Verder wensen we iedereen veel postplezier in TRUquote:#
Het Truth forum is tot leven geroepen om te discussieren over paranormale ervaringen, of over andere onverklaarbare en mysterieuze zaken.
#
Truth reikt inmiddels verder dan het forum alleen, wij kennen:
truth forum
#truth chat
truth wiki
#
Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!
Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.
Aangezien een faq niet bedoeld is om persoonlijke tekorten in opvoeding of sociale vaardigheden recht te trekken, houden we het hier bij.
Voor technische details verwijzen we naar de algemene forum-faq.
#
Voor vragen en/of opmerkingen die je niet hier in feedback kwijt wil, ben je altijd welkom om één van de truth moderators te mailen:
bastard bastard@fok.nl
Jogy jogy@quicknet.nl
#
Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
Schei toch uit vent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Michielos het volgende:
huh vanwaar de TRU moderaties?
Reptilians staan echt wel in nauw verband met uFO's vooral door hun chemtrails e.d.?
of hebben de TRU mods ook oogkleppen op?
- Ik ben wel serieusquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schei toch uit vent.Je bent niet serieus. Reptillians = samenzwering = BNW forum voor Je zit topics te kapen Na een aantal topics te hebben vervuild met die onzin ben ik er klaar mee
dus omdat jullie als MOD denken dat ik grap, worden posts verwijderd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef Bastard het volgende:
Blijf je nou bezig
Als je zo stellig bent in het geloven in Reptillians en UFO's hadden we dat allang opgemerkt, maar het tegendeel is waar. Daarbij met alle 'wetenschappelijke posts' die je plaatst, het zoeken naar bewijs in de wetenschappelijk hoek, onderbouwingen heb je gewoon de schijn tegen. Dit is een ander uiterste.
Bij mij gaat het bullshit alarm in ieder geval af nu.
Ook als ze offtopic zijn. Het topic in kwestie is een nieuwstopic en niet een OMGWTFREPTILLIANS topic.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus omdat jullie als MOD denken dat ik grap, worden posts verwijderd?![]()
Okquote:Nja boeie,, ik post dan wel niet meer
Lees de niet geediten posts van jezelf en je kloon gerust hier nog even door Nazi ufo's en hun leiderquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus omdat jullie als MOD denken dat ik grap, worden posts verwijderd?![]()
Nja boeie,, ik post dan wel niet meer
Nou, in dat geval:quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef Bastard het volgende:
Gewoon, omdat ik jullie allemaal lief vind.
quote:
ja selectief ergens anders aan het modden, zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waar was je toen ik daarom vroeg in het test-topic, voordat het door de trolls verpest werd ?
Er was toch ook niks afgesproken.. dit terwijl er duidelijk ii de OP staat.. IN SAMENSPRAAK.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:29 schreef Bastard het volgende:
Ik vond, en vind nog steeds dat die voorspelling leuk gedaan was.. en mag ik dan gekscherend zeggen "1-0" ?![]()
En daarna volgt een complete discussie over kanttekeningen, vooraf bepaalde regels en op zulks manier dat iemand met een gezond humeur maar snel het topic sluit om zn humeur niet te verpesten.
Vervolgens dan nog gaan roepen dat 'andere' het topic verzieken (my way or the highway).. dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |