meestal wel, maar nu komt het uit de ovenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:51 schreef _Bar_ het volgende:
hehehe komen doorgaans ook van een bakker toch
als het aan mij lag , lag ik vanmiddag nog in bedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:18 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik leef op cornflakes en geroosterd brood. Is het enige wat ik binnen kan houden. Wij gaan straks shoppen voor mijn man, die wil nieuwe gympen, een nieuwe broek en sokken. En 3 x raden wie er nog in zijn bed ligt.
volgens de dokter is t een bijwerking van de antibiotica, net als de jeuk en koorts.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:17 schreef skadhd het volgende:
Goedesmorgens mensen met lekkere ontbijtjes.
Ik had cruesli met yoghurt 2 uur geleden. Zooo vroeg dat ik nu nog zit te geeuwen.
Ynske, zonne-allergie?
Olie, ketjap, peper, zout, knoflook als basis en misschien nog wat kruiden als thijm, oregano, roosmarijn?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:13 schreef Asyniur het volgende:
Iemand hier nog tips voor een beproefde marinade van vlees (kip, bieflap en varkensschnitzel)?
Ik hou me aanbevolen
Zie je PMquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:13 schreef Asyniur het volgende:
Iemand hier nog tips voor een beproefde marinade van vlees (kip, bieflap en varkensschnitzel)?
Ik hou me aanbevolen
Beterschap !! Balen dat het net vandaag is meidquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ben helemaal alleen thuis![]()
We hebben familiedag, maar ik ben ziek![]()
Nu zijn de meiden en Manny op weg naar Nijmegen zonder mij....
Volgens mij is dat vooral 'handig' voor de mensen die het forum bij houden aan de hand van hun 'active topics'. maar dat doe ik nooit eigenlijk...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:52 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik snap überhaupt dat hele tvp-en niet...
Ah, dus blijkbaar is er ook een mogelijkheid om een 'active-topic' lijstje te hebbenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vooral 'handig' voor de mensen die het forum bij houden aan de hand van hun 'active topics'. maar dat doe ik nooit eigenlijk...
Ik denk een foutjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Een tvp in SC is idd een beetje sneu aangezien het nooit moeilijk te vinden is toch, Stout?Of wil je een beetje aandacht? Of een koekje?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |