quote:
Wist ook niet dat je een paar jaartjes meer had. Had je in persoon jonger geschat dan dat je nu opschrijft.quote:
je bent 29 en hebt enkel R&P in je MyATquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
29. Als je iets niet begrijpt dan kan je idd zo reageren.
Een hele goedemorgenquote:
quote:
Ik schat altijd iedereen op mijn leeftijdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wist ook niet dat je een paar jaartjes meer had. Had je in persoon jonger geschat dan dat je nu opschrijft.
Hij heeft ook nog een leuk topic gestart een tijdje terug.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent 29 en hebt enkel R&P in je MyAT
Ik ben 30 en heb hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inderdaad ja.... Ook meteen het enige wat ik leuk vind op FOK!. Vind je dat raar? Sterker nog, ik post bijna uitsluitend in deze reeks... Het is me wat he...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat niet, ik ga ff gamenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een leuk topic gestart een tijdje terug.
Als je je verveelt
ik ga voor de brandstapelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
rusten doe ik wel in me kist
Ja, stukken beterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een hele goedemorgenWat ben ik blij jou hier te zien
zoiets?
je respons zegt al genoegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad ja.... Ook meteen het enige wat ik leuk vind op FOK!. Vind je dat raar? Sterker nog, ik post bijna uitsluitend in deze reeks... Het is me wat he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |