Bijnaquote:
quote:
Alleen de tweede helft gekeken natuurlijk, en dan alleen vanaf het moment dat vd Vaart gewisseld werd.quote:
Daar hebben we Huntelaar basher weerquote:
Als Robben de paal raakt is hij een loser, als Huntelaar de lat raakt, is ie een held. Wilde even een spiegel voorhoudenquote:
Ja, ik keek pas na de 2-0 en toen dacht ik nog even positief, maar dat ging gelijk al downhill. Tegen Ijsland for crying out loudquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen de tweede helft gekeken natuurlijk, en dan alleen vanaf het moment dat vd Vaart gewisseld werd.
Nee, nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou wel in IJsland willen wonen, lekkere lange zomerse dagen, lekker korte winterse dagen.
Geisers, gletsjers. Ongerepte natuur.
Wel alleen maar lelijke wijvenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou wel in IJsland willen wonen, lekkere lange zomerse dagen, lekker korte winterse dagen.
Geisers, gletsjers. Ongerepte natuur.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Als Robben de paal raakt is hij een loser, als Huntelaar de lat raakt, is ie een held. Wilde even een spiegel voorhouden
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Als Robben de paal raakt is hij een loser, als Huntelaar de lat raakt, is ie een held. Wilde even een spiegel voorhouden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |