Neuk dan ook geen paard in je bed...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:23 schreef cheqy het volgende:
Even een fotootje gemaakt van mijn bed met een mandje oude boekjes er onder voor de steun.![]()
[ afbeelding ]
Ikea.!!!!
Die kasten zijn haast niet in elkaar te zetten.. Kut handleidingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:13 schreef Maikuuul het volgende:
Laatst nog een kast gekocht van Ikea
Niks mis mee
Zoiets heet: inzichtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Die kasten zijn haast niet in elkaar te zetten.. Kut handleiding
Ja maar jij bent maikuuul lord of the interwebs/ baas der straten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoiets heet: inzicht
Nog nooit problemen gehad met zoiets in elkaar zetten hoor, maar dat zal misschien aan mij liggen ?
Stervelingen met twee linkerhanden verdienen het ook niet om man te zijn. Hoe gay moet je wel niet zijn als je geen kastje in elkaar kan zettenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:43 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Ja maar jij bent maikuuul lord of the interwebs/ baas der straten.
voor gewone stervelingen met twee linkerhanden is het in elkaar zetten van zo een kast heul moeilijk maar goed als het eenmaal gelukt is staat ie ook als een huis en het kost geen drol
Whehehe klopt, alleen vrouwen hebben geen inzicht.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stervelingen met twee linkerhanden verdienen het ook niet om man te zijn. Hoe gay moet je wel niet zijn als je geen kastje in elkaar kan zetten. Dat zijn zeker ook de mensen die een elektricien bellen voor het vervangen van een kapotte gloeilamp.
Ho ho, dat heb ik nooit gezegd!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:54 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Whehehe klopt, alleen vrouwen hebben geen inzicht.
Hey, dat bed heb ik ook al jarenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:23 schreef cheqy het volgende:
Even een fotootje gemaakt van mijn bed met een mandje oude boekjes er onder voor de steun.![]()
[ afbeelding ]
Ikea.!!!!
Tis ook gewoon een kut-excuus. Zo'n bed heeft iedereen die er op past gewoon maar te houden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:31 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik vind 100kg voor iemand van 1,94m wel meevallen.
Dat in elkaar zetten is echt makkelijk. En ja ik heb twee linkerhandenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:43 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Ja maar jij bent maikuuul lord of the interwebs/ baas der straten.
voor gewone stervelingen met twee linkerhanden is het in elkaar zetten van zo een kast heul moeilijk maar goed als het eenmaal gelukt is staat ie ook als een huis en het kost geen drol
Ik slaap al 8 jaar tevreden in mijn IKEA-bedje, moet cheqy misschien maar is gaan sonja bakkeren?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:26 schreef cheqy het volgende:
Omdat IKEA troep verkoopt, daarom.
Wij hebben een bed van IKEA en dat is van de week aan mijn kant gewoon doormidden gebroken. En dan heb ik het niet over de lattenbodem maar over de buitenkant van het ledikant.
Ik heb er een stapel boeken onder moeten doen tot we wat anders hebben.
Het woord "boekensteun"kwam in mij op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:23 schreef cheqy het volgende:
[ afbeelding ]
Ikea.!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |