Geen ideequote:Op dinsdag 9 juni 2009 @ 23:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Kun je er ook een usb-stick in stoppen en van daaraf kijken?
Dat begrijp je goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 @ 23:22 schreef babette21 het volgende:
Ik heb 'n dvd-recorder, zwaar duur ding. Maar ik gebruik 'm eigenlijk zelden, volg niet zo gek veel series en wat ik kijk zie ik ook nog deels online. Opnemen doe ik al helemaal bijna niet (meer).
Anyway, ik had 'm nu gebruikt al check waarna bleek dat ik het niet kon zien.... maar begrijp nu van jou dat een andere dvd-speler (bv die van die vriendin) er mogelijk geen problemen mee zou hebben?!?
AAAAAAAAAAAGGGGHHRRRRR....... ik háát techniek!!!![]()
![]()
Mag ik die s-video kabel een keer lenen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook
Maar op 1 of andere manier brand ik toch allesIs fijner ofzo.
Ja hoor magquote:Op dinsdag 9 juni 2009 @ 23:24 schreef El_Che het volgende:
[..]
Mag ik die s-video kabel een keer lenen?
(Fuck!!! Jullie hebben mijn Jeff Dunham dvd nog![]()
)
ja dat vind ik zelf ook prima, maar dat komt omdat ik 'n prima laptop heb en dus kan kijken waar ik wil. Als je in één of ander studeerkamertje voor je pc moet gaan "zitten tv-kijken" is dat 'n stuk minder plezierig, vandaar dat ik besloot even lief te zijn...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:20 schreef El_Che het volgende:
[..]
Als ik series uitwissel, gaat dat gewoon via USB sticks of externe harde schijven. Werkt prima!
ik wel op mijn dvdspelerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Kun je er ook een usb-stick in stoppen en van daaraf kijken?
is jeff dunham die buikspreek dude?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Jeff Dunham![]()
OMG wéér een overeenkomst
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
is jeff dunham die buikspreek dude?
dies erg leukquote:
Hoe ga je dan, want ik heb ook geen auto.. reizen we saampjes?quote:
quote:
Tof.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef Dizer het volgende:
Hoe ga je dan, want ik heb ook geen auto.. reizen we saampjes?
En ineens heb je een idee voor een verlaat verjaardagscadeatje voor Re?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Jeff Dunham![]()
OMG wéér een overeenkomst
Ik Walter, maar ja, niet verbazingwekkend als zuurpruim he!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:51 schreef El_Che het volgende:
[..]![]()
![]()
Eigenlijk vind ik alleen Peanut leuk
Ja, Walter is wel geinigquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik Walter, maar ja, niet verbazingwekkend als zuurpruim he!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hebben die Missisipily geteld?
weet je nog die aflevering van Friends waarin Ross in zo'n spraycabine gaat (ipv zonnebank)?!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef babette21 het volgende:
Oke dit is 10.3. Het is één van mijn favorieten, echt te briljant om zo lang op te moeten wachten...!!
edit: oh hij zei het niet tegen Monica maar tegen die dude van die studio (ook zo mooi: "I like how you look, what are you?" "Puerto Rican!")... "How do you count" "1,2,3,4,5" "Missisippilessly?!?!" Hij blijft leuk!
Dus jij en Z. hebben dikke kotsseks gehad na afloopquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef El_Che het volgende:
Zhenar en ik kwamen gewoon écht voor in I love you, man![]()
50% kans dat ik die flush haal man![]()
En dat gescheld
Typische pokeravond
Wij waren ook de enigen die daar keihard om moesten lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef El_Che het volgende:
Zhenar en ik kwamen gewoon écht voor in I love you, man![]()
50% kans dat ik die flush haal man![]()
En dat gescheld
Typische pokeravond
Om de mocromeiden in de zaal even te citeren: ieuuuuuuuuuuwwwwww.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus jij en Z. hebben dikke kotsseks gehad na afloop?
Iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij waren ook de enigen die daar keihard om moesten lachen![]()
![]()
Wat was dat trouwens sneuquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef El_Che het volgende:
[..]
Om de mocromeiden in de zaal even te citeren: ieuuuuuuuuuuwwwwww.
Ja, ik verbaasde mij er echt omquote:
Die was vet gestileerd en daardoor helemaal niet écht ongemakkelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef El_Che het volgende:
[..]
Maar wel een ongemakkelijke handshake/hug na afloop(Net als in de film
![]()
)
Dat is omdat jij bi bentquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die was vet gestileerd en daardoor helemaal niet écht ongemakkelijk
Alsof je die trailers zo vaak zietquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, ik verbaasde mij er echt om![]()
Ook omdat dat stukje al in elke trailer voorbij was gekomen![]()
Tja, Amsterdam-Zuidoost he?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef El_Che het volgende:
[..]
Dat is omdat jij bi bentIk vond 'm kei-ongemakkelijk
Houd je bek, sletquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof je die trailers zo vaak ziet? Ik heb er nog nooit een gezien
.
Je bent zelf een mallerd!quote:
Ja, daarom post ik hier ookquote:
Stuur dan eens een antwoord op m'n pokerPM.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Wij waren ook de enigen die daar keihard om moesten lachen![]()
![]()
Done.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stuur dan eens een antwoord op m'n pokerPM.
OMG Hoe vet was dat!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:21 schreef Zhenar het volgende:
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt
Volgens mij hebben wij ook nog wel wat foto's
ik kom hier met dezelfde link aan, maar jij bent me dus voor!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:21 schreef Zhenar het volgende:
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt
Volgens mij hebben wij ook nog wel wat foto's
En ik zit dus dat hele topic te lezen, maar waar zijn dan in godesnaam die van julliequote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kom hier met dezelfde link aan, maar jij bent me dus voor!
Die van ons waren veeeeeel toffer!!![]()
Wie heeft die foto's?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kom hier met dezelfde link aan, maar jij bent me dus voor!
Die van ons waren veeeeeel toffer!!![]()
ja ik vind het ook wel gezellig, daarom ga ik mee. Mijn zusje had een kaartje over want iemand had afgehaakt!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:55 schreef babette21 het volgende:
waarom ga je dan?!
Ik vind Guus wel gezelligjes
die zijn niet geschikt voor het Net...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En ik zit dus dat hele topic te lezen, maar waar zijn dan in godesnaam die van jullie?
Welke foto's?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie heeft die foto's?
Ik sta er ook achterlijk op
laptopje?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ze ook alleen digitaal, dus ik weet eigenlijk niet hoe ik ze mee moet nemen
Zo'n Asus EEE niet? Die kan in elke handtasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga toch niet met een laptopje naar de Efteling!
We gaan in achtbanen enzo, jeweets
Ok, zit ook wel weer iets in, ik dacht ff mee te denkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:27 schreef MissBliss het volgende:
Jaaa, maar dan wordt ie nat in de piranha enzo of gaat ie kapot in de Python![]()
Ik stuur wel een linkje rond ofzo
Dan maar via de PM rondmailenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:27 schreef MissBliss het volgende:
Jaaa, maar dan wordt ie nat in de piranha enzo of gaat ie kapot in de Python![]()
Ik stuur wel een linkje rond ofzo
Leuk raar of stom raar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, dat was een rare dag.
Morgen werken en zondag eindelijk wat léuks doen!
Crematie-raar.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 @ 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, dat was een rare dag.
Morgen werken en zondag eindelijk wat léuks doen!
Oh, dat was vandaag?quote:
Waar blijft die pm nouquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] Efteliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing [ afbeelding ]
Dudettequote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:12 schreef MissBliss het volgende:
Die heb ik nog niet verstuurd
Waarom die andere nick?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |