Ik Walter, maar ja, niet verbazingwekkend als zuurpruim he!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:51 schreef El_Che het volgende:
[..]![]()
![]()
Eigenlijk vind ik alleen Peanut leuk
Ja, Walter is wel geinigquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik Walter, maar ja, niet verbazingwekkend als zuurpruim he!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hebben die Missisipily geteld?
weet je nog die aflevering van Friends waarin Ross in zo'n spraycabine gaat (ipv zonnebank)?!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef babette21 het volgende:
Oke dit is 10.3. Het is één van mijn favorieten, echt te briljant om zo lang op te moeten wachten...!!
edit: oh hij zei het niet tegen Monica maar tegen die dude van die studio (ook zo mooi: "I like how you look, what are you?" "Puerto Rican!")... "How do you count" "1,2,3,4,5" "Missisippilessly?!?!" Hij blijft leuk!
Dus jij en Z. hebben dikke kotsseks gehad na afloopquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef El_Che het volgende:
Zhenar en ik kwamen gewoon écht voor in I love you, man![]()
50% kans dat ik die flush haal man![]()
En dat gescheld
Typische pokeravond
Wij waren ook de enigen die daar keihard om moesten lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef El_Che het volgende:
Zhenar en ik kwamen gewoon écht voor in I love you, man![]()
50% kans dat ik die flush haal man![]()
En dat gescheld
Typische pokeravond
Om de mocromeiden in de zaal even te citeren: ieuuuuuuuuuuwwwwww.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus jij en Z. hebben dikke kotsseks gehad na afloop?
Iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij waren ook de enigen die daar keihard om moesten lachen![]()
![]()
Wat was dat trouwens sneuquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef El_Che het volgende:
[..]
Om de mocromeiden in de zaal even te citeren: ieuuuuuuuuuuwwwwww.
Ja, ik verbaasde mij er echt omquote:
Die was vet gestileerd en daardoor helemaal niet écht ongemakkelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef El_Che het volgende:
[..]
Maar wel een ongemakkelijke handshake/hug na afloop(Net als in de film
![]()
)
Dat is omdat jij bi bentquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die was vet gestileerd en daardoor helemaal niet écht ongemakkelijk
Alsof je die trailers zo vaak zietquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, ik verbaasde mij er echt om![]()
Ook omdat dat stukje al in elke trailer voorbij was gekomen![]()
Tja, Amsterdam-Zuidoost he?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef El_Che het volgende:
[..]
Dat is omdat jij bi bentIk vond 'm kei-ongemakkelijk
Houd je bek, sletquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof je die trailers zo vaak ziet? Ik heb er nog nooit een gezien
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |