DSi speelt alleen dat apple formaat, geen mp3s.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:40 schreef kevin85 het volgende:
Ik heb op een SDHC kaartje voor 8 gigabyte aan muziek gezet en heb deze vervolgens in mn DSI gedaan.
Nu open ik de muziekspeler en vind hij constant maar een stuk of 20 nummers..![]()
Hoe kan dit?
En.. Hoe los je dit op?
Bvd!
Dat gaat niet over flashkaartjesquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:22 schreef Klonk het volgende:
vragen over DS kaartjes: [DS] Flashcards #4
quote:Professor Layton en zijn jonge leerling Luke zijn terug in een episch nieuw puzzelavontuur: Professor Layton en de Doos van Pandora. Dit spel wordt op 25 september gelanceerd voor de Nintendo DS en Nintendo DSi, en verschijnt geheel in het Nederlands.
Wat is dit voor trieste shit. Wat de fuck zijn mensen toch aan het doen. Een nep boxart. Jezus, alsof het spelen van spellen niet genoeg tijdverspilling is. Dat is niet genoeg, je wilt niet alleen tijd verspilling aan games maar ook aan het maken van nep boxarts voor games die waarschijnlijk nooit uitkomen.quote:
Waarschijnlijk kun je ook voor het Engels kiezen, of past dat niet op zo'n kaartje?quote:
Denk het niet, voice acting zal aardig wat ruimte in beslag nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je ook voor het Engels kiezen, of past dat niet op zo'n kaartje?
Jawel, meestal passen er wel 2 tot 9 talen op een kaartje, hangt ervan af hoeveel opslag ie heeft. Wel goeie zet van Nintendo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je ook voor het Engels kiezen, of past dat niet op zo'n kaartje?
Ik vond het ook een geweldige game, leuker dan IV vanwege de interactie tussen de characters en de leukere persoonlijkheden. Ik moet alleen nog even wat grinden om de eindbaas te verslaan, maar dat zie ik op de één of andere reden dan weer niet helemaal zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:11 schreef mini-lellan het volgende:
Dragon Quest: Bride of the blablabla
wat een tof spel!Het ziet er gelikt uit en ik blijf het maar leuk vinden, moet nu naar de castle vault voor die shit met prince harry enzo
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:06 schreef Hopey het volgende:
Yes yes yes!!![]()
![]()
De nieuwe Golden Sun!! Deze game was so vet he op de GBA!Deze game wordt zooo dik!!
Kan niet wachten!!![]()
Kingdom Hearts op psp, golden sun op ds, diablo 3.... 2010 is fokking game year heaven![]()
![]()
Dat heb ik met Zelda, Osu Tatakae Ouendan 1 en 2 en Elite Beat Agentsquote:
Yay, facebook!quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:07 schreef gamefreek het volgende:
Nieuwe firmwareupdate voor de DSi beschikbaar, Facebook is toegevoegd en er zou ook een nieuwe versie van de browser moeten zijn die wat sneller is.
quote:Square Enix Ltd, the publisher of Square Enix® interactive entertainment products in Europe and other PAL territories, today announces that KINGDOM HEARTS 358/2 Days will be released across PAL territories on 9th October for Nintendo DS™.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |