http://www.dailymail.co.u(...)-spitting-venom.htmlquote:Caroline Flint's bitter departure capped an astonishing day that saw:
* An emergency Cabinet reshuffle which tied in leadership rival Alan Johnson but saw re- treads, peers and relative unknowns elevated;
* Twice-disgraced Lord Mandelson effectively becoming Deputy Prime Minister after containing a Cabinet rebellion;
* Chancellor Alistair Darling winning his battle of wills with Mr Brown and staying in the Treasury;
* Labour enduring catastrophic local election results, losing its heartland councils to the Tories;
* Plotters denouncing ‘spineless’ ministers who accepted Cabinet jobs rather than walking out – then vowing to unveil up to 100 names calling on Mr Brown to quit;
* The pound hammered again as the turmoil alarmed the City;
* Glenys Kinnock handed a peerage and unveiled as a desperate replacement for the outgoing Miss Flint.
Hmm. Kijk anders eens op het internet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:37 schreef Monidique het volgende:
Vraag: Waar kan ik in godsnaam een verslag van de Algemene Politieke Beschouwingen van 2008 vinden?
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1243346492360&pagename=JPost/JPArticle/ShowFullquote:Defense Minister Ehud Barak warned this week that if Hizbullah gained considerably in the elections Israel would not feel the restraints it did in 2006 about attacking Lebanese infrastructure.
"Today Hizbullah controls a third of the Lebanese government," Barak said. "If in the upcoming elections Hizbullah will gain more power in the government, that will open it up more than in the past to the IDF's force, and will give us a freedom of action that we did not have completely in July 2006."
Parlandoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:37 schreef Monidique het volgende:
Vraag: Waar kan ik in godsnaam een verslag van de Algemene Politieke Beschouwingen van 2008 vinden?
Je idee dat veel allochtonen in Den Haag en Rotterdam op de PVV gestemd moeten hebben is wel een zwakke hoor. De opkomst was zo laag dat het zelfs zou kunnen dat geen enkele allochtoon op de PVV heeft gestemdquote:
Well, excuse me als ik dit gewoon, om er een passende beschrijving aan te geven, nazi-praat noem.quote:Ik noem ze liever ‘kolonisten’. Moslim-kolonisten. Want ze zijn niet gekomen om te integreren, maar om de boel hier over te nemen, om ons te onderwerpen. (...) dit kabinet [juicht] de kolonisatie en islamisering van Nederland alleen maar toe. (...) Balkenende IV (...) kijkt de andere kant op en tekent de culturele capitulatie. (...) dit kabinet [kiest] voor de kolonisten en niet voor ons dierbare Nederland. (...) in heel Nederland neemt het straatterrorisme toe.(...) Het is een islamitische intifada. (...) De kolonisten steken politie-auto's gewoon in brand.
Recentelijk kwam Italië in het nieuws voor het stoppen van illegalen uit Libië voordat zij in Italiaanse wateren terecht komen, maar blijkbaar en niet geheel verbazingwekkend is dit ook openlijk een gebruik van andere landen, zoals Frankrijk, Spanje en Luxemburg.quote:Italië, Frankrijk en Luxemburg helpen Spanje sinds 12 februari in wat Operatie Hera III is gedoopt. Geprobeerd wordt boten met immigranten te traceren voor de kust van Senegal en Mauretanië vóórdat zij internationale of Spaanse wateren bereiken.
Italie kwam toen in het nieuws omdat het die boot stopte in Italiaanse wateren en naar Malta wilde sturen, dacht ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Recentelijk kwam Italië in het nieuws voor het stoppen van illegalen uit Libië voordat zij in Italiaanse wateren terecht komen, maar blijkbaar en niet geheel verbazingwekkend is dit ook openlijk een gebruik van andere landen, zoals Frankrijk, Spanje en Luxemburg.
Laten we zeggen dat als de theoretische user geert_wilders_nl dit soort dingen uit zou slaan, dat ik het naar TTH had geschopt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:25 schreef Monidique het volgende:
En ik kan op Parlando niet Wilders speechdingetje vinden, wel, via vele, vele wegen, op de PVV-site.
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1288&Itemid=1
[..]
Well, excuse me als ik dit gewoon, om er een passende beschrijving aan te geven, nazi-praat noem.
TTH?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat als de theoretische user geert_wilders_nl dit soort dingen uit zou slaan, dat ik het naar TTH had geschopt.
Ja ik bedoelde dat conspiracy-forum BNWquote:
Toen al snapte de Amerikanen niets van de rest van de wereld. Oslo met de Zweedse vlag erbij.quote:
Rake verwoording.quote:De PvdA is een franchise-organisatie geworden voor bestuurders in de publieke en semipublieke dienst. In ruil voor gebruik van het logo en de bijbehorende consultantsbril kan men gemeentes en provincies, ziekenhuizen, energiebedrijven en woningbouwcorporaties voor eigen doelen inzetten.
nu ook buiten het forum is lambiekje actiefquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dat conspiracy-forum BNW
Het is een bijna sociologische beschrijving van obligatiehandel in de jaren '80. De schrijver was zelf handelaar en heeft daar miljoenen mee verdiend, dus het is geen vermoeiende tirade.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nu ook buiten het forum is lambiekje actief
[ afbeelding ]
Obscuur briefje in de bus (+ foto en transcriptie)
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarvan kreeg ik recent nog een poststuk opgestuurd.
Present.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Monidique het volgende:
Oh my god.
doe s wat voorbeelden.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Picchia het volgende:
Ik word een beetje melig van al die flauwe topics.
Het doet me een beetje aan de affaire-Lewinsky denken.quote:
Het doet me denken aan Rock en de vriendin.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het doet me een beetje aan de affaire-Lewinsky denken.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Rock en de vriendin.
http://www.salon.com/opin(...)ure_memos/index.htmlquote:(...)
The DOJ torture-authorizing memos are perfectly analogous to the CIA's pre-war intelligence reports about Iraq's WMDs. Bush officials justify their pre-war statements about WMDs by pointing to the CIA's reports -- as though those reports just magically appeared on their desks from the CIA -- when, as is well documented, Dick Cheney and friends were continuously pressuring and cajoling the CIA to give them those threat reports in order to supply bureaucratic justification for the attack on Iraq. That is exactly how the DOJ torture-authorizing memos came to be: Dick Cheney, David Addington and George Bush himself continuously exerted extreme pressure on DOJ lawyers to produce memos authorizing them to do what they wanted to do -- not because they were interested in knowing in good faith what the law did and did not allow, but because they wanted DOJ memos as cover -- legal immunity -- for the torture they had already ordered and were continuing to order. Though one won't find this in the NYT article, that is, far and away, the most important revelation from the Comey emails.
* * * * *
Just read the Comey emails for yourself -- they're not long -- and you'll see exactly how these DOJ torture memos were actually produced. The key excerpts tell the story as clearly as can be. Comey was vehemently opposed to a draft memo written by Acting OLC Chief Steven Bradbury -- ultimately dated May 10, 2005 (.pdf) -- that legally authorized the simultaneous, combined use of numerous "enhanced interrogation techniques" on detainees. This "combined techniques" memo was crucial because these were the tactics that had already been used on detainees, and -- after the prior OLC memos authorizing those tactics were withdrawn -- the White House was desperate for legal approval for what they had already done and what they wanted to do in the future.
(...)
Doe nou eens een beetje lief.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Rock en de vriendin.
Ik ben een heel lieve jongen...quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben een heel lieve jongen...
Dit is wel heel gay.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe nou eens een beetje lief.![]()
[ afbeelding ]
De schuld van Google.quote:
Zomer. Niks nieuws. Geertje is weer even oud nieuws.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:47 schreef Fastmatti het volgende:
Al het nieuws is gewoon hetzelfde. Volgens mij is journalist dan ook het makkelijkste baantje ter wereld. Gewoon het nieuws van vorig jaar uit het archief trekken en niemand die het door heeft.
In een oud schoolboek las ik laats een artikel over de recessie van 2002: 'Hotel beknibbelt op fitnessruimtes'. Gisteren las ik op de economiepagina van de NRC nagenoeg hetzelfde artikel. Alleen de datum leek veranderd.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:47 schreef Fastmatti het volgende:
Al het nieuws is gewoon hetzelfde. Volgens mij is journalist dan ook het makkelijkste baantje ter wereld. Gewoon het nieuws van vorig jaar uit het archief trekken en niemand die het door heeft.
http://www.nu.nl/economie(...)mengen-tot-rose.htmlquote:BRUSSEL - Brussel trekt een voorstel in om het mengen van rode en witte wijn tot rosé toe te staan. Reden is dat Europese roséproducenten fel hebben geprotesteerd.
''Het is belangrijk dat we luisteren naar producenten als ze bezorgd zijn over veranderingen van regels'', zei Europees Commissaris Mariann Fischer Boel (Landbouw) maandag.
Momenteel heerst er een verbod op het zogenoemde 'versnijden' van rode en witte wijn tot rosé. Echte roséwijn wordt bereid door druiven met een donkere schil, dat natuurlijke pigmenten bevat, te weken in witte druivensap.
De Europese producenten noemden het voorstel van de Europese Commissie misleidend voor de consument en zijn bang voor de economische gevolgen van goedkopere 'namaakrosé'.
Een fijne bontjas.quote:
Waar is die retoriek te lezen?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef Reya het volgende:
De retoriek van Gretta Duisenberg doet de Palestijnse zaak meer kwaad dan honderd nederzettingen bij elkaar.
Dan zullen de zionistische media ons die aanstonds wel voorzetten.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Deze flitste aan mij voorbij toen ik zojuist de televisie aanzette.
Inderdaad. Een zelfmoordaanslag à la Hamas zou voor haar veel efficienter zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef Reya het volgende:
De retoriek van Gretta Duisenberg doet de Palestijnse zaak meer kwaad dan honderd nederzettingen bij elkaar.
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat het plan daadwerkelijk is 'mensen zonder proces executeren'.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:08 schreef TitusPullo het volgende:
Wie heeft dit nu precies bedacht?
VS willen verdachten zonder proces kunnen executeren
En zo beknopt, ik had toch wel minstens eenquote:
Sorry, ik zag het topic over ons aller uberstormfuhrermessiaswereldredder nu pas.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:34 schreef Monidique het volgende:
Nou, Boze_Appel, dat duurde wel erg lang.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sorry, ik zag het topic over ons aller uberstormfuhrermessiaswereldredder nu pas.
Ik gun je de tellendeboksscheidsrechtersmiley:quote:Op maandag 8 juni 2009 20:16 schreef Montov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Disappointed Jew is disappointed.
Wat een dooddoener.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is allemaal ook niet makkelijk....
Die laat zich geen knollen voor citroenen verkopen.quote:
Maar wat een stoot heb je daar naast je. Ik zou haar gezicht likken. Jawel.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:24 schreef Nautilus_ het volgende:
Maar toch zeker geen gelsprietindo.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Maar wat een stoot heb je daar naast je. Ik zou haar gezicht likken. Jawel.
En ik bewonder ze allemaal.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef TitusPullo het volgende:
Autodidact, Nautilus_, Reya, TitusPullo. Wat een verbazende verzameling komisch talent.
quote:
Opdoeken die "vrijheid", en wel gisteren. Die hele vrijheid van onderwijs is een vehikel geworden om mensen uit te kunnen sluiten. Er is geen excuus om te discrimineren, behalve als je god achter je hebt staan - staatgesponsorfde discriminatie. Wat een farce..quote:Christelijke scholen moeten homoseksuele docenten die zich in strijd met de grondslag van hun school gedragen, kunnen ontslaan. Dat staat in een vertrouwelijk advies van de Raad van State aan het kabinet, schrijft het Nederlands Dagblad dinsdag.
Op basis van Europese regels heeft het bijzonder onderwijs een grote vrijheid om 'beroepsvereisten' te stellen, stelt de raad. De eisen die de scholen hanteren mogen volgens het adviesorgaan niet leiden tot discriminatie, maar zijn toegestaan als 'deze voldoende kunnen worden herleid tot de godsdienst/levensbeschouwing die de grondslag van de instelling vormt'.
Nu is het zo dat iemand niet mag worden geweerd als hij of zij een relatie heeft of samenwoont met iemand van hetzelfde geslacht. Alleen bij 'bijkomende omstandigheden' mag afwijzing of ontslag volgen. Wat deze term precies betekent is onduidelijk.
De Raad van State adviseert nu in de Algemene wet gelijke behandeling de zogenoemde 'enkele-feit-constructie' te schrappen, waardoor godsdienstige en levensbeschouwelijke instellingen onder strikte voorwaarden specifieke eisen mogen stellen. Deze moeten wel 'wezenlijk, legitiem en gerechtvaardigd' zijn, schrijft het dagblad, en consequent worden toegepast.
In het voorstel van de Raad van State krijgen scholen wat meer ruimte dan bijvoorbeeld zorginstellingen. Dit omdat in het onderwijs 'identiteitsbepalende normen en waarden' worden overgedragen.
Nog onbekend is wanneer de regering met een reactie komt. De kwestie ligt gevoelig. Minister van Onderwijs Ronald Plasterk (PvdA) wilde onlangs geen uitspraken doen over de homoseksuele leerkracht die niet meer welkom is op de School met de Bijbel in het Gelderse Emst. De school wil het dienstverband met de leraar beëindigen, omdat hij 'uit de kast' was gekomen. De geaardheid van de man kwam volgens de school niet overeen met de grondslagen en doelstellingen van het christelijk onderwijs. Homobelangenorganisatie COC maakt de zaak aanhangig bij de Commissie Gelijke Behandeling.
Dan moet diefstal op scholen ook zwaarder worden bestraft.quote:In het voorstel van de Raad van State krijgen scholen wat meer ruimte dan bijvoorbeeld zorginstellingen. Dit omdat in het onderwijs 'identiteitsbepalende normen en waarden' worden overgedragen.
Een schoolbeul lijkt me wel aardig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan moet diefstal op scholen ook zwaarder worden bestraft.
quote:Pas na haar 75ste wil de gemiddelde heteroseksuele vrouw die een partner zoekt, een jongere man; daarvóór zoekt de gemiddelde vrouw een oudere man.
Ik ben ouder.quote:
Tja ben je wel geloofwaardig als je na een verkiezingsnederlaag je hele boodschap verandert? Bovendien krijg je dan klachten over kiezersbedrog mocht je dat wel doen (mijns inziens terecht overigens). Natuurlijk kun je hier en daar wel wat accenten verleggen maar de basis zal toch vrijwel hetzelfde blijven aangezien mensen lid worden van de partij, actief zijn voor de partij en stemmen op de partij juist vanwege die boodschap.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:10 schreef Picchia het volgende:
Direct na de verkiezingsuitslag gaf Bos op televisie al aan dat er gekeken ging worden naar waar het nu precies mis ging in de campagne, of de boodschap niet helder overkwam etc etc. Maar ik heb hem nog geen enkele keer horen zeggen dat het mogelijk aan de inhoud van zijn boodschap kan hebben gelegen.
Als ze niet achter hun boodschap hadden gestaan dan hadden ze helemaal niet mee moeten doen. En zo raar is die boodschap niet het is nou niet dat die zo verschrikkelijk drastisch veel afwijkt van D66 of GL die er wel mee wonnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:10 schreef Picchia het volgende:
Direct na de verkiezingsuitslag gaf Bos op televisie al aan dat er gekeken ging worden naar waar het nu precies mis ging in de campagne, of de boodschap niet helder overkwam etc etc. Maar ik heb hem nog geen enkele keer horen zeggen dat het mogelijk aan de inhoud van zijn boodschap kan hebben gelegen.
quote:"May I thank your cock for the lovely diner?"
- Jan Peter Balkenendequote:Mijn stelling is dat het open en vrije karakter van de Nederlandse samenleving niet tegenstrijdig is aan het werk van Calvijn en het calvinisme, maar er eerder schatplichtig aan is.
- Johannes Calvijn over 'ketter' Michael Servet.quote:Wanneer hij hier komt, als mijn gezag ook maar iets waard is, zal ik niet toestaan dat hij levend vertrekt.
Die man leeft in zjin eigen wereld. Het is ongelofelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:31 schreef Autodidact het volgende:
Interessant leesvoer trouwens, over onze Balkie: http://www.refdag.nl/media/2009/20090530_Lezing_Balkenende.pdf
Dan veranderen we in Allochtoniërs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:16 schreef Autodidact het volgende:
Nederlanders kunnen zo onbeschoft zijn hè, in het buitenland.
Tenzij Balk het kenmerkend vindt voor de Nederlandse vrije samenleving dat het acceptabel is anderen met de dood te bedreigen. Dat zal wel de reden zijn dat "500 jaar Calvijn het naar mijn waarneming bijvoorbeeld glansrijk wint van 200 jaar Darwin".quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is mooi he. Er zijn zoveel uitspraken te vinden, er is altijd wel eentje tegenstrijdig.
Ze willen dus de regels aanscherpen voor jongeren en dit laten gelden voor iedereen:quote:Rijbewijs jonge automobilist sneller afpakken
Verkeersminister Camiel Eurlings wil beginnende, vaak jonge automobilisten die zwaar in de fout gaan, harder aanpakken. Nu raken zij na drie ernstige overtredingen binnen vijf jaar hun rijbewijs kwijt. Eurlings wil dat dit al na twee overtredingen mogelijk wordt.
Het is de bedoeling dat voor alle andere automobilisten het principe "twee keer geel is rood" gaat gelden. Eurlings zei gisteren in de Tweede Kamer dat wordt bekeken of de twee regelingen in elkaar kunnen worden geschoven. Begin 2010 zal het kabinet zijn conclusies presenteren.
De Kamer had op initiatief van het CDA Eurlings en collegaminister Ernst Hirsch Ballin van Justitie opgetrommeld voor een debat over het puntenrijbewijs. Onlangs bleek dat dit in 2002 ingevoerde strafpuntenstelsel voor beginnende automobilisten niet goed werkt. Slechts een van de vijf uitgedeelde strafpunten belandt bij het Openbaar Ministerie. "Tachtig procent van de overtreders ontspringt de dans", concludeerde CDA-Kamerlid Sander de Rouwe.
Bron: Fok
quote:Twee x geel = rood
Dit is nog geen wet.
Bij de Tweede Kamer ligt een wetsvoorstel voor een wijziging van de Wegenverkeerswet 1994 in verband met de invoering van een puntenstelsel rijbewijzen. Dit betekent dat wanneer iemand binnen vijf jaar voor de tweede keer onherroepelijk door de rechter wordt veroordeeld voor het rijden onder invloed, deze het rijbewijs kwijt is en niet meer mag rijden. Het rijbewijs is dus eigenlijk een vergunning die u kunt kwijtraken. Oftewel: twee x geel = rood. Na de periode van de rijontzegging zult u dan opnieuw rijexamen moeten doen om wederom in het bezit van een rijbewijs te komen. Het wetsvoorstel is door de Tweede en Eerste Kamer.
Bron: Minvenw
quote:'Puntenrijbewijs leidt niet tot minder ongelukken'
AMSTERDAM - Het puntenrijbewijs zorgt niet voor minder verkeersongelukken. Dat blijkt uit onderzoek van de stichting wetenschappelijk onderzoek verkeersveiligheid (SWOV), meldt het AD maandag.
Sinds de invoering van het puntenrijbewijs in 2002 is het aantal ernstige ongelukken onder jonge automobilisten niet afgenomen. Zowel de SWOV als CDA-Kamerlid Sander de Rouwe pleiten in de krant voor een strenger systeem.
Het puntenrijbewijs houdt in dat beginnende bestuurders hun rijbewijs moeten inleveren als ze binnen vijf jaar drie keer in de fout zijn gegaan.
Ruimhartig
Eerder bleek al dat de punten niet goed worden bijgehouden, waardoor het rijbewijs niet altijd hoeft te worden ingeleverd als een bestuurder drie strafpunten heeft. In de krant noemt De Rouwe het systeem 'te ruimhartig'. Hij vindt dat bestuurders na twee punten al opnieuw examen moeten doen.
Toen het puntenrijbewijs ongeveer vijf jaar bestond, bleek dat in die tijd zeventig rijbewijzen zijn ingenomen. In dezelfde periode waren tienduizend strafpunten zijn uitgedeeld.
Het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie wees er in 2007 nog op dat slechts één op de twintig automobilisten die een strafpunt krijgen, in herhaling valt.
Bron: Nu.nl
http://www.volkskrant.nl/(...)_vmbo_wordt_mogelijkquote:DEN HAAG - Leerlingen die een jaar langer nodig hebben om een vmbo-diploma te halen, krijgen binnenkort die mogelijkheid. Dat heeft staatssecretaris Marja van Bijsterveldt besloten. Het maximum van vijf jaar vmbo wordt weggenomen.
Van Bijsterveldt stuurt daarover woensdag een brief aan de Tweede Kamer. Ze wil de belemmeringen om toch een diploma te halen voor laatbloeiers op het vmbo wegnemen. Ook moet het mogelijk worden binnen het vmbo door te stromen naar een hoger vmbo-niveau. Doorstromen naar de havo of mbo kan nu ook al wel.
Van Bijsterveldt zei woensdag in het Radio-1-journaal dat haar vmbo-maatregelen enkele honderden kinderen kunnen helpen. ‘Elk talent telt, elk talent verdient een kans’, aldus Bijsterveldt.
quote:Shell-topman Van der Veer wil beloningsbeleid aanpakken
Scheidend Shell-ceo Jeroen van der Veer wil het beloningsbeleid op de schop nemen.
Van der Veer vindt dat multinationals moeten laten zien dat zij de woede bij het grote publiek over het beloningsbeleid serieus nemen. Dit vertelde de topman, die op 1 juli het stokje overgeeft aan Peter Voser, tegen de Financial Times.
Van der Veer zei tegen de Financial Times dat een variabel beloningstelsel zijn prestaties niet zou hebben beïnvloed. ‘Als ik 50% meer betaald had gekregen dan had ik het niet beter gedaan. Als ik de helft minder had ontvangen dan ik ook geen slechter werk afgeleverd.’
Tegen bonussen voor top olieconcern
In mei stemde bijna 60% van de aandeelhouders van Shell tegen de bonussen voor de top van het olieconcern. Ze hekelden vooral dat de top van Shell een bonus kreeg, zonder dat gestelde doelen gehaald waren.
Over 2008 ontving Van der Veer euro 5,7 mln aan salaris en andere bonussen. Daarnaast heeft de topman onder de voorwaarden van het 'long term incentive plan' recht op een uitkering van zo'n 78.000 aandelen Shell. Die zijn nu euro 1,5 mln waard.
Dossier Bonussen
Lees ook: Shell schikt rechtszaak over Nigeriaanse activist
Het beloningsbeleid van Shell is grotendeels gekoppeld aan de prestaties van concurrenten als BP, Chevron, ExxonMobil en Total.
VEB sceptisch
Jan Maarten Slagter, de directeur van de Vereniging van Effectenbezitters, reageerde in dezelfde Financial Times sceptisch op de uitlatingen van Van der Veer. ‘Als de Shell-topman vindt dat beloningen anders moeten, waarom vertelt hij zijn commissarissen dan niet dat hij zijn bonusaandelen niet accepteert, vroeg Slagter zich af.
Er zijn natuurlijk zat kinderen voor wie leren echt heel lastig is. Als die op deze manier toch een aardige kwalificatie kunnen krijgen, ook al doen ze er wat langer over, waarom dan niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)_vmbo_wordt_mogelijk
Zes jaar doen over je VMBO.[ afbeelding ]
quote:Beginner rijbewijs al na twee fouten kwijt
(Novum) - Beginnende automobilisten moeten hun rijbewijs inleveren als ze twee keer in de fout zijn ingegaan. Verkeersminister Camiel Eurlings (CDA) zei dinsdag in de Tweede Kamer dat hij een voorstel daartoe gaat onderzoeken. Nu raken beginners hun rijbewijs na drie fouten kwijt, maar in de praktijk blijkt dat niet te werken.
print stuur artikel door
Uit onderzoek bleek onlangs dat het huidige strafpuntensysteem rammelt. "Zo lek als een mandje", typeerde CDA-Kamerlid Sander de Rouwe het systeem dinsdag. Door beginners na drie fouten binnen vijf jaar hun rijbewijs af te nemen, moest het aantal verkeersongevallen afnemen, maar jongeren blijken nog steeds twee keer zo vaak brokken te maken als oudere bestuurders.
Eurlings noemde het plan van De Rouwe om al na twee fouten in te grijpen interessant. Hij zegde de Kamer toe nog dit jaar met een maatregelenpakket te komen.
Het onderzoek maakte ook duidelijk dat veel uitgedeelde strafpunten helemaal niet bij de overtreder terechtkwamen. Volgens minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) moet eind 2010 een beter systeem voor de registratie van de punten klaar zijn.
SP, CDA en VVD vroegen zich af of strafpunten alsnog kunnen worden toegekend aan overtreders die de dans zijn ontsprongen. Hirsch Ballin beloofde dat te onderzoeken, hoewel het voor hem geen prioriteit heeft. "Eigenlijk richt ik mijn inspanningen liever op de toekomst."
Zeker. Altijd beter met diploma van school dan zonder.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk zat kinderen voor wie leren echt heel lastig is. Als die op deze manier toch een aardige kwalificatie kunnen krijgen, ook al doen ze er wat langer over, waarom dan niet?
Iemand die moeite heeft om net het vmbo diploma te halen, naar het mbo sturenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:11 schreef Nautilus_ het volgende:
Het lijkt me voor zulke kinderen nu juist beter dat ze opklimmen via het mbo dan dat ze tot hun 18e op het VMBO blijven voor een bijna stigmatiserend diploma.
Ik denk dat het mbo theoretischer is dan het vmbo. Maar het zal een zegen zijn als de oude ambachtsschool voor dergelijke kinderen weer terugkeert. Daar ligt de nadruk op praktijklessen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:39 schreef Nautilus_ het volgende:
Ja, dat is beter voor zulke kinderen. Ik denk dat het mbo praktisch is en minder theoretisch is dan de middelbare school, zodat ze een betere aansluiting hebben op de arbeidsmarkt. Die maatregel is gewoon een ordinaire manier om het aantal diploma's omhoog te brengen.
Waarna ze wel hoger in kunnen stromen in het MBO en tot hun 18e meer begeleiding krijgen die ze hard nodig hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:11 schreef Nautilus_ het volgende:
Het lijkt me voor zulke kinderen nu juist beter dat ze opklimmen via het mbo dan dat ze tot hun 18e op het VMBO blijven voor een bijna stigmatiserend diploma.
deels maar het geeft ook meer vrijheid wat vaak weer een extra uitdaging vormt voor deze kinderen. Dan is wat langer in een 'beschermde' omgeving niet gek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:39 schreef Nautilus_ het volgende:
Ja, dat is beter voor zulke kinderen. Ik denk dat het mbo praktisch is en minder theoretisch is dan de middelbare school, zodat ze een betere aansluiting hebben op de arbeidsmarkt.
Dan verzinnen ze wel wat anders. Dit gaat om een paar honderd kinderen..quote:Die maatregel is gewoon een ordinaire manier om het aantal diploma's omhoog te brengen.
Voor de kinderen voor wie leren echt te lastig is zijn dergelijke scholen er al lang en breed (zijn nooit echt weggeweest). Zelfs in het stadje waar ik woon zijn er 4-5 typen VMBO, van ZMOK en praktijkonderwijs tot aan bijna HAVO niveau. Enkel het etiketje VMBO zegt niet zoveelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat het mbo theoretischer is dan het vmbo. Maar het zal een zegen zijn als de oude ambachtsschool voor dergelijke kinderen weer terugkeert. Daar ligt de nadruk op praktijklessen.
Dat laatste zeg idd niet zoveel. Het vmbo heeft een scala aan niveau's....quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor de kinderen voor wie leren echt te lastig is zijn dergelijke scholen er al lang en breed (zijn nooit echt weggeweest). Zelfs in het stadje waar ik woon zijn er 4-5 typen VMBO, van ZMOK en praktijkonderwijs tot aan bijna HAVO niveau. Enkel het etiketje VMBO zegt niet zoveel
Dit komt toch aardig in de buurt? Ok het is dan wel puur voor kinderen die al met een flinke achterstand beginnen maar de leerlingen gaan echt al vroeg bezig met praktische arbeidsoriëntatie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste zeg idd niet zoveel. Het vmbo heeft een scala aan niveau's....
Maar ik dacht dat de oude ambachtschool, waar zo ongeveer puur praktijkles wordt gegeven, echt niet meer bestond....
quote:In de onderbouw, klas 1 en 2, bieden we de leerlingen een zo breed mogelijk lesprogramma aan met veel didactiek. Die leerlijn heet PrOmotie. We maken ook een begin met het vak arbeidsoriëntatie. Vanaf klas 2 kunnen de leerlingen ook naar Rsg Stad en Esch, waar ze samen met leerlingen van Stad en Esch les krijgen (bijv. elektotechniek, metselen of verzorging) krijgen. Symbiose-onderwijs, noemen we dat. Bij het AOC Terra VMBO kunnen leerlingen lessen volgen in bloemschikken.
In de bovenbouw, vanaf klas 3, ligt de nadruk van het onderwijs op de praktijk en arbeidsoriëntatie. In klas 3 en 4 doen de leerlingen met arbeidstraining zowel binnen als buiten de school ervaring op met het arbeidsproces. Door middel van theorielessen, voorlichtings-video’s, snuffelstages, arbeidsvoorbereidende projecten, arbeidstraining enzovoorts bereiden we de leerling zo goed mogelijk voor op de bovenbouw, klas 4 en 5. In de bovenbouw krijgen de leerlingen veel praktijkvakken. En zij lopen stage in diverse bedrijven om zich in de praktijk voor te bereiden op hun latere plaats in het arbeidsproces.
Ook krijgen de bovenbouwleerlingen verkeersles van een rijschool. Het gaat dan om de theorie van het rijbewijs (voor brommer en auto). Zodra een leerling niet meer (partieel) leerplichtig is, kan hij, als hij werk heeft, de school verlaten. De leerling mag de school blijven bezoeken t/m het schooljaar waarin hij of zij 18 jaar wordt.
De leerlingen vinden werk in het vrije bedrijf of bij de sociale werkvoorziening.
Als de leerlingen de school hebben verlaten, kunnen zij voor nazorg en begeleiding gebruik maken van het centrum voor naschoolse begeleiding dat aan onze school verbonden is.
Wat een griezel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:31 schreef Autodidact het volgende:
Interessant leesvoer trouwens, over onze Balkie: http://www.refdag.nl/media/2009/20090530_Lezing_Balkenende.pdf
http://www.nu.nl/internet(...)heffing-op-spam.htmlquote:DEN HAAG - Het versturen van een e-mail en internetgebruik kan volgens de SP energiezuiniger. De grootste oppositiepartij in de Tweede Kamer studeert op manieren om dat te bereiken.
Zo opperde SP-Kamerlid Paulus Jansen woensdag tijdens een debat over energie en telecom het versturen van spam en zware bestanden in Europees verband te belasten.
Dan proberen we misschien ''minder megabytes over het netwerk te pompen. Ook scheelt het een hoop ergenis''.
Staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken) zei het ''heel erg'' met Jansen eens te zijn dat het terugdringen van spam, ongewenste post via de e-mail, een waardevolle bijdrage kan leveren aan de energiebesparing.
Het is volgens hem goed om daarover na te denken. ''Maar ik moet er werkelijk niet aan denken dat Europa gaat bepalen hoeveel mails en welk maximum aan bytes we mogen versturen'', aldus Heemskerk.
Jij maakt ook dezelfde fout. Alleen de term VMBO zegt niets. Er zijn zoveel verschillende types VMBO waar de kinderen zoveel verschillende zaken leren dat je toch echt verder moet kijken. En ook die V is er niet voor niets het doel blijft dat ze doorstromen naar het MBO.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:54 schreef Picchia het volgende:
Dit is precies de reden waarom werkgevers liever geen personen met VMBO meer voor simpele functies vragen. En dat ze de profieleisen zo opstellen dat een VMBO'er net zo goed geen diploma had kunnen hebben; VMBO staat gelijk aan onopgeleid. Men weet niet wat ze nog kunnen verwachten van VMBO'ers, waardoor het diploma geen drol meer waard is.
de term mavo en lts was idd veel duidelijker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:54 schreef Picchia het volgende:
Dit is precies de reden waarom werkgevers liever geen personen met VMBO meer voor simpele functies vragen. En dat ze de profieleisen zo opstellen dat een VMBO'er net zo goed geen diploma had kunnen hebben; VMBO staat gelijk aan onopgeleid. Men weet niet wat ze nog kunnen verwachten van VMBO'ers, waardoor het diploma geen drol meer waard is.
knap staaltje kennis over de ict weerquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)heffing-op-spam.html
![]()
![]()
die toefl toest moet wel goed gaan verlopenquote:Uw toetsresultaat duidt erop dat u zich bevindt op of boven niveau C2 voor lezen op de schaal van de Raad van Europa. Op dit niveau lezen mensen zonder problemen bijna alle tekstsoorten, met inbegrip van abstracte teksten die moeilijke woorden en grammaticale constructies bevatten. Bijvoorbeeld: handleidingen, artikelen over bijzondere onderwerpen en literaire teksten.
Uw toetsresultaat duidt erop dat u zich bevindt op niveau C1 voor schrijven op de schaal van de Raad van Europa. Op dit niveau kunnen mensen heldere en goed gestructureerde teksten schrijven en hun standpunt bondig naar voren brengen. Ze kunnen over moeilijke onderwerpen schrijven in een brief, een essay of een rapport, waarbij ze benadrukken wat volgens hun de belangrijkste punten zijn. Ze kunnen verschillende soorten tekst produceren in een zelfverzekerde en persoonlijke stijl die is afgestemd op de denkbeeldige lezer.
Uw toetsresultaat duidt erop dat u zich bevindt op niveau C2 voor luisteren op de schaal van de Raad van Europa. Op dit niveau begrijpen mensen iedere soort gesproken taal, zowel live gesproken als op radio en tv. Ze kunnen ook een snelsprekende moedertaalspreker begrijpen als ze tijd hebben gekregen om aan het accent te wennen.
Nomen est omen.quote:
Ik kan niet helemaal plaatsen wat voor spitsvondigheid je hier probeert te droppen.quote:
Uiteraard, anders had je in de eerste plaats lom-school niet verkeerd geschreven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kan niet helemaal plaatsen wat voor spitsvondigheid je hier probeert te droppen.
lomschool.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
VMBO is een verzamelnaam voor mensen die niet verder komen dan het LWOO (oude lompschool) en mensen die de ouderwetse mavo volgen.
Ik vond zijn omschrijving beter passen bij het type mensen dat een dergelijke achtergrond heeft.quote:
Ja, vast...... Maar ja, ik vind het een beetje denigrerend staan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond zijn omschrijving beter passen bij het type mensen dat een dergelijke achtergrond heeft.
Er is helemaal niets mis met lomp.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, vast...... Maar ja, ik vind het een beetje denigrerend staan.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Uiteraard, anders had je in de eerste plaats lom-school niet verkeerd geschreven.
Maar jij wist wel beter. De uitslag van de Citotoets deed je geen recht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
HAHAHHAHAHA! Dat doet me denken aan vroeger, toen ik 12 was en ook dacht dat het lompschool was.
Hoe weet je dat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:48 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Maar jij wist wel beter. De uitslag van de Citotoets deed je geen recht.
Is het geen lompschool danquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
HAHAHHAHAHA! Dat doet me denken aan vroeger, toen ik 12 was en ook dacht dat het lompschool was.
Leugens zijn bedacht om waarheden meer waarde te geven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:01 schreef TitusPullo het volgende:
Leugens.
Lelijkste zin ooit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Leugens zijn bedacht om waarheden meer waarde te geven.
Jupiter heeft één-tachtigste van de massa die nodig is om een ster te kunnen zijn.quote:
quote:Ik vind Rock zelfs mooi.
Het is inderdaad de WAARHEID.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:12 schreef Nautilus_ het volgende:
Nee hoor, ik bladerde gewoon een oud deel door.
[Deel 1295]Zo gaat Jantje naar de bliksem toe
Luiheid en faalangst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef Wheelgunner het volgende:
Zucht, waarom stel ik dingen ook altijd uit tot het laatste moment?
Ik beschouw het als een taakstraf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
mijn pa zette mij toch geforceerd op havo/vwo
Dat zul je nooit weten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef Monidique het volgende:
Sterven stel ik tot het laatste moment uit.
Maar mijn ex-vriendin heeft nog steeds mijn boeken in haar kast staan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo brengt die koppigheid van Marokkanen toch nog wat goeds.
Dat denk jij. Die zijn allang verkocht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:27 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Maar mijn ex-vriendin heeft nog steeds mijn boeken in haar kast staan.
Binnenkort weer, heb net 1 cijfer binnen, moet er nog 2 krijgen en dan weet ik zeker dak geen herkansing heb. Dan gaan er waarschijnlijk weer een paar weg.quote:
O, BaMa.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Binnenkort weer, heb net 1 cijfer binnen, moet er nog 2 krijgen en dan weet ik zeker dak geen herkansing heb. Dan gaan er waarschijnlijk weer een paar weg.
Net Verdiepend Formeel Strafrecht binnen gekregen. Wat lopen die bachelors allemaal te huilen over europees privaatrecht trouwensquote:
En ik dacht dat de westwaartse trek allang compleet wasquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:37 schreef Monidique het volgende:
Ook een leuke, van het altijd leuke Strange Maps. Verplicht leesvoer voor cartofielen.
[ afbeelding ]
Ik dus ook, ik heb nog 9 dagenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
Scripties stel ik tot het laatste moment uit.
Zo zie je maar weer, je leert helemaal niets met Amerikanistiek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En ik dacht dat de westwaartse trek allang compleet was
Heb gelukkig geen deadline, maar de bedoeling is wel dat ik in midden-juli ga afstuderen. Daarvoor moet mijn scriptie wel eind juni af zijn.quote:
Voor mij is het maar mijn BA scriptie, dus het werk valt mee. Heb ook al veel voorbereidend werk gedaan, maar ik moet eens echt gaan schrijven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb gelukkig geen deadline, maar de bedoeling is wel dat ik in midden-juli ga afstuderen. Daarvoor moet mijn scriptie wel eind juni af zijn.
Hoeveel ECTS?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Voor mij is het maar mijn BA scriptie, dus het werk valt mee. Heb ook al veel voorbereidend werk gedaan, maar ik moet eens echt gaan schrijven.
10, 20-30 pagina's, ik gok 8-10.000 woorden. En ik moet hem afronden om aan mijn Master te mogen beginnen.quote:
10 ECTS, das omgerekend toch zo'n 30-33 pagina's. Veel succesquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:50 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
10, en ik moet hem afronden om aan mijn Master te mogen beginnen.
Ik heb knappere dingen gedaan, maar dit wil ik liever toch wel goed doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
10 ECTS, das omgerekend toch zo'n 30-33 pagina's. Veel succes
Die heb ik nog niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:53 schreef Picchia het volgende:
Het gaat toch alleen maar om de titel van je scriptie?
Ik heb een onderzoeksnotitie geschreven voor mijn bachelor t.w.v. 8 ECTS (was 24 pagina's), maar de titel kwam niet op mijn bachelordiploma hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:53 schreef Picchia het volgende:
Het gaat toch alleen maar om de titel van je scriptie? Voor op je CV.
Ja, want die terroristen hebben allemaal unieke namen, soort van DNA.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:56 schreef Fastmatti het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ecrashte-airbus.html
Het gaat toch steeds meer op een aanslag door, uiteraard, moslims lijken. Ik vermoed zelfs dat ze dit al direct wisten, maar vanwege mogelijke onlusten in Frankrijk verzwijgen.
Heb je die notitie geschreven om verloren studiepunten te compenseren? Zoals je ook keuzevakken kon volgen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb een onderzoeksnotitie geschreven voor mijn bachelor t.w.v. 8 ECTS (was 24 pagina's), maar de titel kwam niet op mijn bachelordiploma hoor.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:59 schreef Picchia het volgende:
Ik geloof niet zo in aanslag op een vlucht van Brazilië naar Frankrijk. Klinkt een beetje onwaarschijnlijk.
Ik kwam 6 ECTS te kort omdat ik vorig jaar geen keuzevak had gevolgd inderdaad. Ik kon begin dit jaar kiezen om alsnog een keuzevak te gaan volgen, of een notitie te schrijven. Ik koos voor het laatste.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:00 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Heb je die notitie geschreven verloren studiepunten te compenseren? Zoals je ook keuzevakken kon volgen?
Waarom niet? Frankrijk zit zelf vol met moslims die Frankrijk en de rest van het Westen haten. Dat Frankrijk denkt gevrijwaard te blijven van aanslagen omdat ze moslims alles te laten uitvreten in Frankrijk, is een grote misrekening.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:59 schreef Picchia het volgende:
Ik geloof niet zo in aanslag op een vlucht van Brazilië naar Frankrijk. Klinkt een beetje onwaarschijnlijk.
Ja en daarom gaan ze een vliegtuig in the middle of nowhere opblazen. Zonder contact, buiten het zicht van de wereld etc.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarom niet? Frankrijk zit zelf vol met moslims die Frankrijk en de rest van het Westen haten. Dat Frankrijk denkt gevrijwaard te blijven van aanslagen omdat ze moslims alles te laten uitvreten in Frankrijk, is een grote misrekening.
Rock keek naar de mistroostige man op de foto en schrok. Rock, are you ready for your close-up?quote:
Lockerbie was ook boven zee gepland.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en daarom gaan ze een vliegtuig in the middle of nowhere opblazen. Zonder contact, buiten het zicht van de wereld etc.
Denk het wel. Waarschijnlijk bereiden ze het publiek in Frankrijk langzaam voor op de daadwerkelijk boodschap om rassenrellen te voorkomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Wheelgunner het volgende:
Tsja leuk, nu is het gerucht er, maar zal er ooit duidelijkheid over zijn?
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Denk het wel. Waarschijnlijk bereiden ze het publiek in Frankrijk langzaam voor op de daadwerkelijk boodschap om rassenrellen te voorkomen.
Als een Franse extremistische moslim met een high profile een aanslag wil plegen dan lijkt het mij nogal dom om twee douanes te passeren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarom niet? Frankrijk zit zelf vol met moslims die Frankrijk en de rest van het Westen haten. Dat Frankrijk denkt gevrijwaard te blijven van aanslagen omdat ze moslims alles te laten uitvreten in Frankrijk, is een grote misrekening.
Mweh, rassenrellen komen nou niet echt van de autochtone Franse kant de laatste jaren. Als nou een Parijse politie-agent een vliegtuig vol criminele immigranten had opgeblazen was het een ander verhaal...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Denk het wel. Waarschijnlijk bereiden ze het publiek in Frankrijk langzaam voor op de daadwerkelijk boodschap om rassenrellen te voorkomen.
Reken maar dat de claims zullen komen nu het gerucht er isquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef du_ke het volgende:
Zo midden op zee zonder extra verklaringen zou wel het domste type aanslag ooit zijn
Moslimterroristen and Frankrijk were sitting in a tree...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:03 schreef Fastmatti het volgende:
Dat Frankrijk denkt gevrijwaard te blijven van aanslagen omdat ze moslims alles te laten uitvreten in Frankrijk, is een grote misrekening.
mooi dat ze daar bij ons niet aan doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Voor mij is het maar mijn BA scriptie, dus het werk valt mee. Heb ook al veel voorbereidend werk gedaan, maar ik moet eens echt gaan schrijven.
Alweer geen leugen.quote:
Dooddoener.quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
voor de liefhebber
De erectiebus zoekt mannen op
Op een immens leeg doek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |