En als je niet aangesloten bent op kabel tv en geen digitenne ontvangst hebt dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:25 schreef Sakura het volgende:
is idd een plee gezicht al die schotels aan de buitenkant van de gebouwen.Gelukkig is het hier ook verboden.
Plaats die schotel gewoon lekker binnen, achter je raam,heb je ook ontvangst, en je buurt ziet er niet uit als een achterstands wijk.
Schotels zijn voor sjonnies en bontkraagjes, of je het nou leuk vind of niet.
Dat is dan vast zeker alleen Astra en Hotbird en evt Turksat ofzoiets.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:33 schreef immortalsean het volgende:
ik vraag me dan altijd af, of ze dan niet beter één grote schotel op het dak kunnen zetten, en iedereen een eigen decoder...
preciesquote:Op zondag 7 juni 2009 00:33 schreef immortalsean het volgende:
ik vraag me dan altijd af, of ze dan niet beter één grote schotel op het dak kunnen zetten, en iedereen een eigen decoder...
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:33 schreef immortalsean het volgende:
Geen last van.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:42 schreef Schuifpui het volgende:
Canaal digitaal is zoo kut. Dat hebben wij hier ook. Als je door een onbekend nummer wordt gebeld niet opnemen, dan hebben ze weer eens een mooie aanbieding voor je.![]()
Wij hebben overigens twee schotels op het dak voor de hele flat.
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Iets met Europese Verdragen voor vrijheid van nieuwsgaring en er is ook een boek met veel jurisprudentie over het plaatsen van (schotel)antennes.
Nu even geen tijd om het op te zoeken.
Precies, veel handiger. Veel zenders, goede beeldkwaliteit en geen gedonder meer met de kabelaars.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:33 schreef immortalsean het volgende:
moah, vind het eerder te gek voor woorden dat je zelf niet mag kiezenquote:Op zondag 7 juni 2009 05:03 schreef opastokvis het volgende:
dat is niet raar.
schotels worden meestal gebruikt door anderstaligen om programma's uit hun vader(of moeder)land te kunnen ontvangen.
Dat sommige providers in Nederland nu te wensen overlaten en je weer naar zo'n surrogaatding moet grijpen is al te gek voor worden...
krijgt ineens een visioen van wat er nu echt aan de hand was:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Neh das niet helemaal waar.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef karr-1 het volgende:
Ik weet dat het hier in de gemeente ook wordt ontmoedigd. Het ziet er inderdaad niet uit en wordt helaas inderdaad geassocieerd met allochtonen, tokkies en asocialen. Geen mens wil wonen in een buurt vol met schotels, dat is het eerste waar ze op letten.
Nee, heb zelf een schotel en het beeld verdwijnt pas bij een hele zware storm. Kleine kans dus.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef KrsOne het volgende:
Schotel en TV is veel goedkoper dan de normale Ziggo abonnement, maar als het regent verdwijnt het beeld toch?
In Nederland zou het dan een slechte investering zijn aangezien hier het altijd kut weer is.
Ja, en als er bewolking is, vallen de satellietsignalen van CNN uit de US ook wegquote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef KrsOne het volgende:
Schotel en TV is veel goedkoper dan de normale Ziggo abonnement, maar als het regent verdwijnt het beeld toch?
In Nederland zou het dan een slechte investering zijn aangezien hier het altijd kut weer is.
Dat werkt vaak ook nog maar matigjes vind ik ik eigenlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef cvboer het volgende:
Schotels zijn inderdaad geen gezicht. die horen thuis op een camping. Kun je geen interactieve tv via de tel.lijn nemen?
Dat valt mij tegen dan. Ik dacht dat ze dat wel goed voor elkaar hadden. Ik blijf maar bij mijn ziggo hd tvquote:Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat werkt vaak ook nog maar matigjes vind ik ik eigenlijk.
Ik heb hier dus ITV nu ongeveer een half jaar, maar het valt me nog maar al te vaak uit of stoort.
Bij ons woningblok hebben we het zelf(s) in de statuten gezet. Een buurt gaat gewoon ver naar beneden als er schotels aan de muren hangen, wat dus ook direct negatief effect heeft op de verkoop prijs van je huis.quote:Op zondag 7 juni 2009 05:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, vind het eerder te gek voor woorden dat je zelf niet mag kiezen
En terecht. Zo'n clausule had ik ook bij mijn eerste woning, ook een flat. Er zijn alternatieven genoeg.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef Sakura het volgende:
[..]
Bij ons woningblok hebben we het zelf(s) in de statuten gezet. Een buurt gaat gewoon ver naar beneden als er schotels aan de muren hangen, wat dus ook direct negatief effect heeft op de verkoop prijs van je huis.
Of het nu terecht is of niet, het valt echt gewoon niet te ontkennen dat schotels een slechte invloed hebben op een woonwijk.
Wat triest!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef Sakura het volgende:
[..]
Bij ons woningblok hebben we het zelf(s) in de statuten gezet. Een buurt gaat gewoon ver naar beneden als er schotels aan de muren hangen, wat dus ook direct negatief effect heeft op de verkoop prijs van je huis.
Of het nu terecht is of niet, het valt echt gewoon niet te ontkennen dat schotels een slechte invloed hebben op een woonwijk.
Onzinquote:Op zondag 7 juni 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat gaat niet, dan zou je ontzettend veel van die koppen nodig hebben. Je hebt 1 kop per signaal/receiver/decoder nodig![]()
Je hebt dan wel dubbel-koppige schotels, maar niet meer.
Marokkanen die er zomaar rondlopen ook zonder ook nog maar iets te doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef Sakura het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |