En ik maar denken dat die man niks kan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:44 schreef UtrechtSlim het volgende:
"Wellicht daar meer spanning, maar wellicht ook niet, je weet het maar nooit"
Roelfs, je praat uit je anus. Als je nu niets te zeggen hebt, houd dan gewoon je smoel. Voor vijf seconden.
Mwah, dat is altijd maar voor eventjes leuk. Mansour Bahrami wil je bijvoorbeeld ook niet elke dag zien, dan wordt het nogal saai en eentonigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volger is beter ja![]()
Maar als entertainmentwaarde van doorslaggevend belang moet zijn, kunnen ze net zo goed die heren dubbel 45+ op CC neerzetten en daar gigantisch hoge bedragen aan verbinden, want dat is vaak van nog hogere entertainmentwaarde dan 75% van de mannenwedstrijden.
Als de heren dubbel 45+ nou prestigeus was.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volger is beter ja![]()
Maar als entertainmentwaarde van doorslaggevend belang moet zijn, kunnen ze net zo goed die heren dubbel 45+ op CC neerzetten en daar gigantisch hoge bedragen aan verbinden, want dat is vaak van nog hogere entertainmentwaarde dan 75% van de mannenwedstrijden.
Ik schakelde net over, zie ik kuznetsova. Weinig mooie punten dan gisteren.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:47 schreef nightcowboy het volgende:
Mooie punten van gisteren nu op Sporza
Dat van meer sets vind ik altijd onzin. Vrouwen kunnen dat gewoon fysiek niet aan. Je laat mannen ook geen 7 sets spelen. Ook voor mannen ligt er een grens.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:49 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Als de heren dubbel 45+ nou prestigeus was.![]()
Het is duidelijk dat er meer liefhebbers zijn van mannentennis dan van vrouwentennis, ik vind dat mannen hoger prijzengeld horen te krijgen, omdat ze meer sets moeten spelen en dus meer geld binnenhalen voor de sport.
Dat fysieke aspect is nou eenmaal de pech die je als vrouw hebt, wat mij betreftquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat van meer sets vind ik altijd onzin. Vrouwen kunnen dat gewoon fysiek niet aan. Je laat mannen ook geen 7 sets spelen. Ook voor mannen ligt er een grens.
En het binnenhalen van meer sponsorgeld is echt niet direct verbonden aan het spelen van meer sets. Mannen halen sowieso meer sponsorgeld binnen, ook al spelen ze maar 3 sets. Dat vind ik dus wel een valide argument om te zeggen dat mannen meer prijzengeld horen te krijgen.
Je moet dan ook op 'Big Dick' zoeken natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:09 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Damn. Eén van de eerste hits als je op ''Dick Norman'' zoekt.
Een tv kopen..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:06 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb geen TV, iemand tips voor beeld van de dubbel finale?
Verbaasde mij ook ja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |