In de bijbel staat ook dat er een god is.quote:
Daarom is hij dus nog maagd!quote:
quote:
Volgens mijn geloof moeten alle christelijke mensen DOOD.quote:
Flikker toch op, alsof je alles moet doen wat er in de bijbel staat. Dat je graag sprookjes leest oke, maar dit slaat nergens op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:03 schreef gers het volgende:
mensen mensen mensen ik kan er niks aan doen maar in de bijbel staat het gewoon zwart op wit dat homo's dood moeten
eeuhm ja of je wilt in de hel brandenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Flikker toch op, alsof je alles moet doen wat er in de bijbel staat. Dat je graag sprookjes leest oke, maar dit slaat nergens op.
Natuurlijk. Oke, stel dat god bestaat, evenals ID. Dan zou god toch ook verantwoordelijk zijn voor alle fouten? Als god zo almachtig is zou hij fouten als ziektes dus makkelijk kunnen voorkomen. God is dus verantwoordelijk voor onze ziektes en onze seksuele voorkeur.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:11 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm ja of je wilt in de hel branden
je moet je juist je juist tegen deze ziekte verzetten
Ha-ha! Of is dit jouw manier om er makkelijk onderuit te komen?quote:
mijn manier van de verveling te bestrijdenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ha-ha! Of is dit jouw manier om er makkelijk onderuit te komen?
Ah.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god, zelfs Fok heeft een leven op de zaterdagavond. Nouja, dan ga ik maar eens slapen![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |