Geen ideequote:Op dinsdag 9 juni 2009 @ 23:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Kun je er ook een usb-stick in stoppen en van daaraf kijken?
Dat begrijp je goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 @ 23:22 schreef babette21 het volgende:
Ik heb 'n dvd-recorder, zwaar duur ding. Maar ik gebruik 'm eigenlijk zelden, volg niet zo gek veel series en wat ik kijk zie ik ook nog deels online. Opnemen doe ik al helemaal bijna niet (meer).
Anyway, ik had 'm nu gebruikt al check waarna bleek dat ik het niet kon zien.... maar begrijp nu van jou dat een andere dvd-speler (bv die van die vriendin) er mogelijk geen problemen mee zou hebben?!?
AAAAAAAAAAAGGGGHHRRRRR....... ik háát techniek!!!![]()
![]()
Mag ik die s-video kabel een keer lenen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook
Maar op 1 of andere manier brand ik toch allesIs fijner ofzo.
Ja hoor magquote:Op dinsdag 9 juni 2009 @ 23:24 schreef El_Che het volgende:
[..]
Mag ik die s-video kabel een keer lenen?
(Fuck!!! Jullie hebben mijn Jeff Dunham dvd nog![]()
)
ja dat vind ik zelf ook prima, maar dat komt omdat ik 'n prima laptop heb en dus kan kijken waar ik wil. Als je in één of ander studeerkamertje voor je pc moet gaan "zitten tv-kijken" is dat 'n stuk minder plezierig, vandaar dat ik besloot even lief te zijn...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:20 schreef El_Che het volgende:
[..]
Als ik series uitwissel, gaat dat gewoon via USB sticks of externe harde schijven. Werkt prima!
ik wel op mijn dvdspelerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Kun je er ook een usb-stick in stoppen en van daaraf kijken?
is jeff dunham die buikspreek dude?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Jeff Dunham![]()
OMG wéér een overeenkomst
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
is jeff dunham die buikspreek dude?
dies erg leukquote:
Hoe ga je dan, want ik heb ook geen auto.. reizen we saampjes?quote:
quote:
Tof.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef Dizer het volgende:
Hoe ga je dan, want ik heb ook geen auto.. reizen we saampjes?
En ineens heb je een idee voor een verlaat verjaardagscadeatje voor Re?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Jeff Dunham![]()
OMG wéér een overeenkomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |