @ 19:08:35 #68
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_69802699
Die users die hier klagen over mede-Nederlanders met een schotel aan de muur

Wat een triest volk

@ TS: Lekker laten hangen die schotel

Schotels FTW !!!!
pi_69802928
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Onzin. Als je er geen verstand van hebt, waarom roep je dan zoiets?

Hotels e.d. hebben dergelijke dingen, ze zijn er tegenwoordig vast al wel in 16 voudige uitvoering. Eigenschap is wel dat je maar één satelliet kunt bekijken (bv. Astra 1) maar dat is voor niet-allochtonen voldoende.
---
pi_69803032
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:14 schreef miodzio het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hotels e.d. hebben dergelijke dingen, ze zijn er tegenwoordig vast al wel in 16 voudige uitvoering. Eigenschap is wel dat je maar één satelliet kunt bekijken (bv. Astra 1) maar dat is voor niet-allochtonen voldoende.
Hoeft niet als je op je schotel een motor plaatst.
pi_69803090
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:18 schreef mieuwmieuw het volgende:

[..]

Maar dan veranderd de satelliet ook weer voor iedereen dus vervalt het nut. Je kan nogsteeds maar op 1 sat zitten.
pi_69803133
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:19 schreef McKillem het volgende:

[..]

Maar dan veranderd de satelliet ook weer voor iedereen dus vervalt het nut. Je kan nogsteeds maar op 1 sat zitten.
Klopt.
pi_69803166
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:18 schreef mieuwmieuw het volgende:

[..]

Wat hierboven gezegd wordt dus. Jij kijkt lekker SBS6 en je Turkse buurman wil Döner TV kijken, hups schotel draait. Prima oplossing (een motor) als je met 1 kop en receiver kijkt, maar niet hier dus.
---
pi_69803219
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:22 schreef miodzio het volgende:

[..]

Wat hierboven gezegd wordt dus. Jij kijkt lekker SBS6 en je Turkse buurman wil Döner TV kijken, hups schotel draait. Prima oplossing (een motor) als je met 1 kop en receiver kijkt, maar niet hier dus.
Doner TV
  zondag 7 juni 2009 @ 21:47:04 #75
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_69808563
quote:
Op zondag 7 juni 2009 15:42 schreef McKillem het volgende:

[..]

Neh das niet helemaal waar.
Pas nadat ik deze keet had gekocht had ik zoiets van mmhz. Best wel veel schotels hier. Maar tot nu toe niets mis met buren.
Ik ben het met je eens hoor, persoonlijk zal het me een zorg zijn hoeveel schotels er aan de muur hangen. Zolang ze mij niet in de weg zitten gaan ze hun gang maar. Ik weet alleen dat het hier vanuit de gemeente ontmoedigt wordt. Vaak wordt er dan wel een regeling getroffen met bv een gezamenlijke schotel op het dak of zo en een aansluiting naar iedere woning.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 7 juni 2009 @ 22:11:23 #76
197456 ytram
...dacht je!
pi_69809574
Het GSO systeem biedt uitkomst voor flats en dergelijke (overigens niet wat TS zoekt en dus offtopic)

http://www.msat.nl/index1.html

Je kan in dat systeem diverse schotels (met bijbehorende satellieten) aansluiten en ze vervolgens distribueren naar de eindgebruikers.

En voor kleine thuis oplossingen (meerdere ontvangers op 1 schotel) volstaat een twin of quad lnb.
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_69810509
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:14 schreef miodzio het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Onzin

Maar dan met meer uitgangen

En anders neem je de schotel der schotels...Een Wave Frontier

I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
pi_69811688
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:33 schreef mudkipzz het volgende:

[..]

Onzin
[ afbeelding ]
Maar dan met meer uitgangen

En anders neem je de schotel der schotels...Een Wave Frontier
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Damn dan heb je wat de compenseren.
pi_69814504
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, en als er bewolking is, vallen de satellietsignalen van CNN uit de US ook weg ...
Bullshit. Alleen bij hevige regen valt het beeld uit, maar dit is vrij goed op te lossen Sinds ik schoteltv heb wil ik niet meer terug naar kabel.
1. Veel betalingsgezeik
2. Erg duur
3. Als er iets mis is, is meestal schuld provider. Bij schotel is t je eigen schuld. Scheelt dus bellen
4. Erg weinig zenders
pi_69815340
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:05 schreef McKillem het volgende:

[..]

Damn dan heb je wat de compenseren.
Het gebrek dat je normaliter met een schotel maar één satelliet kunt ontvangen.
pi_69815396
quote:
Op maandag 8 juni 2009 01:46 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het gebrek dat je normaliter met een schotel maar één satelliet kunt ontvangen.
Denk dat veel Nederlanders inmiddels wel een duoLNB hebben voor de regionale zender(s). Ik heb m iig wel
  maandag 8 juni 2009 @ 02:47:40 #82
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_69815738
TS is Marokkaan?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 8 juni 2009 @ 06:39:14 #83
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_69816159
Paar jaar terug toen ik nog schotels verkocht hadden we ook een bijna transparante schotel in het assortiment. Niet heel veel duurder, maar wel veel netter. Ook was er een schotel die vierkant en plat was, zonder kop, dat werkte ook fantastisch voor buurten die zeurden.

Eventueel de lelijke witte schotel in de kleur van de muur verfen?
  maandag 8 juni 2009 @ 07:15:49 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_69816281
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:47 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Bullshit. Alleen bij hevige regen valt het beeld uit, maar dit is vrij goed op te lossen .............
Hoe dan *heeft ook schotel op dak staan en bij buien geen verbinding*
pi_69816379
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:25 schreef cvboer het volgende:

[..]

NSB'er

Zo lang een buurt netjes is, heeft toch niemand last van een schotel? Wat een symptoombestrijding weer.
  maandag 8 juni 2009 @ 07:41:09 #86
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69816406
Dit topic laat weer perfect zien in wat voor een fijne samenleving we leven.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_69816659
cvboer kan beter in een huisje op de hei gaan wonen. Een rechtszaak aanspannen tegen je buur om een halve stuk meter ijzer, waar je zelf overigens helemaal geen last van heb gaat wel erg ver. In landen zoals China en India zit het vol met schotels op flats, en daar klagen ze niet hoor.
pi_69816741
Hallo F04,

Iedere inwoner van Nederland heeft het recht om een schotel te plaatsen. Punt. Laat je daar verder niets door iemand anders over wijs maken. Alleen als je de voorwaarden van een VVE of andere vereniging hebt getekend waarin staat dat schotels 'verboden' zijn, maak je het jezelf moeilijk. Maar anders is het jouw goed recht om dat ding aan jouw ballustrade te laten hangen. Zeker als het de achterkant van het gebouw betreft.

Relatie met buren/omwonenden is een ander verhaal, maar zeker niet minder belangrijk. Ik neem aan dat je zo'n standaard witte Triax-schotel hebt van 64cm. Dat kan inderdaad best opvallen. Er zijn vele soorten schotels. Ik zou zeggen huppel eens bij een Mediamarkt of een satellietdealer naar binnen. Of zoek eens op internet.

Zo valt een zwarte schotel al stukken minder op dan een witte schotel. En zijn ze er in allerlei formaten.
Ik heb zelf een zwarte Technisat Multytenne. Een eenvoudige oplossing om vijf (13.0, 19.2, 23.5, 28.2, 28.5) satellietposities mee te ontvangen, inclusief de BBC en ITV zenders en een hoop andere gratis zenders uit Engeland. Die schotel is vierkant, slechts 45cm groot en staat op ons balkon op een tegelvoet (over de balllustrade is bij ons ook niet gewenst). En dat werkt perfect, mits je de Multytenne goed uitricht. Geen enkel probleem met ontvangst, ook niet als het regent. Valt het echt met bakken uit de hemel, dan kan het natuurlijk zijn dat het even wegvalt. Maar dat is bij grotere schotels en zelfs bij andere aanbieders vaak niet anders. Want kabelaars krijgen ook een hoop zenders aangeleverd via de satelliet. Mensen die problemen melden met de Multytenne hebben hem naar mijn mening niet goed uitgericht of gebruiken andere slechte hardware.

En natuurlijk hoeft de schotel niet pardoes aan je ballustrade. Op je balkon zelf met een tegelvoet kan prima, zoals te zien is op pagina 3 van dit topic. Ik ben zelf geen liefhebber van de tegelvoeten waar 4 tegels in moeten, die is wat fors. Een kleinere zoals een zware parasolvoet (zie andere afbeelding pagina 3) is aan te raden om ruimte op je balkon te besparen. Daarnaast kan die schotel prima 'laag' op het balkon. Bij ons in de straat staat een schotel zelfs permanent achter de tralies van een ballustrade en dat werkt schijnbaar prima voor de bewoner(s). Als je de voorkeur aan een schotel geeft t.o.v. andere mogelijkheden voor tv-ontvangst, moet je dat stukje ruimte op je balkon er ook maar voor over hebben, vind ik zelf.

GSO-systemen zijn kostbaar en dan moet ook de hele flat of het appartementencomplex mee doen. Daar zou ik mijn zinnen niet op zetten als ze het sowieso al niet hebben op schotels. Zelf jouw eigen schotel beter wegwerken is makkelijker en voordeliger.

Mijn advies (als liefhebber van de Multytenne): vervang jouw grote witte schotel (daar ga ik even van uit) door een veel kleinere, zwarte Multytenne en zet hem op een tegel/parasolvoet op je balkon zelf. De kans is groot dat niemand hem dan meer ziet of zich eraan stoort. Mochten ze dat wel doen, dan mogen ze doodvallen en kun jij gaan pleiten dat er ook geen was, barbeques, stoelen of tafels meer op de balkons mogen staan. En dan mogen alle zonweringen ook van de gevel worden geschroefd.

Als je een slechte rechter treft of je een tikkeltje aso gedraagt, kan het goed zijn dat een rechter in jouw nadeel oordeelt. Als je laat zien dat je tegemoet komt aan de wensen van omwonenden door dat 'lelijke ding' weg te werken, kunnen ze je echt geen zak maken.

Daarnaast is het jammer dat Nederlanders zoveel vooroordelen hebben ten opzichte van schotelkijkers vanwege de vele mensen die inderdaad niet weten hoe ze zo'n ding netjes kunnen neerzetten of bevestigen. Als ik in Amsterdam loop zie ik ook compleet verroeste schotels van 1.20m op een balkon van 1m gepropt, ondersteund door een oude ladder en een kartonnen doos. En dat ziet er ook echt niet uit. Maar dat is vaak ook een probleem met een culturele inslag.

Tv via de schotel is gewoon een prima manier van televisiekijken met geweldig beeld. En als kers op de taart heel veel gratis Engelse zenders als je 28.2 en 28.5 kunt ontvangen. Maar als je een schotel neerzet, doe dan jezelf en alle andere schotelkijkers een plezier, en zorg ervoor dat het er netjes uit ziet. Zet dat ding lekker uit het zicht en werk de kabels netjes weg. Een schotel over de ballustrade heen plempen is niet de meest sierlijke oplossing, ondanks dat je in je recht staat.

Meer advies kun je vinden op forums als Sat4All of het Satellietforum. Maar wees op je hoede, want op beide forums zitten een hoop mensen die echt niet weten waar ze het over hebben op satellietgebied.

Succes ermee!

[ Bericht 0% gewijzigd door Flubbes op 08-06-2009 08:25:16 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 08:27:12 #89
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_69816817
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:12 schreef F04 het volgende:
cvboer kan beter in een huisje op de hei gaan wonen. Een rechtszaak aanspannen tegen je buur om een halve stuk meter ijzer, waar je zelf overigens helemaal geen last van heb gaat wel erg ver. In landen zoals China en India zit het vol met schotels op flats, en daar klagen ze niet hoor.
Ik woon in een vrijstaande woning, mijn buren wonen 200 mtr van mij vandaan. Die rechtszaak had ik in mijn eerste woning, en dat was een flat.
Verder heb ik niks tegen het gebruik van een schotel, alleen wel als die dingen op de balustrade gemonteerd worden, is het nu zoveel werk om zo'n ding op het balkon te zetten? lijkt mij van niet.

[ Bericht 11% gewijzigd door cvboer op 08-06-2009 08:37:18 ]
pi_69817242
quote:
Op maandag 8 juni 2009 07:15 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Hoe dan *heeft ook schotel op dak staan en bij buien geen verbinding*
Zorg ervoor dat de LNB niet nat wordt. Om ronde LNB's kan je prima een klein kokertje doen die twee cm naar de schotel toestaat.
Met een duoLNB is het wat lastiger en met je zorgen dat het hele ding niet nat wordt. Op een plat dak zou je er bv een overkapping heen kunnen bouwen. Maak wel zeker datde schotel nar een geheel vrije baan heef naar de satelliet.
pi_69823275
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:59 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Zorg ervoor dat de LNB niet nat wordt. Om ronde LNB's kan je prima een klein kokertje doen die twee cm naar de schotel toestaat.
Met een duoLNB is het wat lastiger en met je zorgen dat het hele ding niet nat wordt. Op een plat dak zou je er bv een overkapping heen kunnen bouwen. Maak wel zeker datde schotel nar een geheel vrije baan heef naar de satelliet.
Onzin...Dat ding kan gewoon kletsnat worden en dan nog fatsoenlijk werken...Kwestie van mooi 90cm schotel ophangen
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
  maandag 8 juni 2009 @ 13:24:48 #92
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_69823967
Schotels... veel meer camping/kampachtig kun je je woning niet maken
<hr>
pi_69824036
Is TS van buitenlandse afkomst?
pi_69829209
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:27 schreef Mozy het volgende:
Is TS van buitenlandse afkomst?
Nee, zie mijn OP.
pi_69832643
op een tegelvoet achter de balustrade. Laat je niet afvoeren door dit soort nazikamptuig. Ze mogen het gewoon niet verbieden. En op een tegelvoet al helemaal niet. Moet je eens kijken wat een bagger er op die andere balkons los achter de balustrade staat of hangt te drogen.
pi_69836728
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:03 schreef mikerw het volgende:
op een tegelvoet achter de balustrade. Laat je niet afvoeren door dit soort nazikamptuig. Ze mogen het gewoon niet verbieden. En op een tegelvoet al helemaal niet. Moet je eens kijken wat een bagger er op die andere balkons los achter de balustrade staat of hangt te drogen.
Precies. Het moet wel een hele schone flat met schone goedgeschilderde balkons zijn wil een schotel daadwerkelijk aantoonbare afbraak plegen.
Ik zie hier ook verrassend weinig (lees) geen schotels. Geen idee of hier zo'n schotel verbod van kracht is maar als ik een schotel zou willen zou ik er gewoon 1 ophangen.

Voordat ze hier het recht hebben om te klagen...verf zit los op de balkons en ik kan zonder op mijn balkon te staan al drie balkons aanwijzen die gewoon een bende zijn.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:29:26 #97
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_69861889
quote:
Op maandag 8 juni 2009 06:39 schreef Khadgar het volgende:

Eventueel de lelijke witte schotel in de kleur van de muur verfen?
Pimp je schotel?!!

http://amsterdam.nl/nieuws?ActItmIdt=51377

dinsdag 9 juni 2009 @ 19:45:39 #98
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_69873560
pi_69874397
Onze schotel is mooi grijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')