Antwerpen is uitverkocht dus alleen Ahoy nog mogelijk!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:00 schreef Desunoto het volgende:
Tvp. Ik wil er ook heen mits niet belachelijk duur.
En naar het nieuwe album ben ik heel benieuwd.
Dit vind ik voor Ahoy. Gelukkig. Redelijke prijzen ook.quote:Prijs
¤ 43, ¤ 41, ¤ 39 en ¤ 37 (excl. servicekosten)
Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 13 juni 2009 00:00 van start.
Waar heb je die prijzen gevonden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit vind ik voor Ahoy. Gelukkig. Redelijke prijzen ook.
Köln kan natuurlijk ook nog. En nog verder weg als je een echte fan bentquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Antwerpen is uitverkocht dus alleen Ahoy nog mogelijk!
Vraag iemand anders om ze voor je te bestellen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:48 schreef Sengha het volgende:
Kaartverkoop is dus gewoon 13 juni? Op een één of andere manier staat mij 11 juni bij. Hmm, hoe snel denken jullie dat het zal het gaan met die kaarten? Ik ben weg die dag..
Ik neem aan ook voor november. Hun tour heeft toch dezelfde naam als het album of zo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:48 schreef supkaa het volgende:
Antwerpen en Keulen voor mij dit jaar
Zijn er al speculaties over de releasedate van het album? Sowieso voor november neem ik aan
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Antwerpen is uitverkocht dus alleen Ahoy nog mogelijk!
En Keulen dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
Meen je dat?
Auw, nu voel ik me kut![]()
Ahoy is me te ver
Ik ben 16, hoe kom ik daar?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:53 schreef supkaa het volgende:
[..]
En Keulen dan?Die gaat de 17e pas in de voorverkoop
Oh ok dat maakt het iets lastigerquote:Op zondag 7 juni 2009 11:55 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik ben 16, hoe kom ik daar?
Antwerpen is voor mij 1 bus
Persoonsgebonden ticketsquote:Op zondag 7 juni 2009 12:00 schreef supkaa het volgende:
[..]
Oh ok dat maakt het iets lastigerWeet je niet iemand die ook gaat die bereid is er naartoe te rijden?
En anders misschien in de gaten houden of er eerlijke mensen zijn die uiteindelijk niet kunnen en hun ticket kwijt moeten
Er staat een naam op, en je moet je kunnen identificerenquote:
Ja, er kan om identificatie worden gevraagd.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Er staat een naam op, en je moet je kunnen identificeren
quote:Reserveer tickets altijd op naam van bezoeker
Tickets mogen niet worden doorverkocht of om commerciële redenen op enigerlei wijze aan derden worden verstrekt (zie onze huisregels en de algemene verkoopsvoorwaarden van Tele Ticket Service). Bij populaire evenementen die heel vlot uitverkopen wordt evenwel nog altijd vastgesteld dat tickets via verschillende websites met woekerwinsten worden doorverkocht. De kopers riskeren dat hen de toegang tot het evenement wordt ontzegd.
De organisator en de officiële ticketverdeler behouden zich het recht voor om tickets te annuleren zodra wordt vastgesteld dat die ondanks het verbod toch worden doorverkocht. Deze tickets worden op de zwarte lijst geplaatst en ongeldig gemaakt. De kosten als gevolg van de annulering worden verhaald op de koper.
Ter plaatse kan een identiteitscontrole worden uitgevoerd. De op de tickets vermelde naam moet daarom overeenstemmen met die van (één van) de bezoeker(s). Koopt u tickets als cadeau voor iemand anders, reserveer de plaatsen dan op naam van de persoon die de tickets ook echt gaat gebruiken. Voor meer info hierover kunt u terecht bij info@teleticketservice.com.
Hmm ik heb wel vaker tickets gehad met mijn naam erop, meestal scannen ze het gewoon aan de ingang, heb me nog nooit moeten identificeren. Haast onmogelijk ook met zoveel bezoekers!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Er staat een naam op, en je moet je kunnen identificeren
Ja, ze sturen een factuur met een acceptgiro erbij per post.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:26 schreef Stofje het volgende:
Anyway, kaartje gekocht via die presale. Twee kaartjes, iets van 90 euro. Aangegeven dat ik schriftelijk ofzo wil betalen. Sturen ze me dan een acceptgiro? Echt geen idee hoe dit gaat werken.
Ik stel m'n ouders direct op de hoogte dat er important mail pour moi aankomt!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, ze sturen een factuur met een acceptgiro erbij per post.
Daarna heb je een aantal dagen om te betalen.
Niet al te lang wachten dus met betalen, anders annuleren ze je kaarten en gaan ze naar iemand die nu op de wachtlijst staat.
Daarom heb ik gewoon de Visa van m'n ouders gevraagdquote:Op zondag 7 juni 2009 13:26 schreef Stofje het volgende:
Anyway, kaartje gekocht via die presale. Twee kaartjes, iets van 90 euro. Aangegeven dat ik schriftelijk ofzo wil betalen. Sturen ze me dan een acceptgiro? Echt geen idee hoe dit gaat werken.
2x (noodgedwongen) gedaan (Brabanthallen en Wembley) en 2x spijt van gehad. De beleving is in mijn ogen een stuk minder dan.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:15 schreef Drumfire het volgende:
Hoeveel staanplekken heeft Ahoy eigenlijk? zitten lijkt me niet echt relaxt tijdens een muse concert!![]()
Ik dacht dat Matt een wijf wasquote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef Innuendo het volgende:
Kennen jullie deze foto's? Waren voor mij nog nieuw.
[ afbeelding ]
De genialiteit spatte er toen al vanaf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |