Dat bepaald de reputatie die je meekrijgt. Als International is je reputatie waarschijnlijk National/Continental en dan kan je makkelijker een baan bij een goede club krijgen als je werkloos begint. Als Zondagamateur kan je eigenlijk alleen maar aan de slag bij kleine clubs. Ik dacht dat clubs ook iets meer geduld hebben als je reputatie hoger is en je krijgt ook een iets hoger transferbudget.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje: Nieuwe game gestart en daar zag ik voor het eerst dat je ervaring in kon vullen... Zondagamateur/Prof/International of automatisch. Wat houdt dit in? Je ervaring cq moeilijkheidsgraad van de game, of de carriere die je zogenaamd gehad hebt???
Je komt 5 miljoen tekort voor Kakaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Gunstig dus. Heb voor prof gekozen bij Madrid en 60 mil. transferbudget![]()
Iemand must-haves om te kopen????
Marquinhos, altijd een must have als je het budget hebt imo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Gunstig dus. Heb voor prof gekozen bij Madrid en 60 mil. transferbudget![]()
Iemand must-haves om te kopen????
Kakaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Sjimz, je had een mooi lijstje pasgeleden. Heb je er ook nog ene voor echte topclubs
Tnx Gotti, zal morgen eens kijken.
Keirisson, Sakho, Balotelli, Wijnaldum, Miralem Pjanic, Henri Saivet, Toni Kroos, Martin Galvan, Omar Esparza, Dennis Appiah, Gabriel Torje, Dzagoev, Adel Taarabt, Feghouli, Neymar, Nsue, Frederico Lauritoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
En qua supertalenten :p ( viel dank trouwens al)
Hij heet Mel met zijn achternaam.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Choco is dat met of zonder slagroom?
Waar is Velaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:20 schreef sjimz het volgende:
Lewandowski, Piatti, Choco, Di Maria, Stancu en Ninis zijn ook nog groeibriljantjes.
Bij Arsenal.quote:
Het leukste is toch om zelf je talenten te ondekkken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij Arsenal.
Er zijn nog zoveel meer goede talenten maar heb geen zin om 10000 namen hier neer te zetten.
Netjes.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef J.Herrer het volgende:
Kampioen met Heerenveen?
2e seizoen trouwens
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:04 schreef Winski05 het volgende:
Gaat goed! De top zit erg dicht op elkaar, de eerste 4 ploegen kunnen allemaal nog kampioen worden. Spannend! Screenshot van je basis formatie? Ben benieuwd naar je team.
Suarezquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand nog een tip voor een AMR die max 35
miljoen mag kosten. David Silva mag niet weg voor dat bedrag..
Graag een goede speler, met potentie
en enige ervaring.
is dat echt een topper in de game danquote:
uh, wat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Saviola het volgende:
Geen wedstrijd van mezelf, maar dit heb ik nog nooit gezien..
[ afbeelding ]
Haha, wtf!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Saviola het volgende:
Geen wedstrijd van mezelf, maar dit heb ik nog nooit gezien..
[ afbeelding ]
Zodat je 100% zeker weet dat je amper uitdaging hebt of?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Volgend jaar begin ik denk ik maar met R. Madrid aangezien ze even Kaká en Ronaldo gekocht hebben
Ik begin het liefste in de League Two in Engeland, maar ik denk dat Spanje ook een erg sterke competitie heeft en ik overweeg om ergens onderaan in Spanje te starten in de volgende FM. Zal wel lang duren voordat je tegen Barca en Real op kunt boksen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Zodat je 100% zeker weet dat je amper uitdaging hebt of?
Ik ben momenteel begonnen met FC Eindhoven
Toevallig 2 dagen geleden begonnen met Madrid, en ik zie het dus als een uitdaging om met dit elftal Barca van de titel te weerhouden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Zodat je 100% zeker weet dat je amper uitdaging hebt of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |