abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:30:02 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70604390
Ok, playtime is over. Ga maar buiten spelen of iig niet verder slowchatten in Feedback el silvousplait ofzo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:30:53 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70604414
GMTA .
Vrijheid
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:34:38 #128
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70604533
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:30 schreef jogy het volgende:
GMTA .
En jij en Bastard ook !
zzz
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:44:09 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70604841
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:34 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En jij en Bastard ook !
Vrijheid
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:19:10 #130
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70620411
IK raad jullie aan om voortaan hele posts weg te editten omdat ,in mijn geval nu, alsnog de waarheid aan het licht is gekomen!
:-)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:06:01 #131
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70621766
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:19 schreef Dartanion het volgende:
IK raad jullie aan om voortaan hele posts weg te editten omdat ,in mijn geval nu, alsnog de waarheid aan het licht is gekomen!
Euh sorry?
The truth was in here.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 08:26:21 #132
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_70634743
* Spellmeista vraagt slotje aan in het Michael Jackson topic. Teveel bagger en gezeik tegen user She-Devill(of opruimen) suit yourself, maar gezien de regels hier zouden er een paar een ban kunnen krijgen in dat topic. Discussie is daar dood en onaangenaam!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:40:32 #133
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70635299
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Euh sorry?
Ik heb darkwolf alsnog moeten vertellen wat er stond.. Vond ik niet erg overigens, ben een open persoon.
pi_70635344
Die paragnosten discussie, even de titel changen naar 4 denk ik
pi_70636417
Mediaconsument in threads:
quote:
Zorg er alsjeblieft snel voor dat je op het strand aan het bier bent ok? Die replies van je beginnen met de seconde slechter te worden. Vannacht had ik nog hoop, nu niet meer.

Ik ga nog nieteens proberen dit uit te leggen. Kennelijk heb jij een heel lage dunk over het concept mens. Zelfkennis heb je dan ook totaal niet.
quote:
Heb jij een boek met naakte wetenschapsmeiden, die je regelmatig gebruikt om eens goed te rukken ofzo?

Je ziet alles als aanval op de wetenschap, en jij moet de wetenschap beschermen! Ook moet je iedereen die anders denkt dan de wetenschap aanvallen, en eigenlijk ook beschermen. HET KAN ECHT NIET DAT IEMAND EIGEN ERVARINGEN HEEFT EN OP ZIJN EIGEN MANIER TEGEN DE MUUR WIL LOPEN. DAT IS UIT DEN BOZE! DE WETENSCHAP, DE WETENSCHAP WEET HOE HET ZIT, DE WETENSCHAP IS JEZUS!

Rot op met je wazige owjee ik houd van de wetenschap betogen, op het moment dat je nog nieteens de moeite doet iemand te begrijpen. Summers heeft namelijk zeer goede ideeën, echter jij haalt het slechtste in haar naar boven omdat je telkens als een neanderthaler met een knuppel alles de grond in trapt. Gezellige discussiepartner ben je, net zoals een stel mensen meer hier.

Volgens mij is jouw moeder ook heel erg dogmatisch, of zie ik dat verkeerd.
quote:
Ga ergens anders mensen lastigvallen, je bent hier niet gewenst.

Mijn conclusie: Jij kunt me niet begrijpen omdat je te dom bent. Anders had ik wel wat meer respect gekregen van je, ow wacht je respecteert jezelf nieteens, je praat liever na wat er op school verteld is tegen je. Heb dus nu wel eens wat respect voor jezelf en laat dit forum met rust, met die loze argumentloze opmerkingen van je. Het is niet tof om iemand veel te laten typen, om het dan middels een argumentloze mening weg te laten lachen.

Mjah, je sterft toch wel in je zieligheid, iedereen loopt vanzelf een keer tegen de lamp.
Wanneer word er ingegrepen?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:04:10 #136
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70636653
quote:
Michielos, en zo een paar meer hebben als enige doel, beter zijn dan de mensen om zich heen. Daarom dat hij ook nooit iets toevoegd aan discussies, anders dan argumentloze meningen die meestal nergens op gebaseerd zijn. De wetenschap roept ie dan. Verrekten NSBert. Dit mag wel eens afgelopen zijn tbh.

Iedereen heeft iets te zeggen, en hoe dom het ook klinkt, overal zit een bron van waarheid in. Alles is verteld aan de hand van bepaalde ervaringen. Heb dan iig het respect voor deze menselijkheid!

Niemand heeft het recht, om iemand hiermee lastig te vallen.

Net zoals bijvoorbeeld dat elke keer dat summers ook maar iets post, er drie kleine kleutertjes zijn die haar aanvallen, en zij de hele dag bezig is met zichzelf te beschermen. Echter, misschien had ze wel heel wat meer te vertellen!
en we hebben er weer eentje..
quote:
Dude, lees het forum nog eens goed door. Ik heb dit verhaal overigens ook al in een pm naar bastard gestuurd.

Dit forum heeft 1 groot probleem, en dat zijn jullie, de kleine kinderen. Als je echt wetenschappelijke theorieen wil gaan onderuithalen, heb dan iig de guts om dit in een serieus wetenschapsforum te doen. Ipv met een ongezouten mening zonder respect alles hier kapot te maken?

Komt op mij over als een aasgier tbh.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:10:31 #137
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70636766
quote:
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

BEWUST EN ONDERBEWUST DAT IS EEN VERSCHIL.

JE BEWUSTE IS DAT TRAGE WAT NIET OPSCHIET, HET ONDERBEWUSTE IS DE SNELHEID ZELVE.
Mediaconsument zijn capslock zit ook regelmatig vast. Ook zie ik niet waar hij zijn punt duidelijker uitlegt? Er staat alleen dat ik moet lezen?
pi_70637150
quote:
Dan wil ik graag een reactie op elke zin die ik geschreven heb, in een betoog, op mijn bureau, binnen een uur!

Scheer je weg, tuig!
Weer eentje.. ban is nu toch wel echt op zijn plek.. Maak er eens werk van.. Er zijn mensen voor minder gebanned...
pi_70637199
Gaarne wil ik ook even het volgende posten:
quote:

Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!

Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.
Als iemand dit aan de lopende band doet is het ineens wel normaal?
Ban die gast gewoon ofzo. Iemand die zoooo vreselijk persoonlijk is en mensen als zodanig afzeikt kan gemist worden als kiespijn.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:44:14 #140
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70637576
quote:
Jij praat liever mensen na, dan dat je zelf iets te vertellen heb. Dom schaap.
Wat is de toegevoegde waarde aan een discussie van die laatste sneerende woorden?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:55:55 #141
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70640409
of dit:
quote:
Nee, gezond leven helpt dan ook niet om de kans op kanker minder te maken, je moet juist zo ongezond mogelijk leven omdat je toch wel kanker krijgt! Denk eens na, prutser. Het is ook niet stoer om te roepen dat gezond leven nergens goed voor is. Dat laat wel zien hoeveel je logisch nadenkt over het leven. Ik heb het overigens tegen al die sjappies hier die niet verder nadenken dan hun penis lang is.
?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_70641917
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 15:04 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ga dood.
Doodsverwensing. Grijp eens in ofzo...
quote:
Volgens mij zijn jullie homo's ofzo, die voelen zich ook altijd zo verantwoordelijk voor andermans lot.
Sorry maar ik vind het echt niet meer leuk eigenlijk.... Mag ik dat vinden?

[ Bericht 36% gewijzigd door Flammie op 04-07-2009 15:26:05 ]
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:01:50 #143
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_70649727
Jongens... nu wil ik niet de mod gaan uithangen ofzo. Maar is het niet veel handiger als jullie een link naar de posts plaatsen in kwestie?
Persoonlijk zou ik als mod hier dus niet aan gaan beginnen.
Het is maar een tip, voordat jullie met nog meer van deze quotes komen zonder enige verdere bron vermelding!
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:40 schreef Dartanion het volgende:
Ik heb darkwolf alsnog moeten vertellen wat er stond.. Vond ik niet erg overigens, ben een open persoon.
Jij "moest" helemaal niets.
Was enkel nieuwschierig en legde je geen druk noch verplichting op. Toch?
pi_70660038
Paragnosten discussie
En die zooi met energieen

have fun

Hier is een linkje Paragnostendiscussie #3 - Onbekende saillante details!

[ Bericht 22% gewijzigd door Flammie op 05-07-2009 08:02:33 ]
  zondag 5 juli 2009 @ 18:22:21 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70674564
Ik heb het idee dat jullie er ondertussen wel uit zijn gekomen en er uiteindelijk een totaal offtopic maar wel redelijk goede discussie uit is gekomen. Dus ik heb het topic hernoemd en verder gelaten voor wat het is want anders was er niets samenhangends meer uit gekomen. Dus is het topic hernoemd en kunnen jullie de paragnostendiscussie ergens anders weer voortzetten.
Vrijheid
  maandag 6 juli 2009 @ 08:08:13 #146
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70689837
OMG, de hitte speelt mensen wel parten geloof ik
The truth was in here.
pi_70690126
Nou ja goed, ik hoop dat jullie dan net zo vergevingsgezind zijn wanneer het mij of iemand anders betreft, indien we als dusdanig over de streep willen gaan (En ik betwijfel of het "opgelost" is tussen iedereen, kan me namelijk voorstellen dat een doodsverwensing en 20x iemand voor homo uitschelden -waarom is dat uberhaubt een scheldwoord :S- wat minder vergeeflijk is)

Niet dat ik ooit in dit gedrag zal vervallen, omdat ik mijn fatsoen wel kan houden.
  maandag 6 juli 2009 @ 08:52:25 #148
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70690228
Ik heb er afgelopen weekend niet bovenop gezeten, sorry, ik had andere dingen te doen dan FOK'ken. Maar je trekt de opmerkingen van medeusers jezelf toch niet persoonlijk aan hoop ik?!
The truth was in here.
pi_70690256
Als je er zo over denkt waarom dan die regels uberhaubt opstellen ?
Als je het toch maar niet hoeft aan te trekken.

Er zijn hier mensen voor minder gebanned.

Het is sowieso een ALGEMENE fok regel dat mensen dood wensen bestraft word met een BAN.
Nu weten we natuurlijk dat je met je handen in het haar zit om hoe je ons kunt aanpakken maar ik vind deze zaak nogal wat kwalijker

[ Bericht 15% gewijzigd door Flammie op 06-07-2009 09:08:18 ]
  maandag 6 juli 2009 @ 11:25:32 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70693933
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:54 schreef Flammie het volgende:
Als je er zo over denkt waarom dan die regels uberhaubt opstellen ?
Als je het toch maar niet hoeft aan te trekken.

Er zijn hier mensen voor minder gebanned.

Het is sowieso een ALGEMENE fok regel dat mensen dood wensen bestraft word met een BAN.
Nu weten we natuurlijk dat je met je handen in het haar zit om hoe je ons kunt aanpakken maar ik vind deze zaak nogal wat kwalijker
Mocht je er per ongeluk echt mee zitten dan kan je dit altijd even aankaarten bij de FA's van FOK natuurlijk . Of in het feedbackforum etc. Maar ik heb het in ieder geval naar gevoel en geweten opgepakt hoe ik het het beste vond en zal dat blijven doen. Het blijft een gevoelskwestie en de regels worden door de moderators gehanteerd op de manier dat hun het beste dunkt. Mediaconsument heeft een waarschuwing gekregen en een extra note, mocht hij door gaan op dezelfde voet dan volgen er andere consequenties. En ik wil weleens weten wie er in het TRU forum voor minder gebanned is voor slecht gedrag.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')