abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:05:29 #51
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70126086
Even iets anders.
als ik beloof oprecht en openminded zelf Tarot te leggen (keltisch kruis), zou ik dan even de invaller van bastard mogen zijn?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:31:30 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70127038
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Die regels zijn er niet om het voor zowel de believers als skeptici leuk te houden ?
Het in samenspraak maken van testen zodat iedereen tevreden is ?
respect naar mensen die meedoen ongeacht de uitkomst ?

Dan zou ik graag zien hoe jij de OP aangepast zou zien - met welke regels - zodat het wel leuk is voor zowel de believers als de skeptici ?
Misschien ben ik te pessimistisch hoor, kan ook. Maar leuk en nuttig hoeven niets met elkaar te maken hebben uiteindelijk, leuk en eerlijk ook niet. Het is natuurlijk aardig wat werk wat erin gestoken moet worden, hoofdzakelijk door degene die het moet bewijzen en persoonlijk heb ik wel dat het subjectieve van wat er bewezen moet worden. Iemand beweert toekomstvoorspellende gaves te hebben, maar die ingevingen zijn veelal symbolisch en onderhevig aan wat diegene opvangt, zie bijvoorbeeld die post van fatalexception. Het is daarbij niet sluitend te zeggen of hij wel of geen 'hit' had met z'n post, iemand die bijvoorbeeld reiki op afstand kan zou, om het te bewijzen een paar weken bezig moeten zijn met iemand voor je een sluitend antwoord kan krijgen en daarbij kan ook weer vals gespeeld worden door de mensen in kwestie. Ga zo maar door. En als laatste zit er een verschil tussen testen van sceptici en daadwerkelijke wetenschappers zoals ze ideaal zouden moeten zijn, onpartijdig en niet neigend naar 'kan toch niet'. Een vooropgezette mening ( maakt niet uit welke kant op) verstoord de objectiviteit zeker in tests waar gaten in gaan zitten zoals hier en gaten gaan erin zitten juist door de hele opzet ervan op een forum.

Nogmaals: ik kan er naast zitten en zou dat graag zijn .
quote:
[..]

So..?
Skeptici zouden graag eens iets overtuigends mee willen maken, en waarom zouden 'believers' het niet leuk vinden om hun gave eens te demonstreren ?

"Nou iemand met een gave schiet er niks mee op om mee te doen".
Nou, als ie dat zo vindt doet ie niet mee, dan wacht ik wel op iemand die het wel leuk vindt.

Wat is het probleem nou ?
Mja, dat was enkel een observatie, geen aanval. Ik ben het niet oneens met het beoogde doel van het topic oid, laat alleen weten waar de valkuilen zitten. Geen budget, geen wetenschappers, weinig TRUthers die hier zijn beweren zelf dat ze gaves hebben ( weinig, niet geen) en veel van de mensen die hier rondhangen hebben een enigszins negatieve mening jegens jou en dat blijkt wederzijds te zijn. Het is geen goede voedingsgrond om een test topic mee te beginnen.

Nogmaals hoop ik dat ik er naast zit en dat er een sprankelende samenwerking ontstaat tussen de twee kampen echter als het geen denderend succes wordt is dat niet per definitie te wijten aan de TRUther die wel van mening is dat veel van onze realiteit nog ontkend wordt door de hedendaagse wetenschap zeg maar. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:33:11 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70127092
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:05 schreef Michielos het volgende:
Even iets anders.
als ik beloof oprecht en openminded zelf Tarot te leggen (keltisch kruis), zou ik dan even de invaller van bastard mogen zijn?
Iedereen mag altijd leggingen doen voor een ander.. het is niet mijn topic.. het lijkt alleen zo omdat ik de enige ben die het laatste jaar er actief mee bezig is.
The truth was in here.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:36:09 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70127182
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Iedereen mag altijd leggingen doen voor een ander.. het is niet mijn topic.. het lijkt alleen zo omdat ik de enige ben die het laatste jaar er actief mee bezig is.
Ik ben van de leg de laatste tijd, weet niet hoe dat komt .
Vrijheid
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:36:39 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70127195
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Flammie het volgende:

[..]

De mensen die op TRU posten wellicht?:)
Wat een briljant plan!:)
Vrijheid
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:40:09 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70127306
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben van de leg de laatste tijd, weet niet hoe dat komt .
Ja, heb ik ook nu een beetje geloof ik.. en die lijst word maar niet kleiner
En nu heb ik het de laatste tijd zo druk op mn werk door uitval van een collega dat ik echt moet doorpezen hier, de hele dag in codetaal denken, berichtenstromen defineren zeg maar exact bezig zijn. Vervolgens kom ik thuis.. ben ik op .. wil ik wel mn knop omzetten om 'luchtig' te gaan doen, maar dat wil even niet nu, ben blij dat ik ff niks heb dan
Daarbij helpt mn verkoudheid ook niet echt, hoofd vol snot kan ik niet intuitief nadenken ofzo.
The truth was in here.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:50:40 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70127668
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Skeptici zouden graag eens iets overtuigends mee willen maken, en waarom zouden 'believers' het niet leuk vinden om hun gave eens te demonstreren ?
Om vervolgens op de wortel toe bekeken te worden of dat wat hij/zij doet niet trucage zou kunnen zijn.
Of, om er niet te koop mee te willen lopen.
offeuh dat liever niet openbaar op internet willen zetten,
offf geen zin hebben om mee te werken met bepaalde mensen in een topic,
off .. nou ja genoeg redenen te bedenken.

Maar jij hebt nu in ieder geval een topic waarin je iedereen kan komen uitnodigen die claimt dingen te kunnen doen, en als ze dat vervolgens dan niet willen komen doen mag je van jezelf denken dat ze charlatans zijn die 'hun grote mond' niet willen laten testen.
The truth was in here.
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:19:31 #58
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70128561
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:50 schreef Bastard het volgende:
Om vervolgens op de wortel toe bekeken te worden of dat wat hij/zij doet niet trucage zou kunnen zijn.
Ik vind het helemaal niet erg als iemand komt onderzoeken of ik wel echt kan fietsen, ik weet immers dat ik het kan.
quote:
Of, om er niet te koop mee te willen lopen.
offeuh dat liever niet openbaar op internet willen zetten,
Zo iemand zal dan toch ook niet in het Test-topic meedoen ?
En voor mensen op internet op fora veel over hun gave praten gaat dit natuurlijk niet op.
quote:
offf geen zin hebben om mee te werken met bepaalde mensen in een topic
off .. nou ja genoeg redenen te bedenken.
Mja, dan kunnen we elk topic wel sluiten omdat er altijd wel redenen te bedenken zijn waarom iemand het eventueel niet leuk zou kunnen vinden om in dat topic te posten
quote:
Maar jij hebt nu in ieder geval een topic waarin je iedereen kan komen uitnodigen die claimt dingen te kunnen doen, en als ze dat vervolgens dan niet willen komen doen mag je van jezelf denken dat ze charlatans zijn die 'hun grote mond' niet willen laten testen.
Gequote ter latere referentie
zzz
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:34:12 #59
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_70156020
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Flammie het volgende:
De mensen die op TRU posten wellicht?:)
Succes.
Ik denk dat de huidige situatie in TRU tussen de "believers" en de "skeptics" nog niet echt goed genoeg is wat animo betreft.
Zeker wat mij persoonlijk betreft door het afgelopen incidentje dat _LED_ mij geflikt heeft.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:38:10 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70156104
Toch speel ik wel met het idee van een meeting eerlijk gezegd

Neem ik meteen een slaghout mee om mn woorden kracht bij te zetten

Nee hoor Maar een reading van een CR als Michielos lijkt me wel leuk.
The truth was in here.
pi_70156597
Nah ja, ik wil gewoon socialiteit kweken
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:19:37 #62
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70156886
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:05 schreef Flammie het volgende:
Nah ja, ik wil gewoon socialiteit kweken
The truth was in here.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:43:19 #63
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70157403
Sjoep loopt te trolen en persoonlijk te worden in paragnostendiscussietopic. kan iemand dit even wegmooden zodat er ook gediscussieerd kan worden op inhoudsniveau?
dank!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:48:20 #64
230727 sjoep
a new day!
pi_70157553
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:43 schreef Michielos het volgende:
Sjoep loopt te trolen en persoonlijk te worden in paragnostendiscussietopic. kan iemand dit even wegmooden zodat er ook gediscussieerd kan worden op inhoudsniveau?
dank!
Kun jij dan even die valse quote weghalen?
Dank!
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:51:28 #65
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70157639
je hebt die quote nochtans echt gemaakt.
Als ik een edit doe is voor jou het huis te klein.. doe jij het, dan is het heel normaal.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:54:33 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70157740
Ik draaaai me even om he.
The truth was in here.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:55:53 #67
230727 sjoep
a new day!
pi_70157768
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:51 schreef Michielos het volgende:
je hebt die quote nochtans echt gemaakt.
Als ik een edit doe is voor jou het huis te klein.. doe jij het, dan is het heel normaal.

Binnen 10 seconden?
Kijk eens naar je posttijd?

Vooralsnog quote je gewoon iets dat er niet staat, en maakt daar vervolgens 20 posts heisa over (samen met Flammie natuurlijk).
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:56:11 #68
230727 sjoep
a new day!
pi_70157775
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:54 schreef Bastard het volgende:
Ik draaaai me even om he.
Uiteraard...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:57:18 #69
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70157801
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:55 schreef sjoep het volgende:

[..]

Binnen 10 seconden?
Kijk eens naar je posttijd?

Vooralsnog quote je gewoon iets dat er niet staat, en maakt daar vervolgens 20 posts heisa over (samen met Flammie natuurlijk).
feit blijft dat je het WEL gezegd hebt. care? i.i.g. kunnen we nu weer verder met discussieren. Overigens betrek je Flammie er nu weer bij. Maar erop reageren mag dan vervolgens niet
I.i.g. je posts zijn verwijderd, doel bereikt. we kunnen weer verder met een DISCUSSIE
pi_70157832
Man wat blijft het toch kinderachtig telkens om altijd offtopic te brallen en daarna
proberen jezelf onschuldig te spelen

Als mensen er echt zo ziek van worden kunnen ze ook netjes een PM sturen ipv topics te verzieken.
En daarna altijd proberen het goed te praten zodat er weer een offtopic discussie ontstaat
Zo blijven jullie bezig /mods
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:00:05 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70157876
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:58 schreef Flammie het volgende:
Man wat blijft het toch kinderachtig telkens om altijd offtopic te brallen en daarna
proberen jezelf onschuldig te spelen

Als mensen er echt zo ziek van worden kunnen ze ook netjes een PM sturen ipv topics te verzieken.
En daarna altijd proberen het goed te praten zodat er weer een offtopic discussie ontstaat
Zo blijven jullie bezig /mods
Maar jij bent een heilig boontje natuurlijk
The truth was in here.
pi_70157972
Nee ik was ook een gruwelijke offtopic eikel maar ik vind dat ik de laatste tijd vrij ontopic ben.
Ben het niet eens met de meningen altijd maar ontopic ben ik wel.

Wat is serieus het nu van die hateposts telkens? Als het te lastig is voor mensen om mee te draaien in een discussie over een bepaald onderwerp kunnen ze beter niet posten imo.
Lees; Discussie: Discussies kunnen fel oplopen en je hoeft niet altijd met de mening van de OP mee te gaan natuurlijk maar dat is wat anders als bepaalde users af te beulen in een thread omdat je denkt dat je dan cool en stoer bent.
Daarna goed proberen te praten en je fout ter discussie stellen is al helemaal royal sadness hoor
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:03:41 #73
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70157984
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar jij bent een heilig boontje natuurlijk
dat is geen argument bastard..
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:07:27 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70158072
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:03 schreef Flammie het volgende:
Nee ik was ook een gruwelijke offtopic eikel maar ik vind dat ik de laatste tijd vrij ontopic ben.
Ben het niet eens met de meningen altijd maar ontopic ben ik wel.
Nou mooi dat je het inziet, en inderdaad gaat goed imo
quote:
Daarna goed proberen te praten en je fout ter discussie stellen is al helemaal royal sadness hoor
Ja en dat soort dingen zeggen zet gewoon kwaad bloed.. kom je nooit op 1 lijn omdat je geen respect hebt voor de andere partij.

Maar goed, we zijn allemaal volwassen mensen met een gezond verstand, we komen er allemaal wel uit
The truth was in here.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:08:08 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70158097
En nu bier.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')