Echt vergelijkbare situaties. :quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Als Robben de paal raakt is hij een loser, als Huntelaar de lat raakt, is ie een held. Wilde even een spiegel voorhouden
Dit is toch Duits? Gecontroleerd winnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:36 schreef gitaarsnaar het volgende:
de uitslag reflecteert iig niet het klasseverschil, maar we moeten veel duitser worden. Gewoon afslachten dat IJsland.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, die kansen van Robben waren moeilijker idd.
Ik ga naar Zuid-Afrika en neem mee:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:37 schreef Kopbal het volgende:
Ik ga naar Zuid-Afrika en neem mee:
-condooms
(vul aan)
drugsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:39 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ik ga naar Zuid-Afrika en neem mee:
-condooms
-wapens
(vul aan)
Zonder punt verlies je kwalificeren is sowieso een Nederlands record.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:38 schreef SCH het volgende:
Is een historische reeks dit, iets met de Europese ploeg die de meeste uitwedstrijden op rij wint ofzo.
quote:
Sodemieter toch een end op..irritant schandknaapquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt er echt kijk op zeg, jeemig, uit welke grot kom je? Waddinxveen Oost?
ik snap er niets vanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:42 schreef Heerlijkheid het volgende:
Nu naar nl3 kijken, over cricket
Jij was met afstand de domste poster hier vanavond, met je anti robben gelulquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:41 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Sodemieter toch een end op..irritant schandknaap
Hij zit er langst bij en is constant.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:42 schreef Gabbylicious het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Gio aanvoerder is?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij was met afstand de domste poster hier vanavond, met je anti robben gelul
idd daarom kijk ik ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Oranje wint, dat is het belangrijkst
In de rest van de wereld komt deze overwinning heel hard aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:44 schreef Kopbal het volgende:
'Shock-defeat'
'One of the most embarassing defeats in cricket history'
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:46 schreef _Mike_ het volgende:
Precies, Sneijder op de bank Rafael doet het prima
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |