=quote:Op zondag 14 juni zei MissBliss:
Oh nee, het regent echt keihard!
quote:
Echt, we werden dat poortje uit gelanceerd en voordat we in die volgende grotdinges waren, waren we al zeiknatquote:Op maandag 15 juni 2009 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Die hoosbui gaf een extra dimensie aan de Vliegende HollanderVooral vanwege het verrassingseffect
Dat laatste was eigenlijk best stom, ik bedoel: het was niet onwijs zonnig toen we dat gebouw binnengingen.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Die hoosbui gaf een extra dimensie aan de Vliegende HollanderVooral vanwege het verrassingseffect
Pluquote:Op maandag 15 juni 2009 @ 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar tof was het zeker
Jammer dat er één iemand geen poncho wilde, maar per se eenplu
![]()
![]()
![]()
!
Dat is nóg minder nuttig om hier te melden dan dat je een PM hebtquote:
ik kreeg net een sms van randstad dat ze me een vacature hadden gemaild...quote:Op maandag 15 juni 2009 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nóg minder nuttig om hier te melden dan dat je een PM hebt.
Ik kan mn telefoon niet vindenquote:
En?quote:Op maandag 15 juni 2009 @ 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Kreeg net een sms of we vanavond nog meedoen aan de pubquiz.
Daar ging mijn sms ook overquote:Op maandag 15 juni 2009 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij, Re, Costa en ik zijn zeker van de partij.quote:
Tof.quote:Op maandag 15 juni 2009 @ 14:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij, Re, Costa en ik zijn zeker van de partij.
Ik hou nou eenmaal niet van water in m'n gezicht......quote:Op maandag 15 juni 2009 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar tof was het zeker
Jammer dat er één iemand geen poncho wilde, maar per se eenplu
![]()
![]()
![]()
!
Kunnen we niet eens watquote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Tof.
Dan kan Dizer het team compleet maken
Costa?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij, Re, Costa en ik zijn zeker van de partij.
Ja. Dat laatste dusquote:Op maandag 15 juni 2009 @ 14:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kunnen we niet eens watvrijgezelle
vrouwen
nemen als medequizzers? Het zijn vrijwel altijd mannen.
Of stel ik deze vraag aan de verkeerde?
Purmerend. Kan nooit wat zijn natuurlijk.quote:
Ik mag hopen dat je mij daarmee niet bedoeltquote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Purmerend. Kan nooit wat zijn natuurlijk.
Dacht dat je vanwege het niet-vrijgezel zijn naar Purmerend moest.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag hopen dat je mij daarmee niet bedoelt
Ben wel Noord-Hollandse, maar kom niet uit Purmerend.
Deels waar, schoonfamilie-affairs jeweetz!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dacht dat je vanwege het niet-vrijgezel zijn naar Purmerend moest.![]()
quote:Ben ook Noord-Hollander.
ja ik!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef MissBliss het volgende:
Wil er iemand niet met zn hoofd op FOK?
Anders zet ik de ponchofoto's gewoon hier hoor
Ja, sorry hoor, maar WTFquote:Op maandag 15 juni 2009 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef MissBliss het volgende:
ik wil niet op Fok en zeker niet in pon....... oh wacht, laat maar...quote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef MissBliss het volgende:
Anders zet ik de ponchofoto's gewoon hier hoor
Mensen die maar zelden meedoen dienen zelf te sms-en als ze eens in staat zijn te komenquote:Op maandag 15 juni 2009 @ 18:24 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar WTF![]()
Eerst word ik uit het pokeravondje gekegeld en nu sta ik niet meer op Re's pubquiz sms lijst??? Well, fuck you too
Je mag ook mijn kop (en die van Babs) verbergen met een zwart vierkant of zo, kijk maar.quote:
Of je plakt gewoon een laaf over z'n kopquote:
Ik ben benieuwd naar Trilplaat: the Movie.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef babette21 het volgende:
dat we met z'n zevenen (!!) op de trilplaat hebben gestaan!
Dan mag er nog wel een vierkantje bij.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:33 schreef Duvel het volgende:
Je mag ook mijn kop (en die van Babs) verbergen met een zwart vierkant of zo, kijk maar.
Ik kreeg van Costa een sms, niet van Re. Hij heeft jouw mobiele nummer niet. Ik trouwens ook niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:24 schreef El_Che het volgende:
Ja, sorry hoor, maar WTF![]()
Eerst word ik uit het pokeravondje gekegeld en nu sta ik niet meer op Re's pubquiz sms lijst??? Well, fuck you too
Trilplaat the movie is rechtop opgenomen ipv liggendquote:Op maandag 15 juni 2009 @ 21:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Trilplaat: the Movie.
Het was een leuk dagje. Leuk jullie weer eens gezien te hebben.En 2 keer in de VH te zijn geweest (je moet toch zowel rechts als links ervaren hebben he).
En de droomvluchtelfjes in een ander daglicht te zien.
Ik heb ook wel weer zinquote:Op maandag 15 juni 2009 @ 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu heb ik ook zin om naar de Efteling te gaan
Disney is nog toffer dan de Eftelingquote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ook wel weer zin
Het was zo leuk
Maar nóg liever wil ik naar Disney
Tower of Terror ben ik nog niet in geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 @ 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Disney is nog toffer dan de EftelingBen het afgelopen jaar al twee keer geweest
Tower of Terror
Nergens in geweest want ik ben er nooit heen geweestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tower of Terror ben ik nog niet in geweest
Ja, dat zei je alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nergens in geweest want ik ben er nooit heen geweest
OKEquote:Op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:47 schreef Steve het volgende:
Ik ben er ook nog nooit geweest.
Volgende meet Disney?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Het metrieke stelsel werd als eerste ingevoerd in 1803 in Zwitserland. Napoleon vond het maar niets en dus is het na zijn bewind pas volledig ingevoerd in Frankrijk.
Verder was de pubquiz wel leuk.
was je weg dan?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Hell yeah.
Alsof ik ook maar iets gemist heb afgelopen week.
Alsof ik ook maar iets gemist heb afgelopen week.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof iemand me ook maar gemist heeft afgelopen week.
Dat verhaal van dat kind klopt toch van geen kanten johquote:Op woensdag 17 juni 2009 @ 13:08 schreef Steve het volgende:
Tattoo-meisje wil helft sterren houden
Je zult er maar mee moeten lopen zeg.![]()
hard he, de werkelijkheid....quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof iemand me ook maar gemist heeft afgelopen week.
HOAX!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat verhaal van dat kind klopt toch van geen kanten joh
Ik zit er niet mee, hoor.quote:
Mijn schoenen waren gisteren nog niet droogquote:Op woensdag 17 juni 2009 @ 13:54 schreef babette21 het volgende:
Mijn broek is zondag zo vies geworden dat ie zelfs na de 40C was nog niet schoon is geworden
Al kan dit natuurlijk ook e.e.a. over m'n wasmachine zeggen...
Tjah vraag je toch af.. met of zonder sterretjes... wat was nou lelijkerquote:
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef Steve het volgende:
Mijn witte schoenen worden ook niet echt wit meer.Maar ja, witte schoenen zijn vooraf al niet zo'n goed idee.
touchéquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah vraag je toch af.. met of zonder sterretjes... wat was nou lelijker
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef Dizer het volgende:
Tjah vraag je toch af.. met of zonder sterretjes... wat was nou lelijker
Op 40C wassen is toch ook helemaal niet zo hoogquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:54 schreef babette21 het volgende:
Mijn broek is zondag zo vies geworden dat ie zelfs na de 40C was nog niet schoon is geworden
Al kan dit natuurlijk ook e.e.a. over m'n wasmachine zeggen...
Waarom?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:57 schreef Dizer het volgende:
Ik zoek de foto van XcuZ_Me en ik in een enge achtbaan
Mijn collega kwam net aan met dezelfde verhaal... dat hij dat ook de engste achtbaan vindt... dus wil ik dat aan hem laten zien dat ik dat ook vindquote:
ff zitten googlen, maar krijg alleen maar een tinypic het plaatje bestaat niet meer-plaatjequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn collega kwam net aan met dezelfde verhaal... dat hij dat ook de engste achtbaan vindt... dus wil ik dat aan hem laten zien dat ik dat ook vind
Overgedragen, een tijdje terug alweer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:41 schreef Rauzer het volgende:
Heb je je site overgedragen babette of run je nu zelf die weblog?
interessant filmpje (die slangenmootjes bewegen echt bizar lang door!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |