Euh sorry?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:19 schreef Dartanion het volgende:
IK raad jullie aan om voortaan hele posts weg te editten omdat ,in mijn geval nu, alsnog de waarheid aan het licht is gekomen!
Ik heb darkwolf alsnog moeten vertellen wat er stond.. Vond ik niet erg overigens, ben een open persoon.quote:
quote:Zorg er alsjeblieft snel voor dat je op het strand aan het bier bent ok? Die replies van je beginnen met de seconde slechter te worden. Vannacht had ik nog hoop, nu niet meer.
Ik ga nog nieteens proberen dit uit te leggen. Kennelijk heb jij een heel lage dunk over het concept mens. Zelfkennis heb je dan ook totaal niet.
quote:Heb jij een boek met naakte wetenschapsmeiden, die je regelmatig gebruikt om eens goed te rukken ofzo?
Je ziet alles als aanval op de wetenschap, en jij moet de wetenschap beschermen! Ook moet je iedereen die anders denkt dan de wetenschap aanvallen, en eigenlijk ook beschermen. HET KAN ECHT NIET DAT IEMAND EIGEN ERVARINGEN HEEFT EN OP ZIJN EIGEN MANIER TEGEN DE MUUR WIL LOPEN. DAT IS UIT DEN BOZE! DE WETENSCHAP, DE WETENSCHAP WEET HOE HET ZIT, DE WETENSCHAP IS JEZUS!
Rot op met je wazige owjee ik houd van de wetenschap betogen, op het moment dat je nog nieteens de moeite doet iemand te begrijpen. Summers heeft namelijk zeer goede ideeën, echter jij haalt het slechtste in haar naar boven omdat je telkens als een neanderthaler met een knuppel alles de grond in trapt. Gezellige discussiepartner ben je, net zoals een stel mensen meer hier.
Volgens mij is jouw moeder ook heel erg dogmatisch, of zie ik dat verkeerd.
Wanneer word er ingegrepen?quote:Ga ergens anders mensen lastigvallen, je bent hier niet gewenst.
Mijn conclusie: Jij kunt me niet begrijpen omdat je te dom bent. Anders had ik wel wat meer respect gekregen van je, ow wacht je respecteert jezelf nieteens, je praat liever na wat er op school verteld is tegen je. Heb dus nu wel eens wat respect voor jezelf en laat dit forum met rust, met die loze argumentloze opmerkingen van je. Het is niet tof om iemand veel te laten typen, om het dan middels een argumentloze mening weg te laten lachen.
Mjah, je sterft toch wel in je zieligheid, iedereen loopt vanzelf een keer tegen de lamp.
en we hebben er weer eentje..quote:Michielos, en zo een paar meer hebben als enige doel, beter zijn dan de mensen om zich heen. Daarom dat hij ook nooit iets toevoegd aan discussies, anders dan argumentloze meningen die meestal nergens op gebaseerd zijn. De wetenschap roept ie dan. Verrekten NSBert. Dit mag wel eens afgelopen zijn tbh.
Iedereen heeft iets te zeggen, en hoe dom het ook klinkt, overal zit een bron van waarheid in. Alles is verteld aan de hand van bepaalde ervaringen. Heb dan iig het respect voor deze menselijkheid!
Niemand heeft het recht, om iemand hiermee lastig te vallen.
Net zoals bijvoorbeeld dat elke keer dat summers ook maar iets post, er drie kleine kleutertjes zijn die haar aanvallen, en zij de hele dag bezig is met zichzelf te beschermen. Echter, misschien had ze wel heel wat meer te vertellen!
quote:Dude, lees het forum nog eens goed door. Ik heb dit verhaal overigens ook al in een pm naar bastard gestuurd.
Dit forum heeft 1 groot probleem, en dat zijn jullie, de kleine kinderen. Als je echt wetenschappelijke theorieen wil gaan onderuithalen, heb dan iig de guts om dit in een serieus wetenschapsforum te doen. Ipv met een ongezouten mening zonder respect alles hier kapot te maken?
Komt op mij over als een aasgier tbh.
Mediaconsument zijn capslock zit ook regelmatig vast. Ook zie ik niet waar hij zijn punt duidelijker uitlegt? Er staat alleen dat ik moet lezen?quote:LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
BEWUST EN ONDERBEWUST DAT IS EEN VERSCHIL.
JE BEWUSTE IS DAT TRAGE WAT NIET OPSCHIET, HET ONDERBEWUSTE IS DE SNELHEID ZELVE.
Weer eentje.. ban is nu toch wel echt op zijn plek.. Maak er eens werk van.. Er zijn mensen voor minder gebanned...quote:Dan wil ik graag een reactie op elke zin die ik geschreven heb, in een betoog, op mijn bureau, binnen een uur!
Scheer je weg, tuig!
Als iemand dit aan de lopende band doet is het ineens wel normaal?quote:
Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!
Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.
Wat is de toegevoegde waarde aan een discussie van die laatste sneerende woorden?quote:Jij praat liever mensen na, dan dat je zelf iets te vertellen heb. Dom schaap.
?quote:Nee, gezond leven helpt dan ook niet om de kans op kanker minder te maken, je moet juist zo ongezond mogelijk leven omdat je toch wel kanker krijgt! Denk eens na, prutser. Het is ook niet stoer om te roepen dat gezond leven nergens goed voor is. Dat laat wel zien hoeveel je logisch nadenkt over het leven. Ik heb het overigens tegen al die sjappies hier die niet verder nadenken dan hun penis lang is.
Doodsverwensing. Grijp eens in ofzo...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ga dood.
Sorry maar ik vind het echt niet meer leuk eigenlijk.... Mag ik dat vinden?quote:Volgens mij zijn jullie homo's ofzo, die voelen zich ook altijd zo verantwoordelijk voor andermans lot.
Jij "moest" helemaal niets.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:40 schreef Dartanion het volgende:
Ik heb darkwolf alsnog moeten vertellen wat er stond.. Vond ik niet erg overigens, ben een open persoon.
Mocht je er per ongeluk echt mee zitten dan kan je dit altijd even aankaarten bij de FA's van FOK natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 08:54 schreef Flammie het volgende:
Als je er zo over denkt waarom dan die regels uberhaubt opstellen ?
Als je het toch maar niet hoeft aan te trekken.
Er zijn hier mensen voor minder gebanned.
Het is sowieso een ALGEMENE fok regel dat mensen dood wensen bestraft word met een BAN.
Nu weten we natuurlijk dat je met je handen in het haar zit om hoe je ons kunt aanpakken maar ik vind deze zaak nogal wat kwalijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |