abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:58:24 #151
146823 Marcel_V
Were Back!
pi_70391026
De eerste keer lowlands, 2005. We zaten met een hele groep onder een party tent, lekker gezellig
Er was iemand en die had een grote brede kaars meegenomen waarin 3 lonten zaten. Deze kaars lag natuurlijk binnen het uur vol met droog gras en andere brandbare spullen.
Uiteindelijk kwam er dus maar 1 grote vlam uit de kaars.
Toen kwam de beveiliging. Die vonden dat wij een "open vuur" hadden gemaakt en het moest dus uitgemaakt worden. Dit zouden hun wel doen, met de brandblusser gevuld met water
Dit gaat natuurlijk niet samen met kokend kaarsvet .
Hij zette de brandblusser erop, en voordat ik ook nog maar op kon staan om weg te komen (zag het al een klein beetje aankomen) zat er al een mooi gat in de party tent. Gelukkig was die party tent niet van mij
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 juni 2009 @ 16:46:37 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_70400924
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 00:31 schreef steefstijf het volgende:

[..]

Zaltbommel? Heb je daar nog familie/woon je er zelf?
Ik woon in een dorpje vlakbij zaltbommel
Geboren en getogen. Ik woon in het centrum. Broer en zijn familie en ma wonen er ook. Net zoals veel andere familieleden

Waar woont jouw huis ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70401492
Als er een radio ploeg je party tent binnen stapt die vraagt waar je het over hebt als jullie het net uitgebreid over scheiten aan het lullen zijn onder het genot van een (paar) biertje(s). En dan nog een zinnig verhaal proberen te maken .
Have fun...
pi_70401583
Ik was op camping 1, eerste jaar lowlands en de eerste nacht (donderdag), ging ik naar de wc. Giel Beelen stond daar met een paar beveiligings mannetjes. Niemand bij de wc's behalve ik, ben maar heel snel weggegaan toen hij mij zag.
pi_70401717
Je had tegen hem aan moeten pissen. Goed bewaking had je tegen de grond gehoekt, maar wat een verhaal.
pi_70401798
ik vind het meer vreemd dat ie beveiliging nodig heeft. Iedereen vermeed hem meer dan...
pi_70404025
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:08 schreef Keenan het volgende:
Ik was op camping 1, eerste jaar lowlands en de eerste nacht (donderdag), ging ik naar de wc. Giel Beelen stond daar met een paar beveiligings mannetjes. Niemand bij de wc's behalve ik, ben maar heel snel weggegaan toen hij mij zag.
uhm waarom ging je weg?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:44:18 #158
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_70405614
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:47 schreef julian6 het volgende:

[..]

uhm waarom ging je weg?
Inderdaad, zo komt het echt over alsof je een mietje bent die bang is voor wat beveiligers. Zolang je niks gevaarlijks/bedreigends deed, neem ik aan dat je gewoon kon pissen?
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 juni 2009 @ 19:50:45 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_70405775
Trouwens vriendin van me piste op het terrein tussen een paar duizend man.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70412254
heel Giel Beelen staat mij niet aan.
pi_70414478
Dan hoef je toch niet speciaal ergens anders te gaan pissen omdat hij daar is?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 01:49:32 #162
230345 conobram
is neit lam
pi_70416002
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:08 schreef Keenan het volgende:
En toen?! Tegen een tent geurineerd?
pi_70417145
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Geboren en getogen. Ik woon in het centrum. Broer en zijn familie en ma wonen er ook. Net zoals veel andere familieleden

Waar woont jouw huis ?

Nieuwaal, niet geboren, wel getogen. Mijn ouders zijn wel echte Nieuwaalse
Het is niet de meest bruisende omgeving, maar het is er lekker rustig. Bovendien is het gaaf om kerkvolk te storen op zondag door hard muziek te draaien
  zaterdag 27 juni 2009 @ 04:37:41 #164
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_70417245
Ohjah. Loop ik met mn dronken kop bij de wortel een beetje bekers te rapen en rond te struinen omdat de vrouwen weer eens naar het toilette moeten, komen er op zondag avond in eens een stel engelse naar me toe. Tikken me aan, duwen ze zo 23 muntjes in mn handen.

Ik stond echt zo van "Dude.... wtf? " Ik vond dat ik het niet moest aan nemen maar ja ze stonden er op en liepen ze richting de uitgang..

Als of ze niet wisten dat je die munten weer voor cash kon inwisselen.

Naja heb ik toch weer mooi voor kunnen zuipen dan
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 08:05:50 #165
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_70417512
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:37 schreef MOD het volgende:
Ohjah. Loop ik met mn dronken kop bij de wortel een beetje bekers te rapen en rond te struinen omdat de vrouwen weer eens naar het toilette moeten, komen er op zondag avond in eens een stel engelse naar me toe. Tikken me aan, duwen ze zo 23 muntjes in mn handen.

Ik stond echt zo van "Dude.... wtf? " Ik vond dat ik het niet moest aan nemen maar ja ze stonden er op en liepen ze richting de uitgang..

Bekers verzamelen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_70418124
Idd .
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:41:25 #167
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_70420840
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:50 schreef tong80 het volgende:
Trouwens vriendin van me piste op het terrein tussen een paar duizend man.

Is ze dit
Gemaakt tijdens Lowlands 2004 bij de Alpha

Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  zaterdag 27 juni 2009 @ 12:42:10 #168
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_70420856
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:37 schreef MOD het volgende:

Pauper!
Bekerrapers, het begint steeds meer een plaag te worden, het zijn net ratten...
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 juni 2009 @ 18:53:24 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_70430809
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:41 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Is ze dit
Gemaakt tijdens Lowlands 2004 bij de Alpha
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

zondag 28 juni 2009 @ 02:14:30 #170
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_70440464
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:41 schreef SvenM het volgende:
Idd .
Hehe, k wist niet dat er mensen waren die dat ook serieus deden
  Trouwste user 2022 zondag 28 juni 2009 @ 04:48:05 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_70441178
Ging met een kater naar huis op zondag.

Liet mijn vrienden in de steek.

Stak de tent in de fik. Hoefden ze hem niet mee te sjouwen naar huis.

zondag 28 juni 2009 @ 10:25:07 #172
134538 chansadres
Black & White
pi_70442165
Lowlands 2005: Ik zat met mijn beste vriend te chillen voor onze tenten. Biertje erbij. Heerlijk. Op Camping 1 stond mijn tent en 'snachts bleek dat hij onder de lichtstraal stond van de campinglampen. Hij viel dus enorm op. Ik moest keihard zeiken dus ik loop naar de toiletten. Ik had mijn Meat Loaf t-shirt aan. 2 tentjes verder riepen ze BAT OUT OF HELL!!!! Ik roep terug Metal!!! Bieden me meteen een biertje aan. Lekker opdrinken. Voel ik weer mijn blaas. "Ik moet ff zeiken mensen, kom maar een keer naar mijn tentje, krijgen jullie er eentje terug. Ik loop verder. 4 tenten verderop! "PARADISE BY THE DAAAAAASHBOAAAAAARD LIGHT!!!, drink een biertje mee!" Ik wil niet te para overkomen dus hoppa lekker biertje meepikken. 15 minuten later weer die verdomde blaas. Dit gebeurde tot de wc echt 6x! Eindelijk op de wc aangekomen knalt het echt er uit als brandblusser. Dat luchte op! Ik loop een andere route terug. Weer 2 a 3 maal mensen die gaan roepen over Meat Loaf. Overal biertjes drinken. Toen ik naar de wc ging was het 12 uur. Om 3 uur kwam ik terug bij mijn tent. Kapot. Ik wil mijn tent induiken. Zit daar fucking Giel Beelen met zijn radiomannetje. IN MIJN TENT! Ik schrik me kapot. "Wat vind je van Lowlands tot dusverre". Ik denk dat op de radio een grote AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! te horen was Maat van me lag in een deuk. Die bleken echt al bijna een half uur in mijn tent te hebben gezeten. Nog even gelachen met hun.
De dag erna had ik het druk bij mijn tent. Iedereen kwam hun biertje drinken. We zaten echt met 20 wildvreemde mensen, allemaal gekomen door dat ene t-shirt. Gezelligste Lowlands ooit.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_70477852
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:25 schreef chansadres het volgende:
Lowlands 2005: Ik zat met mijn beste vriend te chillen voor onze tenten. Biertje erbij. Heerlijk. Op Camping 1 stond mijn tent en 'snachts bleek dat hij onder de lichtstraal stond van de campinglampen. Hij viel dus enorm op. Ik moest keihard zeiken dus ik loop naar de toiletten. Ik had mijn Meat Loaf t-shirt aan. 2 tentjes verder riepen ze BAT OUT OF HELL!!!! Ik roep terug Metal!!! Bieden me meteen een biertje aan. Lekker opdrinken. Voel ik weer mijn blaas. "Ik moet ff zeiken mensen, kom maar een keer naar mijn tentje, krijgen jullie er eentje terug. Ik loop verder. 4 tenten verderop! "PARADISE BY THE DAAAAAASHBOAAAAAARD LIGHT!!!, drink een biertje mee!" Ik wil niet te para overkomen dus hoppa lekker biertje meepikken. 15 minuten later weer die verdomde blaas. Dit gebeurde tot de wc echt 6x! Eindelijk op de wc aangekomen knalt het echt er uit als brandblusser. Dat luchte op! Ik loop een andere route terug. Weer 2 a 3 maal mensen die gaan roepen over Meat Loaf. Overal biertjes drinken. Toen ik naar de wc ging was het 12 uur. Om 3 uur kwam ik terug bij mijn tent. Kapot. Ik wil mijn tent induiken. Zit daar fucking Giel Beelen met zijn radiomannetje. IN MIJN TENT! Ik schrik me kapot. "Wat vind je van Lowlands tot dusverre". Ik denk dat op de radio een grote AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! te horen was Maat van me lag in een deuk. Die bleken echt al bijna een half uur in mijn tent te hebben gezeten. Nog even gelachen met hun.
De dag erna had ik het druk bij mijn tent. Iedereen kwam hun biertje drinken. We zaten echt met 20 wildvreemde mensen, allemaal gekomen door dat ene t-shirt. Gezelligste Lowlands ooit.
Ehm.

Je bent een lekker wijf met een paar flinke jopen in het netje?
  maandag 29 juni 2009 @ 14:19:28 #174
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_70478146
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:11 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ehm.

\

geslacht: Man
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Trouwste user 2022 maandag 29 juni 2009 @ 14:19:49 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_70478159
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:11 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ehm.

Anders quote je het hele bericht

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')