dat hele idee alleen al.. een lucht ring ufo.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Die 2e lijkt me een computeredit, als ze de camera bewegen beweegt de lucht anders dan de ring.
Tevens erg toevallig dat overal waar die youtube-user NYC812 komt er smoke-ring-ufo's vliegen :
wat een verrassingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat hele idee alleen al.. een lucht ring ufo.....
het IS een ufo, en je zegt het zelf al "het kan net zo goed uitstoot zijn van een fabriek" (en nogmaals, dat zou best wel eens kunnen)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:51 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Het was een donkere ring, dus het kan net zo goed uitstoot zijn van een fabriek of wat dan ook. Maar het is natuurlijk veel spannender om aan te nemen dat het een UFO is!
Toch wel frappant, als ik de enige zou zijn die voortdurend rare dingen ziet zou ik me ernstig zorgen maken over mijn geestesgesteldheid maar jij blijft er in ieder geval erg vrolijk onder !quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:01 schreef Summers het volgende:
[..]
wat een verrassing
Als je het niet in een boek kan opzoeken dan weet je niet wat je moet denken uit jezelf
raar he iets anders ! ..![]()
Die luchtringufo doet het ook niet echt mooi mij. Het lijkt niet echt op iets wat in de lucht zweeft, meer iets wat al op de camera zit mijns inziens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat hele idee alleen al.. een lucht ring ufo.....
Toch is het, objectief gezien, toch aannemelijker dat het een bijzonder natuurfenomeen is dan buitenaards leven. Welke onzichtbareruimteschepenbouwer laat de omtrek zichtbaar?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het IS een ufo, en je zegt het zelf al "het kan net zo goed uitstoot zijn van een fabriek" (en nogmaals, dat zou best wel eens kunnen)
het kan ook net zo goed niet uitstoot van een fabriek zijn...
dus nogmaals, je hebt helemaal geen verklaring gegeven, je doet precies hetzelfde als mensen die willen geloven dat het iets buitenaards is...gissen
klopt, maar jij doet alsof je DE verklaring hebt gevonden...wat niet zo isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:09 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Toch is het, objectief gezien, toch aannemelijker dat het een bijzonder natuurfenomeen is dan buitenaards leven. Welke onzichtbareruimteschepenbouwer laat de omtrek zichtbaar?
Er kunnen wel 100.000 dingen zijn die jij nu niet kan bedenken wat een eventueelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:09 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Toch is het, objectief gezien, toch aannemelijker dat het een bijzonder natuurfenomeen is dan buitenaards leven. Welke onzichtbareruimteschepenbouwer laat de omtrek zichtbaar?
Of je kantelt je hoofd 15 cm naar achteren mocht je weer een keer met verlof mogen naar buiten ,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Toch wel frappant, als ik de enige zou zijn die voortdurend rare dingen ziet zou ik me ernstig zorgen maken over mijn geestesgesteldheid maar jij blijft er in ieder geval erg vrolijk onder !
Waarom doe je gelijk zo neerbuigent tegen mij? Ik heb op aanraden van jou voor mezelf naagedacht, dat dit tegen jouw gedachten in is, geeft dat jou het recht om zo tegen mij te doen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Er kunnen wel 100.000 dingen zijn die jij nu niet kan bedenken wat een eventueel
ruimteschip wel en niet zou doen en waarom en waar wij ook geen antwoord op weten .
Welke ruimtescheperbouwer laat de binnenkant zichtbaar , zo kan je alle kanten op .
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Er kunnen wel 100.000 dingen zijn die jij nu niet kan bedenken wat een eventueel
ruimteschip wel en niet zou doen en waarom en waar wij ook geen antwoord op weten .
Welke ruimtescheperbouwer laat de binnenkant zichtbaar , zo kan je alle kanten op .
raar he, HAVO + stof opzoeken ipv zelf verklaringen te verzinnenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:01 schreef Summers het volgende:
[..]
wat een verrassing
Als je het niet in een boek kan opzoeken dan weet je niet wat je moet denken uit jezelf
raar he iets anders ! ..![]()
ik laat het liever open en houd het op wat ik heb gezien zonder de rest zelf in te vullen .quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:57 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom de binnenkant van een UFO zichtbaar zou zijn? Omdat ze het niet onzichtbaar kon maken
Beredeneer jij nu eens op een logische wijze waarom ze de buitenste ring wel zichtbaar laten als blijkt dat ze hem verder wel onzichtbaar kunnen maken. Het voordeel van onzichtbaar maken gaat immers volledig verloren
Hoe zie jij de UFO dan?? als iets buitenaasrds of als iets onverklaarbaars?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:22 schreef Summers het volgende:
[..]
ik laat het liever open en houd het op wat ik heb gezien zonder de rest zelf in te vullen .
[quote]
onverklaarbaar en het vreemdste wat ik ooit heb gezien .quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hoe zie jij de UFO dan?? als iets buitenaasrds of als iets onverklaarbaars?
dus het vreemdste wat jij ooit gezien hebt is een ringetje lucht , terwijl je in andere topics aangeeft geesten te zien, zaken die vliegen enz?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:42 schreef Summers het volgende:
[..]
onverklaarbaar en het vreemdste wat ik ooit heb gezien .
Paranormale zaken maak ik al mijn hele leven mee , dat hoort dus bij mijn werkelijkheidquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus het vreemdste wat jij ooit gezien hebt is een ringetje lucht , terwijl je in andere topics aangeeft geesten te zien, zaken die vliegen enz?
wat maakt dit ringetje lucht zo bijzonder dan?
Hoe bewoog het verder door de lucht dan? Kennelijk vond je het wel zo bijzonder om er een foto van te maken. (Wat mij trouwens helemaal zou ontgaan als ik een WTF moment heb) .quote:Op zondag 28 juni 2009 15:31 schreef Tobester het volgende:
Zelf gezien afgelopen woensdag in Collingswood, New Jersey:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt met mobiel.
Ik denk ballon, maar het ziet er driehoekig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |