jij bent professioneel cockblocker? Ofzo? Fuck u man!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey, vertel mij iets over lowlands. als je 15 bent ga je zo dicht mogelijk bij de muziek zitten. na 10 jaar heb je wel door dat nachtrust ook leuk is. maar toch hoorde jij die vrouw boven de muziek uitkomen. niet zo gek als je nauwelijks nog muziek hoort. ze zal wel een saaie muis zijn geweest.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:24 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik kom daar aan , muziek was al te horen , camping 1 ,2 ,en 3 richting muziek , alleen camping 4 niet. 1997 was dat . iedereen , werkelijk iedereen voor me liep richting muziek , camping 4 werd daardoor ook niet herkend als camping denk ik. toevallig zag ik wel t bordje... OK , dr waren al wel mensen tenten aan t opzetten , ik was heus niet de eerste. toen ik klaar was liep ik over een van de populairdere campings: DRUK!!! goeigenade dr stonden zelfs tenten met maar in een helft stokken , de andere helft wapperde boven de sloot!!!
Een keer op vakantie op Ameland met een vriend. Na een week kwamen onze vriendinnen voor de tweede week. Direct met onze vriendin de tent in gedoken. Toen ik heerlijk een post-coitus-sigaretje lag te roken met mijn ega, riep ik naar die maat om iets te vragen. Hij antwoorde met een kreunende ja. Daarop gevolgd door: klootzak... DAT is pas een kutstreekquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jij bent professioneel cockblocker? Ofzo? Fuck u man!
en de link met lowlands is...?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een keer op vakantie op Ameland met een vriend. Na een week kwamen onze vriendinnen voor de tweede week. Direct met onze vriendin de tent in gedoken. Toen ik heerlijk een post-coitus-sigaretje lag te roken met mijn ega, riep ik naar die maat om iets te vragen. Hij antwoorde met een kreunende ja. Daarop gevolgd door: klootzak... DAT is pas een kutstreek
We hadden het over cockblockenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:44 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
en de link met lowlands is...?
was ook in de bravo zo, daar ging ook alles de lucht in wat los zat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:17 schreef MB88 het volgende:
De vale piraat die met LSD in z'n knar, ongeveer naast onze tent in een lichtmast klimt en voor onze ogen op het beton kleppert. De enige LL-dode, in 1999.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:33 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me gebruikte voor het eerst paddestoelen.
Heeft een halve dag in z'n tent gelegen.
Ik moest zijn hand vasthouden en zeggen dat Paarse draken niet bestaan.
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:36 schreef Love_My_Baby het volgende:
waarvan ik er 1 ineens hoorde roepen: "Ik wil een ninja worden, ik wil een ninja worden! Wat moet ik doen in een ninja te worden?"
Waarop 1 van zijn vrienden zei: "Hier, dan moet je in deze sok schijten. Dan ben je een echte ninja"
En jawel, er volgde een hoop gestommel, gemompel en gevloek in het slootje tussen onze tenten in, waarna een triomfantelijk: "Kijk nou! Nu ben ik een echte ninja!" volgde.
Jaaaa! Die hebben wij ook op de foto staan. Hi-la-rischquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vorig jaar een man met roze lichaamsbeharing die een eikelpiercing had met daaraan een pluchen konijntje
Een vriend van mij vroeg of hij met hem op de foto mocht, waarna hij vroeg 'Met of zonder konijntje?'
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:44 schreef isitreal het volgende:
LL 95 vriendin waar het niet al lekker mee liep achter laten in tent om te gaan pissen, terug komen een andere vent op je wijf.
Je pakt de vent bij zn strot kijkt je vriendin aan en denkt:wtf m'n vriendin was toch niet blond??
(bleek dat ik het verkeerde aldi tentje was binnengelopen. (de buurman vond het achteraf grappig en heb er de rest van het weekend een leuke buurman aan overgehouden.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:44 schreef isitreal het volgende:
LL 95 vriendin waar het niet al lekker mee liep achter laten in tent om te gaan pissen, terug komen een andere vent op je wijf.
Je pakt de vent bij zn strot kijkt je vriendin aan en denkt:wtf m'n vriendin was toch niet blond??
(bleek dat ik het verkeerde aldi tentje was binnengelopen. (de buurman vond het achteraf grappig en heb er de rest van het weekend een leuke buurman aan overgehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |