Meer een conclusiequote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef UncleScorp het volgende:
TRU is precies het nieuwe ONZ aan het worden ... alles wordt gewoon belachelijk gemaakt ...
Schtoppel mag wel een keer aangesproken worden op die agressieve uitlatingen inderdaad!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:06 schreef Flammie het volgende:
Schtoppel bedreigt JAMES RANDI op het internet met een pak slaag en ik ben diep geraakt en geschokt!![]()
Hij is een beetje bot, de ander een beetje scherp, nog een ander weer lomp.. live with it.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:05 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Schtoppel mag wel een keer aangesproken worden op die agressieve uitlatingen inderdaad!
Ik dacht dat persoonlijke aanvallen en bedreigingen niet getolereerd worden op dit forum?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is een beetje bot, de ander een beetje scherp, nog een ander weer lomp.. live with it.
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik dacht dat persoonlijke aanvallen en bedreigingen niet getolereerd worden op dit forum?
nee, ik hoef niks te bewijzenquote:
De stelregel klopt maar soms word geaggiteerd gereageerd op gezuig, ik kan opzoeken van van de week die op de grens is true, maar ik vond ergens ook dat het een terechte snauw was. Zodra ik het idee heb dat het echt ongefundeerd is, kant noch wal raakt of een andere user moet gaan beschermen, dan wil ik wel ingrijpen. (mits ik het gelezen heb).quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, ik hoef niks te bewijzen
het is meer een algemene stelling overigens
Persoonlijke aanvallen tegen forumusers is inderdaad een no no. Dus als Randi hier een forumuser is dan bied ik de beste man mijn excuses aan voor de onnodige uitval van een medeuser. Zo niet, boeiend.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik dacht dat persoonlijke aanvallen en bedreigingen niet getolereerd worden op dit forum?
duidelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen tegen forumusers is inderdaad een no no. Dus als Randi hier een forumuser is dan bied ik de beste man mijn excuses aan voor de onnodige uitval van een medeuser. Zo niet, boeiend.
Er klonk ook waardering uit toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hey, dat vereist jaren keihard je best doen hoor, daar moet je niet te min over doen
Nou, het woordje 'gewoon' maakt het weer een beetje plat.quote:
Altijd die overtreffende trap hequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, het woordje 'gewoon' maakt het weer een beetje plat.
Ik zou nooit zeggen dat Summers 'gewoon' dom is, ik zou er bevoorbeeld 'heel erg' van maken !
Yep , de kennis over de onderwerpen stralen van je af op dit forum en ik vind het zeer intelligent dat je enige conclusie altijd onzin is ongeacht het onderwerp .quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, het woordje 'gewoon' maakt het weer een beetje plat.
Ik zou nooit zeggen dat Summers 'gewoon' dom is, ik zou er bevoorbeeld 'heel erg' van maken !
Het gaat niet om mijn conclusie, Summers, maar om de redenering erachter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep , de kennis over de onderwerpen stralen van je af op dit forum en ik vind het zeer intelligent dat je enige conclusie altijd onzin is ongeacht het onderwerp .
Wil jij alsjeblieft mijn autoriteit zijn ?
blijkbaar werkt het voor je in deze zakenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het gaat niet om mijn conclusie, Summers, maar om de redenering erachter.
Je weet wel, logica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |