eensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:03 schreef Skaai het volgende:
Huiskamer is af zo, tv, stoel, bier. Niks meer aan doen!
Het is functioneel en minimalistisch ingerichtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:03 schreef Skaai het volgende:
Huiskamer is af zo, tv, stoel, bier. Niks meer aan doen!
grijsquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:30 schreef Parafernalia het volgende:
Zijn die banken nou grijs of zwart
Dit is overigens meer een bijkeuken. De echte berging zit een verdieping lager, maar ik noem dat hok steeds berghok omdat ik alles er insmijtquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:34 schreef Laurabeest het volgende:
Whehe die banken in/op de auto
Wel relax zo'n grote berging voor je wasmachine &zo.
Ik heb niet voor alles geldquote:
Housewarming geven, geld vragen! Alleen na de housewarming is natuurlijk veel meer naar de klote en vervanging toe dan alleen de bankenquote:
Die bank was van mijn ouders en zit heerlijk. Lekker boeiend dat hij er dan niet zo super uit ziet hoor.quote:
komend weekend pasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Woei, hij woont er al
TV, Koelkast, Bed.
Meer heb je niet nodig!
Ja zoiets dacht ik alquote:
precies man, je kan altijd nog een trendy grand vouloird kopen en die eroverheen pleurenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die bank was van mijn ouders en zit heerlijk. Lekker boeiend dat hij er dan niet zo super uit ziet hoor.
Als ik de staatsloterij win is dat het eerste wat eruit gaat.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:16 schreef Fendy het volgende:
[..]
precies man, je kan altijd nog een trendy grand vouloird foulard kopen en die eroverheen pleuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |