Nee, dat is geil. Snot niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:48 schreef PinkCake het volgende:
Ik heb er een in mijn tong, vind je dat ook vies omdat ie de hele tijd onder de kwijl zit?
Wat heeft zij voor grote mee-eter op der neus?quote:
dat is een pukkel joh....quote:
Correctie; Een piercing is emo. nooit een vooruitgang.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zonde. Een piercing is imo. nooit een vooruitgang.
Het is je geraden dat jij hem bij jezelf mooi vind, anders zou je dat ding waarschijnlijk niet hebbenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind hem bij mij wel mooi hoor!![]()
En sinds wanneer zouden ze onder snot zitten?! Dat is een beetje een heel stom iets om te zeggen, want dat is niet ;o
Hoe lang deed je er over om dit plaatje te vinden ?quote:
Eerste resultaat als je op "cow nose ring" zoektquote:Op zondag 7 juni 2009 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe lang deed je er over om dit plaatje te vinden ?
For an aggressive bull, a short length of chain or rope may be left hanging from the ring when he is loose, so when he ducks in threat he stands on it and so is deterred from attack.quote:
1x per maand ook handig bij vrouwenquote:Op zondag 7 juni 2009 01:13 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
For an aggressive bull, a short length of chain or rope may be left hanging from the ring when he is loose, so when he ducks in threat he stands on it and so is deterred from attack.
Ik heb iets anders met neuspiercings. Ze halen alle symmetrie uit iemands gezicht. Daarom kan ik die dingen niet aanzienquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:47 schreef pberends het volgende:
Wat vind ik dat toch ranzig: mensen met neuspiercings. Het doet me altijd aan varkens denken. En wtf: lekker fris zo'n neuspiercing die regelmatig onder de snot zit![]()
![]()
.
Wat is dat voor emoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |