Even een opruimslotje vanwege het feit dat er bijna alleen maar slowchat is en allemaal dubbele berichten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:54 schreef zjroentje het volgende:
Huh, waarom worden de Ajax topics gesloten?
Dus het 'volle' topic gaat straks weer open?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Even een opruimslotje vanwege het feit dat er bijna alleen maar slowchat is en allemaal dubbele berichten.
Jazeker.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus het 'volle' topic gaat straks weer open?
Feedback gaat ook langzaam. LIjkt me toch positief.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Ajaxtopic is kwalitatief wel een stuk beter geworden nu BS mod is, dat moet ik toegeven.
Klopt, ik post er niet meer in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:11 schreef Grulez het volgende:
Feedback gaat ook langzaam. LIjkt me toch positief.
Dat je niet zo moet zeuren als een post wordt weggehaald in het Ajax topic want ik zie jou eigenlijk alleen maar reageren op Barca of D-K en voor de rest voeg je ook weinig toe in het topic.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat wil je hier nu mee bereiken sjimz?
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Gast, je gooit een topic halverwege op slot vanwege de 'problemen' en gaat vervolgens mij met een grapje zitten uitdagen. Het is maar wat je modden noemt.
En ik zou eens met je mede mod praten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |