Ik mag hopen dat je mij daarmee niet bedoeltquote:Op maandag 15 juni 2009 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Purmerend. Kan nooit wat zijn natuurlijk.
Dacht dat je vanwege het niet-vrijgezel zijn naar Purmerend moest.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag hopen dat je mij daarmee niet bedoelt
Ben wel Noord-Hollandse, maar kom niet uit Purmerend.
Deels waar, schoonfamilie-affairs jeweetz!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dacht dat je vanwege het niet-vrijgezel zijn naar Purmerend moest.![]()
quote:Ben ook Noord-Hollander.
ja ik!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef MissBliss het volgende:
Wil er iemand niet met zn hoofd op FOK?
Anders zet ik de ponchofoto's gewoon hier hoor
Ja, sorry hoor, maar WTFquote:Op maandag 15 juni 2009 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Kreeg net een sms of we vanavond nog meedoen aan de pubquiz.
Ja, ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef MissBliss het volgende:
ik wil niet op Fok en zeker niet in pon....... oh wacht, laat maar...quote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef MissBliss het volgende:
Anders zet ik de ponchofoto's gewoon hier hoor
Mensen die maar zelden meedoen dienen zelf te sms-en als ze eens in staat zijn te komenquote:Op maandag 15 juni 2009 @ 18:24 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar WTF![]()
Eerst word ik uit het pokeravondje gekegeld en nu sta ik niet meer op Re's pubquiz sms lijst??? Well, fuck you too
Je mag ook mijn kop (en die van Babs) verbergen met een zwart vierkant of zo, kijk maar.quote:
Of je plakt gewoon een laaf over z'n kopquote:
Ik ben benieuwd naar Trilplaat: the Movie.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef babette21 het volgende:
dat we met z'n zevenen (!!) op de trilplaat hebben gestaan!
Dan mag er nog wel een vierkantje bij.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:33 schreef Duvel het volgende:
Je mag ook mijn kop (en die van Babs) verbergen met een zwart vierkant of zo, kijk maar.
Ik kreeg van Costa een sms, niet van Re. Hij heeft jouw mobiele nummer niet. Ik trouwens ook niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:24 schreef El_Che het volgende:
Ja, sorry hoor, maar WTF![]()
Eerst word ik uit het pokeravondje gekegeld en nu sta ik niet meer op Re's pubquiz sms lijst??? Well, fuck you too
Trilplaat the movie is rechtop opgenomen ipv liggendquote:Op maandag 15 juni 2009 @ 21:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Trilplaat: the Movie.
Het was een leuk dagje. Leuk jullie weer eens gezien te hebben.En 2 keer in de VH te zijn geweest (je moet toch zowel rechts als links ervaren hebben he).
En de droomvluchtelfjes in een ander daglicht te zien.
Ik heb ook wel weer zinquote:Op maandag 15 juni 2009 @ 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu heb ik ook zin om naar de Efteling te gaan
Disney is nog toffer dan de Eftelingquote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb ook wel weer zin
Het was zo leuk
Maar nóg liever wil ik naar Disney
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |