ik zou het doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:50 schreef Resco het volgende:
[..]
Jezus gozer. Jij bent echt kansloos. Ander maak je een heel scriptje met honderden scheldwoorden en benamingen, ga je nu fappen?
Het script was er natuurlijk al, ik hoefde alleen een variabel of 3 aan te passen..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:50 schreef Resco het volgende:
[..]
Jezus gozer. Jij bent echt kansloos. Ander maak je een heel scriptje met honderden scheldwoorden en benamingen, ga je nu fappen?
Dat boeit me niet, maar dat je zoiets überhaupt gaat opstellen, alleen die woordenlijsten alquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het script was er natuurlijk al, ik hoefde alleen een variabel of 3 aan te passen..
Maar ik heb wel gewonnen
je overschat het leven van een fokker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, maar dat je zoiets überhaupt gaat opstellen, alleen die woordenlijsten al.
Je faalt wel kankerhard in het leven of niet?
Zoals ik al zei, het script was er al.. Woordenlijst dus ook al. Ik ga niet in 2 minuten zo'n mooie woordenlijst makenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, maar dat je zoiets überhaupt gaat opstellen, alleen die woordenlijsten al.
Je faalt wel kankerhard in het leven of niet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |