Hierbij wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om dit te bevestigen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:06 schreef dagdag het volgende:
Deze lijst is gemaakt door dagdag en staat onder gezag bij de kaste man Emimich
ik heb geen pmquote:
in een coma?quote:noorsbloed- (deze user is overleden)
dagdagquote:
Wat een KANKERHERRIE. Dat filmpje uit je sig. Alsof een uitgehongerde gezwel je oor weg vreet.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:41 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wat een KANKERHERRIE. Dat filmpje uit je sig. Alsof een uitgehongerde gezwel je oor weg vreet.
kutherriequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:03 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk zou ik extra dagdagpunten moeten krijg omdat ik zulks een tof nummer in m'n sig heb staan.
quote:Noordbloed- (deze user is overleden)
Bedankt voor het corrigeren.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:46 schreef McFearless het volgende:
Ik sta onderaan samen met m'n maat Noorsbloed, met 0 punten? WTF
quote:
Dan ben ik tenminste uniek in de lijstquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
users zonder UI krijgen -1000 punten
Ik ook!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Mijn naamstaat verkeerd geschreven!!!!
+ extra punten graag omdat ik zo goed oplet?
+ dagdagpunten voor de reden van je banquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:14 schreef reetveter het volgende:
Ik dacht dat ik in Mei een ban uitzat?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:20 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die moeten PMen om in de lijst te komen staan. Echte bazen zet Dagdag er zelf al in!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
+ dagdagpunten voor de reden van je ban
+ dagdagpunten indien onterecht
+ dagdagpunten voor elke dag dat de ban duurt
De nieuwste is Distress and Coma he. Maar die past niet bij de UI die ik nu heb.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat nummer in je sig is trouwens geweldig, de nieuwe single !
Ah jah, die is ook gaafquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De nieuwste is Distress and Coma he. Maar die past niet bij de UI die ik nu heb.
Overduidelijk een misverstand in mijn geval.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:20 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die moeten PMen om in de lijst te komen staan. Echte bazen zet Dagdag er zelf al in!
Het gaat hun dan ook volgens mij meer om de image dan de muziekquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:53 schreef Nikmans het volgende:
Wat is nou zo goed aan die Japanse bands.
Dat je een band als Melt Banana vet vindt ok, maar iets lames als The Gazette doet toch niets speciaals behalve Japans zijn?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:53 schreef Nikmans het volgende:
Wat is nou zo goed aan die Japanse bands.
Dat je een band als Melt Banana vet vindt ok, maar iets lames als The Gazette doet toch niets speciaals behalve Japans zijn?
-500 dagdagpunten voor julliequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het gaat hun dan ook volgens mij meer om de image dan de muziek
Het is me wat. Ik denk dat ik mijzelf vanavond van kant ga maken hoor. Dit raakt mij echt recht i het hart. Zo kan ik toch niet verder leven?quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is me wat. Ik denk dat ik mijzelf vanavond van kant ga maken hoor. Dit raakt mij echt recht i het hart. Zo kan ik toch niet verder leven?
Bedankt dat je mij in deze moeilijke tijden een hart onder de riem steekt door mij gelijk te geven.quote:
dagdag is het vast met me eens.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:05 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Alsof jij dagdagpunten kan geven. Kneus. LUL!!!!!!!!!!!!
Omdat Pokémon en fietstas?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het moet niet met een hoofdletter want zaklamp.
Mea culpa.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het moet niet met een hoofdletter want zaklamp.
dagdag staat boven spelling. De dalai-lama spreekt ook niet alles goed uit, maar de essentie van zijn woorden wordt er niet minder van.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb een spellingsfout in dit topic ontdekt krijg ik nu dagdag-punten
+100quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:18 schreef 3lmo het volgende:
[..]
dagdag staat boven spelling. De dalai-lama spreekt ook niet alles goed uit, maar de essentie van zijn woorden wordt er niet minder van.
Dat kan niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Dit brengt het niveau van ONZ omlaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |