http://www.dailymail.co.u(...)-spitting-venom.htmlquote:Caroline Flint's bitter departure capped an astonishing day that saw:
* An emergency Cabinet reshuffle which tied in leadership rival Alan Johnson but saw re- treads, peers and relative unknowns elevated;
* Twice-disgraced Lord Mandelson effectively becoming Deputy Prime Minister after containing a Cabinet rebellion;
* Chancellor Alistair Darling winning his battle of wills with Mr Brown and staying in the Treasury;
* Labour enduring catastrophic local election results, losing its heartland councils to the Tories;
* Plotters denouncing ‘spineless’ ministers who accepted Cabinet jobs rather than walking out – then vowing to unveil up to 100 names calling on Mr Brown to quit;
* The pound hammered again as the turmoil alarmed the City;
* Glenys Kinnock handed a peerage and unveiled as a desperate replacement for the outgoing Miss Flint.
Hmm. Kijk anders eens op het internet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:37 schreef Monidique het volgende:
Vraag: Waar kan ik in godsnaam een verslag van de Algemene Politieke Beschouwingen van 2008 vinden?
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1243346492360&pagename=JPost/JPArticle/ShowFullquote:Defense Minister Ehud Barak warned this week that if Hizbullah gained considerably in the elections Israel would not feel the restraints it did in 2006 about attacking Lebanese infrastructure.
"Today Hizbullah controls a third of the Lebanese government," Barak said. "If in the upcoming elections Hizbullah will gain more power in the government, that will open it up more than in the past to the IDF's force, and will give us a freedom of action that we did not have completely in July 2006."
Parlandoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:37 schreef Monidique het volgende:
Vraag: Waar kan ik in godsnaam een verslag van de Algemene Politieke Beschouwingen van 2008 vinden?
Je idee dat veel allochtonen in Den Haag en Rotterdam op de PVV gestemd moeten hebben is wel een zwakke hoor. De opkomst was zo laag dat het zelfs zou kunnen dat geen enkele allochtoon op de PVV heeft gestemdquote:
Well, excuse me als ik dit gewoon, om er een passende beschrijving aan te geven, nazi-praat noem.quote:Ik noem ze liever ‘kolonisten’. Moslim-kolonisten. Want ze zijn niet gekomen om te integreren, maar om de boel hier over te nemen, om ons te onderwerpen. (...) dit kabinet [juicht] de kolonisatie en islamisering van Nederland alleen maar toe. (...) Balkenende IV (...) kijkt de andere kant op en tekent de culturele capitulatie. (...) dit kabinet [kiest] voor de kolonisten en niet voor ons dierbare Nederland. (...) in heel Nederland neemt het straatterrorisme toe.(...) Het is een islamitische intifada. (...) De kolonisten steken politie-auto's gewoon in brand.
Recentelijk kwam Italië in het nieuws voor het stoppen van illegalen uit Libië voordat zij in Italiaanse wateren terecht komen, maar blijkbaar en niet geheel verbazingwekkend is dit ook openlijk een gebruik van andere landen, zoals Frankrijk, Spanje en Luxemburg.quote:Italië, Frankrijk en Luxemburg helpen Spanje sinds 12 februari in wat Operatie Hera III is gedoopt. Geprobeerd wordt boten met immigranten te traceren voor de kust van Senegal en Mauretanië vóórdat zij internationale of Spaanse wateren bereiken.
Italie kwam toen in het nieuws omdat het die boot stopte in Italiaanse wateren en naar Malta wilde sturen, dacht ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Recentelijk kwam Italië in het nieuws voor het stoppen van illegalen uit Libië voordat zij in Italiaanse wateren terecht komen, maar blijkbaar en niet geheel verbazingwekkend is dit ook openlijk een gebruik van andere landen, zoals Frankrijk, Spanje en Luxemburg.
Laten we zeggen dat als de theoretische user geert_wilders_nl dit soort dingen uit zou slaan, dat ik het naar TTH had geschopt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:25 schreef Monidique het volgende:
En ik kan op Parlando niet Wilders speechdingetje vinden, wel, via vele, vele wegen, op de PVV-site.
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1288&Itemid=1
[..]
Well, excuse me als ik dit gewoon, om er een passende beschrijving aan te geven, nazi-praat noem.
TTH?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat als de theoretische user geert_wilders_nl dit soort dingen uit zou slaan, dat ik het naar TTH had geschopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |