quote:
Ik knap mijn eigen zaakjes toch op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef De_kromme het volgende:
@BS
Laat Sjimz z'n eigen zaakjes eens opknappen. En toen Sjimz laatst het NAC topic volspamde was er niks aan de hand?
Ja, ik maakte een prachtige OP. Ik nam daar de tijd voor. Verzon ook nog een geniale TT. Sjimz maakte geen TT, ook geen OP en was daarom sneller. Toch een rattenstreek?quote:
Er is nu toch ook niks aan de hand? Alleen was je te laat met je nieuwe topic.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef De_kromme het volgende:
@BS
Laat Sjimz z'n eigen zaakjes eens opknappen. En toen Sjimz laatst het NAC topic volspamde was er niks aan de hand?
Ik mag mijn mening ook wel geven, en iedereen is het ondertussen strontzat dat je overal topics vol loopt te knallen zonder dat je er de voorgaande 295 in hebt gepost of het met post 297, 298, 299 en 300 vol knalt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef De_kromme het volgende:
@BS
Als je het zo bekijkt is er niks aan de hand idd. Maar als ik zou doen wat Sjimz heeft gedaan, zou mijn topic zijn gesloten. Maarja, Sjimz is mod he.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er is nu toch ook niks aan de hand? Alleen was je te laat met je nieuwe topic.
Als jij eerder was geweest bleef jouw topic gewoon open hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is er niks aan de hand idd. Maar als ik zou doen wat Sjimz heeft gedaan, zou mijn topic zijn gesloten. Maarja, Sjimz is mod he.
Een tijd geleden heb jij mij gezegd dat mijn topics per direct zouden worden gesloten als ik er niet direct een OP in zou zetten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij eerder was geweest bleef jouw topic gewoon open hoor.
Als jij spammen toch zo erg vindt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening ook wel geven, en iedereen is het ondertussen strontzat dat je overal topics vol loopt te knallen zonder dat je er de voorgaande 295 in hebt gepost of het met post 297, 298, 299 en 300 vol knalt.
Het zou helpen als je een keer leert van je bans.
Wow, 1 post met "vol", verder twee relevante posts. Wat een klotespammer inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als jij spammen toch zo erg vindt.
Het officiële NAC topic #18
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wow, 1 post met "vol", verder twee relevante posts. Wat een klotespammer inderdaad.
Ik snap werkelijk niet waar die recente aandrang tot topics openen vandaan komt. Bij het Ajax topic hebben we wekenlang Rots gehad die als een aasgier zat te wachten tot het topic was om een nieuw topic te openen, en nu dit weer. Kunnen we niet gewoon wat relaxter doen met zn allen?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:02 schreef remlof het volgende:
Rots, bitchen tegen mods staan we niet toe, je was al gewaarschuwd. Tot over drie maanden
Die zullen voorlopig geen topics meer openen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef remlof het volgende:
De_kromme, ook schelden op mod, maand weg.
Ik ga even kijken, momentjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:48 schreef Kopbal het volgende:
Komt lighted wel eens in het Feijenoord-topic om niet te trollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |