Roi! Jij dekselse rakker!! Wat heb jij toch een focking mooi onderschrift bij al je posts!! Ik wordt nog eens beroemd door jou!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:25 schreef Roi het volgende:
hoi ik ben nieuw hier...
Ongetwijfeld.. Maar toch wel weer een gelding excuus om kneiterveel bier naar binnen te ketsen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gaat vast een baggermatch worden. Ijsland wat alleen maar op eigen helft staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mist gewoon het juiste gezelschap!!quote:
huhuh.. TIETUUUH!!quote:
je was toch al beroemd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Roi! Jij dekselse rakker!! Wat heb jij toch een focking mooi onderschrift bij al je posts!! Ik wordt nog eens beroemd door jou!!
Ja, dat is waar.. Mede dankzij Roi!!quote:
Jij hebt koei nog nooit in het echt gezien zeker?? Damn, die chick heeft jetsers jongen!!quote:
Moaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.. Mede dankzij Roi!!
[..]
Jij hebt koei nog nooit in het echt gezien zeker?? Damn, die chick heeft jetsers jongen!!![]()
Dan nog zie je foto's van een beklede koei maar kiek eens onder d'r shirt man.. Underboob FTW!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moa
Ik zag foto's HIER staan een keer, maar die zijn nu in 1 keer weg..
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog zie je foto's van een beklede koei maar kiek eens onder d'r shirt man.. Underboob FTW!!
Dudequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog zie je foto's van een beklede koei maar kiek eens onder d'r shirt man.. Underboob FTW!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |