quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:47 schreef Joey_Kindt het volgende:
Wat een zieke site is dat![]()
Eerste wat ik daar zie als ik daar kom is een man die op een baby poept
Ik respecteer jouw positie, maar serieus kijk deze cpquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:50 schreef Quir het volgende:
Laster, ik zag ook wat jij deed. Opperkwal, jij bent ook homo.
Als ik die verdomde kat nog een keer zie...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik respecteer jouw positie, maar serieus kijk deze cp
[ afbeelding ]
Vol met trap threads.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:53 schreef RTB het volgende:
Ach ja, /b/ is ook niet meer wat het ooit geweest is.
obv newfag is obvquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:57 schreef T3rr0r het volgende:
Wat is dit voor een gare bende?! Hoog tijd voor wat bans lijkt me!
Jij bent alleen een anon omdat er "Anonymous" staat als je een post geplaatst hebt.quote:
Zo ho, de klikspaan zag wat Laster deed. En mij een heuse homo noemen. Zo zo. Kut homo rot op naar je huilleventje, stom rot mongooltje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:50 schreef Quir het volgende:
Laster, ik zag ook wat jij deed. Opperkwal, jij bent ook homo.
En jij, lieve Quir, bent een homo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Jij bent alleen een anon omdat er "Anonymous" staat als je een post geplaatst hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Jij bent alleen een anon omdat er "Anonymous" staat als je een post geplaatst hebt.
Hoi.quote:
Oeh.. Mag ik het zeggen?quote:
okquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
kom boys, we laten www.fokchan.nl eens leven ik heb alvast een draadje aangemacht.
Omdat je jezelf afvraagt waarom ik je een homo noem en daarbij ook nog eens op de tenen bent getrapt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:06 schreef Quir het volgende:
[ afbeelding ]
Verder vrees ik dat je wat dingen op moet helderen. Ik reageerde alleen op de PM's die ik kreeg, maakt mij dat een klikspaan? En waarom ben ik homo?
Ik speelde alleen 't balletje terug door te zeggen dat ook jij een homo bent. Als jij daar weer op in gaat wil ik wel weten waarop je 't baseert.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:13 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Omdat je jezelf afvraagt waarom ik je een homo noem en daarbij ook nog eens op de tenen bent getrapt.
Dus je bent homo?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:14 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik speelde alleen 't balletje terug door te zeggen dat ook jij een homo bent. Als jij daar weer op in gaat wil ik wel weten waarop je 't baseert.
Nee, we gaan uit van jouw perspectief.quote:
Het zijn vast FOK!kers.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef Florian_ het volgende:
Gatverdamme. Wie post al die ranzige shit op fokchan
iedereen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben erop aan het fappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:23 schreef Seam het volgende:
die fokchan heeft wel fucking gore plaatjes, hoewel die open lichamen natuurlijk niet schokkend zijn en de stront foto's ook niet
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef Florian_ het volgende:
quote:
quote:
Dat soort pics post ik dan weer net niet he.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:40 schreef Resco het volgende:
Godverdomme gasten. Wat een pics. Ik heb zelfs niet eens zin meer in een cheeseburger nu, en dat zegt al heel wat. Zijn die dingen echt? :|
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:40 schreef Resco het volgende:
Godverdomme gasten. Wat een pics. Ik heb zelfs niet eens zin meer in een cheeseburger nu, en dat zegt al heel wat. Zijn die dingen echt? :|
Ik doe niks.. iedereen die op de link klikt doet het..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
tim kuik, kap ff met de spam, je ruined die epische chan.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:43 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik doe niks.. iedereen die op de link klikt doet het..
haal van de site af dan, shit is irritantquote:
Faaladmin ben jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
haal van de site af dan, shit is irritant
eh?quote:
Jezus gozer. Jij bent echt kansloosquote:
ik zou het doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:50 schreef Resco het volgende:
[..]
Jezus gozer. Jij bent echt kansloos. Ander maak je een heel scriptje met honderden scheldwoorden en benamingen, ga je nu fappen?
Het script was er natuurlijk al, ik hoefde alleen een variabel of 3 aan te passen..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:50 schreef Resco het volgende:
[..]
Jezus gozer. Jij bent echt kansloos. Ander maak je een heel scriptje met honderden scheldwoorden en benamingen, ga je nu fappen?
Dat boeit me niet, maar dat je zoiets überhaupt gaat opstellen, alleen die woordenlijsten alquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het script was er natuurlijk al, ik hoefde alleen een variabel of 3 aan te passen..
Maar ik heb wel gewonnen
je overschat het leven van een fokker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, maar dat je zoiets überhaupt gaat opstellen, alleen die woordenlijsten al.
Je faalt wel kankerhard in het leven of niet?
Zoals ik al zei, het script was er al.. Woordenlijst dus ook al. Ik ga niet in 2 minuten zo'n mooie woordenlijst makenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, maar dat je zoiets überhaupt gaat opstellen, alleen die woordenlijsten al.
Je faalt wel kankerhard in het leven of niet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |