meestal wel, maar nu komt het uit de ovenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:51 schreef _Bar_ het volgende:
hehehe komen doorgaans ook van een bakker toch
als het aan mij lag , lag ik vanmiddag nog in bedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:18 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik leef op cornflakes en geroosterd brood. Is het enige wat ik binnen kan houden. Wij gaan straks shoppen voor mijn man, die wil nieuwe gympen, een nieuwe broek en sokken. En 3 x raden wie er nog in zijn bed ligt.
volgens de dokter is t een bijwerking van de antibiotica, net als de jeuk en koorts.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:17 schreef skadhd het volgende:
Goedesmorgens mensen met lekkere ontbijtjes.
Ik had cruesli met yoghurt 2 uur geleden. Zooo vroeg dat ik nu nog zit te geeuwen.
Ynske, zonne-allergie?
Olie, ketjap, peper, zout, knoflook als basis en misschien nog wat kruiden als thijm, oregano, roosmarijn?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:13 schreef Asyniur het volgende:
Iemand hier nog tips voor een beproefde marinade van vlees (kip, bieflap en varkensschnitzel)?
Ik hou me aanbevolen
Zie je PMquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:13 schreef Asyniur het volgende:
Iemand hier nog tips voor een beproefde marinade van vlees (kip, bieflap en varkensschnitzel)?
Ik hou me aanbevolen
Beterschap !! Balen dat het net vandaag is meidquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ben helemaal alleen thuis![]()
We hebben familiedag, maar ik ben ziek![]()
Nu zijn de meiden en Manny op weg naar Nijmegen zonder mij....
Volgens mij is dat vooral 'handig' voor de mensen die het forum bij houden aan de hand van hun 'active topics'. maar dat doe ik nooit eigenlijk...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:52 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik snap überhaupt dat hele tvp-en niet...
Ah, dus blijkbaar is er ook een mogelijkheid om een 'active-topic' lijstje te hebbenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vooral 'handig' voor de mensen die het forum bij houden aan de hand van hun 'active topics'. maar dat doe ik nooit eigenlijk...
Ik denk een foutjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Een tvp in SC is idd een beetje sneu aangezien het nooit moeilijk te vinden is toch, Stout?Of wil je een beetje aandacht? Of een koekje?
![]()
Ik niet maar ik vind het wel mooiquote:
gewoon op de >> klikken in de topiclijst naast het topic waar je leestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:35 schreef Stout het volgende:
ik vind het wel handig een tvp omdat ik dan weet tot waar ik heb gelezen en ik niet ik weet niet hoeveel pagina's hoef door te spitten
Wist niet dat het niet mocht, dus zal het niet meer doen
Het is handiger dan dat iedereen gaat teeveepee-en om te kijken waar die gebleven was.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:06 schreef tessie het volgende:
Die pijltjes werken bij mij vaker wel dan niet....
haha hier ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:25 schreef tessie het volgende:
Oh ja, ik ben ook echt niet voor al die tvp´s hoor... maar die pijltjes werken gewoon meestal niet... vaak scheelt het zelfs wel 2 pagina´s, heb je nix aan dus...
dankjewel, wat lief dat je dat zegt!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:58 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Lekker, Chan!
Belana, ben benieuwd wat je doet met je haar! Je hebt meestal stoere kapsels, vind ik.
we willen wel een foto van de nieuwe coupe, moet ik ook altijdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:25 schreef Belana het volgende:
[..]
dankjewel, wat lief dat je dat zegt!
het is wel weer stoer geworden vind ikhet was best lang en er is gewoon weer een eind af
korte pony, lekker plukkerig.
enfin, ik ben ruim 4 uur de deur uit geweesteerst naar spinning, toe de kapper een uur en daarna de stad in om spinning schoenen te kopen en een bikini...
wikel in winkel uit, overla passen en pas in de laatste winkel slagen
ik heb zo'n hekel aan winkelen.... maar het is gelukt
Nee, ik vind dat eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:30 schreef RockabeIIa het volgende:
PM, ik vind een geboortekaart niet gelijk een uitnodiging. Blijkbaar vinden veel mensen dat wel
Is ie niet op te lappen? (bv met likje verf of nieuw laagje fineer?)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:38 schreef Rewimo het volgende:
Mannen... praat me er niet van. We gingen bij de kringloop kijken of ze toevallig een lange tafel hadden staan. Ja hoor, er stond er eentje. Niet duur, goede lengte.
Maar met uitschuifbladen in een compleet andere kleur dan de rest van de tafel. Tafel was grenenkleur zeg maar, de twee uitschuifbladen in het midden waren grijzig. Geen gezicht vond ik. Dus ik zei dat ik dat niet mooi vond en die tafel niet wilde.
"Maar als je hem inschuift zie je er toch niks van."
Nee, maar ik ga dus geen tafel kopen waarvan ik weet dat ik me eraan ga ergeren zolang we hem hebben. Ook niet voor 95 euro. Zelfs niet al was ie 30 euro.
En nu is ie chagrijnig, al de hele weg naar huis. En ik dus ook
Vast wel maar dat was al niet meer bespreekbaarquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
Klinkt erg gezellig Rewimo. Is de tafel niet te schilderen of creatief te beplakken zoals Sugar ooit eens met haar tafel had gedaan?
Hij is als die groene..met een dildo op z`n kopquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:02 schreef PM-girl het volgende:
Dáárom trouwen wij dus niet!
Krijg jij ook een vrijgezellenfeestje Taartjesfee? Of weet je dan nog niet?
Hey, leukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Kreeg net een berichtje van evenstar. Alles prima maar nog steeds geen internet helaas.
O, ze zit in Engeland! Da's waar ook!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Kreeg net een berichtje van evenstar. Alles prima maar nog steeds geen internet helaas.
zo ben ik ook en ik heb overigens wel altijd wijde pijpen aanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
hahaha als Teletubbie, ze zien hem aankomen daar! Hoop dat ie niet als Tinky Winky is afgevoerd, komt ie straks in een gay bar terecht.
Mijn man is soms echt zo vaag. Waren naar de WE voor een broek voor hem. Dus ik geef hem een jeans model Julian, relaxed fit etc. Was niks voor hem, die broekspijpen waren te strak. Dus ik geef hem het andere model dat er ligt, geen idee hoe die heette maar ook daar waren de broekspijpen te strak naar zijn zin (dan ga je denken dat ie wijde broekspijpen a la 70th wil ofzo). Pak vervolgens na tig broeken, het laatste model maar dan niet jeans maar in het zwart. Zit perfect, broekspijpen zitten ook goed. Nou dan breekt mijn klomp hoor.
Mmmm, zou dat het zijn? " lekker hollen met je bollen"quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef PM-girl het volgende:
KP, heerlijk man, 4 bolletjes wit naar binnen, ik voel me gelijk minder moe!Misschien helpt het voor jou ook en ren je alsnog naar de familiedag!
Leuke wazige blik Leuk haar!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:12 schreef Belana het volgende:
ik ben de beroerdste nietniet op de wazige blik letten natuurlijk
[ afbeelding ]
Nee die doe je er geen plezier mee. En dat weten de vrienden dus ook..maar dat is blijkbaar dan juist wel leuk. Ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:02 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Mmmm, zou dat het zijn? " lekker hollen met je bollen"
Vond de teletubbie het wel leuk ? dat hij verkleed moest, dat zou ik persoonlijk niet waarderen. Goddank weten mijn vrienden dat ook..
Mmmmm, misschien ligt het pak al in de gracht...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee die doe je er geen plezier mee. En dat weten de vrienden dus ook..maar dat is blijkbaar dan juist wel leuk. Ofzo
Wat was er dan zo inspirerend ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:06 schreef Luchtbel het volgende:
Het klinkt onheilspellend, Sugar. Ieks!
Ik kreeg vandaag post van mijn oma. De postbode belde aan om het af te geven want ze had een bericht op de envelop gezet, dat dit inspirerende cadeau met zorg moest worden behandeld.![]()
oma
Kan niet anders dat ze het oief bedoelde, anders schrijf je het ook niet op de envelop.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:09 schreef Luchtbel het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen want ik vind het een vreselijk cadeauook nog
maar ze bedoelde het vast heel lief. En de envelop was om te lachen
Ja hee hier worden we heel snieuwsgierig van!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:09 schreef Luchtbel het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen want ik vind het een vreselijk cadeauook nog
maar ze bedoelde het vast heel lief. En de envelop was om te lachen
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:06 schreef Luchtbel het volgende:
Het klinkt onheilspellend, Sugar. Ieks!
Ik kreeg vandaag post van mijn oma. De postbode belde aan om het af te geven want ze had een bericht op de envelop gezet, dat dit inspirerende cadeau met zorg moest worden behandeld.![]()
oma
We hebben vooral lol gehad in de wachtkamer ,zaten nog 3 skaters met vergelijkbare wonden en allemaal code groen.... dus we hebben er slechts 2 en een half uur gezeten voor we naar binnen mochten..quote:
Jeetje, wat een pech, maar gelukkig niks gebroken. Sterkte voor hem!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:30 schreef Stout het volgende:
zo zit je thuis, rustig op de bank en zo zit je op de SEH....oudste onderuit gegaan met skeeleren. Dikke bult op de kop en wang maar klaagde vooral over een hele pijnlijke pink/middenhand. De HAP gebeld en zowaar mochten we komen en werden we gelijk naar de SEH gestuurd... foto... Dat duurde 'even'
Gelukkig niet gebroken maar wel zwaar gekneusd.
Weer eens wat anders zo op de zaterdagmiddag....
Ga nu ff terug lezen
jah, wel moe.quote:
mja hij kan wel vreten hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:37 schreef pinquit het volgende:
en huup, is vriendlief niet gewend aan vreet door elkaar dan?dat kan ik zelfs
![]()
hey, ik heb dat denk ik gemist ofzo, en sort of te lui om terug te zoekenmaar ik zag net je buikfoto in t buikfototopic. wat deed je in het ZH dan?!
Ja, eigenlijk wel. Hele dag geslapen en niets gedaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:26 schreef RockabeIIa het volgende:
KP ben je al wat opgeknapt?
Ja kloptquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
huh? bedoelen ze niet gewoon facebook?dat was toch geen geheim?
Kijk ik ook... Bij gebrek aan wat anders.ik hou niet van marc mariequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:05 schreef Stout het volgende:
Ik ga voetbal kijken.....nou ja ehh iets wat daar op moet lijken
ja joh? dan al?quote:
heb ik nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:41 schreef freecell het volgende:
Waarom heb jij een Belgische agenda Huup?
Wat kan ik eens voor TARA doen voor vaderdag... *piekert*
Maffe kleertjes voor L. even niet meegerekend...
We gaan verhuizen naar DLD! 1x in de tig jaar dubbel ontbijtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh das wel handig, hoef je maar 1 keer ontbijt te maken![]()
Ik snap de zin niet z goed?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:52 schreef moussy het volgende:
[..]
We gaan verhuizen naar DLD! 1x in de tig jaar dubbel ontbijt
Zo gek, iedere verjaardag van René hebben we het over de dag van dr geboorte, vaderdag in dld, hemelvaart in nl en dan komt de vuurwerkramp een jaar later.
Ah, vandaarquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef moussy het volgende:
[..]
1e verjaardag René vuurwerkramp in Enschede
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Maar zaten jullie daar in de buurt dan?
laat het gaan joh!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:18 schreef freecell het volgende:
Welja, ik laat me gewoon irriteren door het usericon van deze gozer Acinonyx
En nu vind ik mezelf irritant.
nu gaat iedereen snel opzoeken op wiki wanneer dat dan wel niet wasquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:42 schreef Rewimo het volgende:
En ik weet dat allemaal
Ik heb zelfs de moord op Kennedy nog meegemaaktOkee, ik was 9 maanden, maar toch
Wat is een theezolder?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:37 schreef simmu het volgende:
oh, ik weet dat dat de twin towers neergingen. ik had heel de dag niks in de gaten en zou 's avonds naar de theezolder gaan en toen belde sangdrax dat ze vast met borrelen waren begonnen voor de tv aldaar. toen ging ik ook maar vast naar de theezolder.
Nope... Nu wel weer wat harde buiken..quote:Op zondag 7 juni 2009 06:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
hoe is het met je? nog last van ween gehad vannacht?
Hier dochter EN zoon die tijdquote:Op zondag 7 juni 2009 06:52 schreef Vicky het volgende:
Mogguh.. wil iemand mijn dochter uitleggen dat 6.15 ook behoorlijk aan de vroege kant is
Ohh heerlijk hé ! Hier gaan ze ook zelf naar beneden, maken zelf eten en zo. Ik word zelf altijd zo vroeg wakker maar soms duik ik er nog weer ff in als ik zin hebquote:Op zondag 7 juni 2009 08:53 schreef Rewimo het volgende:
Zeker zielig, Stout. Als ze zelf om een pijnstiller vragen moet het wel echt zeer doen.
Hier kunnen we meestal wel uitslapen. Christan gaat zelf spelen (hij is meestal tussen 7 en half 8 wakker), vanmorgen heeft hij al een heel pirateneiland van Lego gebouwdMet een vis aan het spit die vanzelf draait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 09:00 schreef Stout het volgende:
ff de hand van oudste (in een spoiler voor de gevoelige kijker)
Auw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
facebook, wasdanouweer? * Belana gaat op onderzoek uitquote:
Nou ja, ze zijn weer weg... De harmonie met pastoor voorop, schutterij die nog een paar keer knalt en de rest van de aanhang erachteraan richting de kerkquote:
Het altaar staat er nog, dus je kan nog foto's komen makenquote:
ja gaat zeker lukkenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het altaar staat er nog, dus je kan nog foto's komen maken
Herstel: de kussens en windlichten worden as we speak weggehaald...
was 14:00u oke?
per kandidaat van de partijquote:Op zondag 7 juni 2009 11:59 schreef Rewimo het volgende:
We hebben net gestemd. Kon je in NL op een voorkeurskandidaat stemmen of alleen op een partij?
Hier kon je op voorkeurskandidaat stemmen...quote:Op zondag 7 juni 2009 11:59 schreef Rewimo het volgende:
We hebben net gestemd. Kon je in NL op een voorkeurskandidaat stemmen of alleen op een partij?
Hoppaquote:Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb lampenolie gevonden en nu gaan de stickerresten er ineens supersnel vanaf!
Ik weet niet meer wie er met die tip kwam laatst, maar nog bedankt!
Pas met lampenolie wel op dat je dat goed van je handen afspoelt.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef _Ingrid_ het volgende:Ik heb lampenolie gevonden en nu gaan de stickerresten er ineens supersnel vanaf!
Ik weet niet meer wie er met die tip kwam laatst, maar nog bedankt!
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:03 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Pas met lampenolie wel op dat je dat goed van je handen afspoelt.
Ooit is een mega brandplek op der been gehad van lampenolie
Door jou ben ik ook weer begonnenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
t gaat steeds beter
babysjaal in de maak
Jeej, nog een clubje beginnenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Door jou ben ik ook weer begonnenniet dat ik er iets van bak, maar het gaat om het idee
Misschien moeten we een keer meeten met Marlieske, want die schijnt erg goed te zijn in handwerken...
Ow, en ik ben lid geworden van de bibliotheek
Ik vergeet altijd dat je zulk soort dingen kan vinden op you tube (net als de make-up les van moussyquote:Op zondag 7 juni 2009 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Jeej, nog een clubje beginnen
Ik leer gewoon alles van Youtube.. ik kan nu ook in de rondte haken voor een muts, maar eerst moet de sjaal af
Daarna mag ik leren breien
Oei, dat klinkt wel heel fout lekker!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:13 schreef pinquit het volgende:
middag!
mijn geniale choctaart van gisteren was niet zo geniaal als ik gehoopt had, maar wel een goeie chocoladebomna een nachtje koelkast leek ie meer op een soort hele vaste chocoladekoek, maar de smaak blijft lekker
en toen werd ik vandaag een soort van ziek wakkerbuh. wattenhoofd, tikje misselijk (gek?) en een soort van pijntjes als ik diep ademhaal enzo. raarrrr.
Wanneer heb je examen? Dan duim ik voor je!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:42 schreef pinquit het volgende:
ik hoop het niet want ik kan echt geen rijles missen deze weeken al helemaal mn rij-exmn niet, want dat kost me zoveel geld
Met jou wil ik wel in een clubjequote:Op zondag 7 juni 2009 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Jeej, nog een clubje beginnen
Ik leer gewoon alles van Youtube.. ik kan nu ook in de rondte haken voor een muts, maar eerst moet de sjaal af
Daarna mag ik leren breien
rondhaken is eigenlijk heel simpel..je maakt een kettingkje van 6 en haalt de naald dan door de eerste en dan heb je al een rondje en daarin blijf je doorhaken.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat je zulk soort dingen kan vinden op you tube (net als de make-up les van moussy)
Ik wil ook leren rondhaken. Type je dat dan gewoon ook in bij youtube?
[..]
Oei, dat klinkt wel heel fout lekker!![]()
Je bent toch niet ziek aan het worden he?
De eens niet zo naar stomme stout! ik heb het pas afgelopen week van youtube geleerdquote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Stout het volgende:
Zo te zien haak je stokjesKun je ook andere steken ?
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
De eens niet zo naar stomme stout! ik heb het pas afgelopen week van youtube geleerd
Ik kan dit en rondjes haken. Maar eerst maar eens die sjaal af voordat ik aan iets anders begin *taptap* *serieus kijkt*
Nee hoor, we zijn nog gewoon Nederlanderquote:Op zondag 7 juni 2009 16:19 schreef Belana het volgende:
rewimo, zijn jullie dus duits geworden? met alles erop en er aan?
konden jullie dan nu alleen op de partij stemmen?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn nog gewoon NederlanderMaar je kunt aangeven waar je wilt stemmen voor Europese verkiezingen, en we wilden weleens meemaken hoe dat hier werkt
Geen idee. Het kan blijkbaar ook met blauwquote:
heb daarstraks over je berichtje heen gelezen, komt door de creatieve werken van kleurdoosquote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef pinquit het volgende:
ik zal het tegen die tijd nog wel een keer zeggen, want het is pas de 19e![]()
maar dat is dichtbij genoeg om me er al heel druk om te gaan maken
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:57 schreef Kleurdoos het volgende:
o en die vingerhoedjes..idd dat moet ik ook nog uitzoeken..ik heb iig al 5 goudvismutsjes
Tast haken je hersenen aan?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:42 schreef Kleurdoos het volgende:
hier gaat t ook lekker.. we ete shoarma
ik: hey ik wil ook nog een broertje!
hij:
ik: broodje
hij: Stop ik m even in de koelkast!
ik:?
Hij: eh oven!
Waarom het rood is ? Dit zegt iemand in de krantquote:Op zondag 7 juni 2009 18:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen idee. Het kan blijkbaar ook met blauw
maar dat is dus ook maar gegoktquote:Maar waarom nu uitgerekend het stempotlood rood is, blijft een kwestie van gissen. Voor de hand liggend is het in ieder geval niet, gelet op de gezegden, uitdrukkingen en toepassingen die er van de kleur in omloop zijn, zoals ‘in de rode cijfers staan’, ‘rooie rakkers’, ‘zo rood als een kreeft’, ‘roodhuiden’ of ‘een rode neus hebben’ (vooral bij overmatige alcoholconsumptie).
De afschrikwekkende werking van de kleur is even groot (rood stoplicht) als de aantrekkingskracht ervan, zoals bij het stierengevecht (wat overigens geen wetmatigheid is: sommige torero’s gebruiken ook paarse doeken. De enige reden moet zijn: hoe roder het doek, hoe minder het bloed opvalt dat uit de stier spuit).
Ongemak dient zich aan voor kleurenblinden die rood en groen door elkaar halen. Reden waarom ze voor een blauw potlood hebben gepleit. En waarom andere partijen dan de PvdA en de SP geen oppositie hebben gevoerd tegen het gebruik (namens de overheid) van de socialistische kleur blijft een raadsel, hoewel de VVD in 1998 nog heeft geprobeerd een groen exemplaar te introduceren.
Naar verluidt is de enige overweging waarom het stempotlood rood is en niet geel, roze of oranje (had ook gekund vanwege Nederland als monarchie), dat rood zich zo lekker laat tellen. Eén blik op het stemformulier maakt duidelijk welk hokje is ingevuld. Met stemmingmakerij heeft het dus niets van doen; met oerdegelijk, oud-Hollands pragmatisme daarentegen alles.
Rutger Pontzen
dit heldere licht zag hetquote:
Wat denkt de dame in kwestie ? Dat jij een hotel hebt of zo ? Ik vind het niet gek dat je zo reageert...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:55 schreef Saffier het volgende:
Hahahaha, gaat lekker kleurdoos! Komt je spraakgebrek door slaapgebrek misschien?
Ik ben een vrijgezellenfuif aan het plannen/organiseren. Nu komt er iemand met de suggestie om thuis bij de bruid zelf aan de keukentafel te gaan mozaieken of bloemschikken of een melkkrukje beschilderen![]()
En dit alles in het kader van kosten drukken
![]()
De workshop wil ze dan zelf wel geven
![]()
Sorry hoor, maar we zijn geen 80![]()
Oh, en de dames en herenfuif liefst op dezelfde dag (ook in het kader kostenbesparing maar dan nu in benzine) en dan vergeten dat je dan alleen geen opvang hebt voor de kinderen, want ja, iedereen is feesten. En ook dat ik dan voor 14 gezínnen slaapplaatsen en onderdak moet regelen![]()
Ik heb er een mail overheen gestuurd dat dat écht niet kan, maar ik maak geen vrienden hiermee geloof ik
ah ok!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn nog gewoon NederlanderMaar je kunt aangeven waar je wilt stemmen voor Europese verkiezingen, en we wilden weleens meemaken hoe dat hier werkt
he dat zou leuk zijn !! Ben ik ineens 6,5 jaar jongerquote:Op zondag 7 juni 2009 19:07 schreef Saffier het volgende:
En ik hoop dat je je snel weer 30 gaat voelen Stout
Dat moeten we nog even uitzoeken. Schriftelijk neem ik aan. Hoewel je geloof ik ook een kiezerspas kunt aanvragen waarmee je in elk stembureau kunt stemmen. En dan zou ik gewoon ergens in de buurt van mijn werk kunnen gaan stemmen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:04 schreef Stout het volgende:
Hoe doe je dat dan met stemmen voor de 2e kamer ? Stuur je dat op of zo ? Of mag je dan in een gemeente in de buurt te stemmen ?
Das wel slim ja...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:24 schreef Saffier het volgende:
Je 6,5 jaar jonger voelen is altijd goed toch![]()
Ontvoeren van de bruid vind ik ook een hele leuke, maar we wonen in de randstad en zij in het hoge noorden, dus ik zal 'r op zijn minst moeten laten weten welk weekend ze vrij moet houden.
http://www.bigsecret.nl/moorddiner/moorddiner-emmen.htmquote:Op zondag 7 juni 2009 19:28 schreef Saffier het volgende:
Ja in (de buurt van) Drenthe. Het liefst nog een tweede locatie waar we een moorddiner of heksenketel-achtig-iets kunnen houden. Stukkie rijden met de auto is geen probleem, neem gewoon mijn Tom mee en die brengt me overal
Gaaf he !quote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef Rewimo het volgende:Ja, zelf heb je er meestal niks aan inderdaad.
Moussy, heb je dit gezien?
ah, nog een reden om niet te trouwen!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:55 schreef moussy het volgende:
Saffier, doe dan een dildoparty bij de bruid thuis, lekker shockerend![]()
die kijkt filmquote:
uhm... ander soort film opzetten?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
die kijkt film
Weer een familiedrama... heftig... alsof het een modeverschijnsel is...
http://www.hetdrentskwartiertje.nl/quote:Op zondag 7 juni 2009 19:28 schreef Saffier het volgende:
Ja in (de buurt van) Drenthe. Het liefst nog een tweede locatie waar we een moorddiner of heksenketel-achtig-iets kunnen houden. Stukkie rijden met de auto is geen probleem, neem gewoon mijn Tom mee en die brengt me overal
dat soort films heb ik hier niet...quote:
geen digitaal pluspakketquote:
Nou, voor een goede zaak offert hij zich toch wel even op?quote:
Bevallen toch?!quote:Op zondag 7 juni 2009 21:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen digitaal pluspakket
ennieweej, ik ga lekker slapie doen...
Oh, ik haak ook maar weer als een kip zonder kop in.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:54 schreef bixister het volgende:
dat wist ze toen nog niet, renzell.![]()
leuk uitje gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |